BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 8.7.2008 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Homosexualitu, natož bisexualitu nebo transsexualitu vůbec nepovažuji za normální. Nazývejme věci pravými jmény - je to úchylka, i kdybychom to „politicky korektně" maskovali jakkoliv.

Je to obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus nebo exhibicionismus. Prostě odchylka od normálu, přičemž nehodnotím, nakolik je která škodlivá nebo přímo nebezpečná. Je zajímavé, že homosexualita se stále častěji má tendenci předvádět - exhibovat. Já bych se nebál homosexualitu nazvat deviací nebo aberací. Jde zkrátka o svým způsobem patologický projev, ať už podmíněný fyzicky nebo psychicky. I kdyby se jednalo o geneticky určený stav, nic to na situaci nemění, protože teprve nyní začíná epocha odhalování geneticky determinovaných chorob, z nichž většina není aspoň zatím léčitelných. Spekuluje se i o úloze hormonů, ale do toho se nebudu jako neodborník pouštět.

Jsou obecně různá postižení, která se léčit nedají, se kterými se dá žít, aniž by byl vyloučen člověk ze společnosti, ale nehrajme si na slepou bábu nebo pštrosa s hlavou v písku, že jde o normální menšinu, jako jsou třeba rybáři. Jenže ani rybáři ani milovníci rusovlásek ani dokonce postižení Downovým syndromem žádné spektakulární pochody nepořádají. A už vůbec se sami nevyčleňují z většinové společnosti tím, že by žádali nějaké speciální zákony nebo antidiskriminační legislativu.

Část té převrácené sexuality může mít na svědomí i společenská situace a sociální podmínky dané komunity. A někdo má prostě dispozice jim podlehnout. Na jedné straně to jsou známé případy ve vězení, kde jde o sexuální náhražku. Na druhé straně - a toho jsme svědky nyní -jde o rozežranost, kdy přesyceného člověka už nelákají normální podněty, a to ve stále tolerantnější společnosti, kde je módní i určitá extravagance. Tady mají negativní vliv některé mediálně známé osoby považující se za celebrity, které dělají z úchylky módu a ze svých poklesků přednost. Dokladem toho může být článek Sidovského, který zde uveřejnil jakýsi abecední seznam VIP. Skutečnou osobnost jsem tam však nenalezl, ale exhibicionismus z toho čouhá, jako sláma z bot.

To je také poslední případ tzv. Querr Parade v Brně. Nechápu to, proč i ve světě mají osoby s odlišnou sexuální orientací tendenci exhibovat, předvádět se nám intimně a obtěžovat tím normální populaci (viz třeba Gay-Pride-Parade). Nechci se dívat na olizující se páry stejného pohlaví nebo na zženštile se svíjející polonahé tanečníky. Já bych byl tolerantní, ale ať si dělá každý, co chce, když ho nikdo nevidí a když tím nikomu neškodí a nikoho neobtěžuje. Jenže tak tomu ve skutečnosti není. Na tuto úchylku jsou navázány patologické společenské i zdravotnické fenomény.

Shrnu pár argumentů, proč není homosexualita normální ani žádoucí:

- neplní biologickou funkci rozmnožovací;

- nemůže být základem rodiny výchovávající děti v normálním prostředí s matkou a s otcem;

- styk mezi muži je nehygienický;

- tato komunita je silně promiskuitní, prostituce v ní vede často ke zločinům;

- promiskuitní homosexuálové šíří pohlavně přenosné nemoci včetně HIV;

- těla nejsou uzpůsobena ke styku jednoho pohlaví navzájem;

- většině lidí je byť i pomyšlení na tento typ vztahů odporné;

- homosexualita se stále častěji pojí s exhibicionismem a určitou společenskou agresivitou;

- mění nežádoucím způsobem společenské normy (viz mateřství transsexuála);

- jde vlasně o politikum spojené s postmodernismem, multikulturalitou, politikou „korektnosti", pozitivní diskriminací, kavárenskou politikou, sociálním inženýrstvím, elitářstvím, vizemi sjednocování, militantním feminismem a agresivní ekopropagandou.

Varovat by nás mělo i to, že Řím byl na vzestupu, dokud odmítal starořecké homosexuální zvyklosti. Jakmile za Caesara a Nera se znovu začaly tyto zženštilé a dekadentní praktiky prosazovat, nastal počátek úpadku a začátek konce Říma.

PS Upozorňuji, že jsem ateista a nevolil jsem lidovce.

 http://streit.blog.idnes.cz/c/41562/Exhibujici-homosexualita.html

 

 

 

 

 

7766 čtenářů | 52 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(jh, 8.7.2008 1:05:13)
Odpovědět
Snad jen pro doplnění autorova posledního odstavce o příčinách pádu Říma...
Kdosi napsal, že vagína přijímá, je nositelkou a nakonec i plodnicí života, kdežto řiť je přeobrazem smrti, protože to co "plodí" je akorát přebytečné lejno...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jahoda, 27.5.2009 11:45:55)
Odpovědět
složil jsem báseň:
Tak přec,
to stará pravda jest,
že buzerant
u něhož buzeranta není,
v pravé poledne,
stejně jako za
kuropění,
a také když se
smráká,
oddává se honění a mrská si ptáka!!
VŠAK:
Lepší je plodníka ku sobě si honiti,
jako styk s jiným buzerantem míti.
.
Buzeranti chytráci
je to pěkná cháska
dělaj si z nás legraci,
že prý normální je jejich
láska.
A tak v bludném poblouznění,
když projíždějí si kadinku:
hrají si na tatínka a maminku
žijí v bludném domnění,
že celý svět,
klaní se jím hned!
.
Kvůli jejich laskominkám,prasečinkám
prý změní se dle nich hned!
.
A s tím vyráží do boje
:že prý každý chlap
je miláček,
co promaštěný pro ně má svůj kakáček
a kdo s tím nesouhlasí,
že normální to není
...toho za to pověsí....
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jiří Maissner, 14.8.2009 9:38:20)
Odpovědět
Jahoda, vy jste hovado aberovaný, jak vyšitý, takové hověziny může napsat jenom řiťomil - a opravdový buzerant. Tak si vyhoňte, pošlete vzkaz Klausovi, který ví o čem vy básníte a můžete společně požádat o registraci. Jaké blby má tato společnost to svět neviděl...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jahoda, 17.8.2009 10:51:51)
Odpovědět
to chce klídek a nožičky v teple
nechovat se vztekle)))))
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jahoda, 17.8.2009 15:40:34)
Odpovědět
pane Maisner,dobrá,přehnal jsem to.
Jinak proti buzíkům nic nemám a popravdě řečeno ani žádného ze svého okolí neznám a to je jasný důkaz toho,že to jsou tolerantní a nenápadní lidé ,kteří neškodí svému okolí,přesto ale,na Vašem komentáři mne zaujala zmínka o panu Klauzuvi našem prezidentu a něco mě říká že on jako konzervativec vystupující za staré evropské hodnoty které i brání je proti zavádění novodobých trendů .
A to je dobře,jinak mu držím palce ohledně LS doufám že nedopadne a pokud mohu být upřímný tak jestli její odmítnutí bude znamenat příklon k Rusku to měje jedno,pořád lepší ruské tanky v střední Evropě než islamastán v Česku,ale to pouze spekuluji,jinak jsem pro demokracii am. vzoru ale otázka zní jak dlouho tato ještě bude když pr. Obama prosazuje včlenění Turecka do EU?
A k tomu také i dojde a je to předem domluveno a to až k tomu nadejde správná doba.
Jinak co se týče vulgárních výrazů tak s tím jsem už přestal,jednak mne napomenul a to po právu pan madi a pak,já nejsem nepřístupný kritice a to od nikoho,akorád musí být oprávněná a ta Vaše vzhledem k obsahu vulgárností ztrácí na hodnotě.
A taky když jsem po sobě četl ty své,nakonec mě bylo trapně a cítil jsem jako hulvát,Vám ale tato sebereflexe zřejmě schází,přeji pěkný den.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jahoda, 18.8.2009 8:53:36)
Odpovědět
a stejně je pravda co jsem tam napsal!
Všechno je pravda!
A homo za vinu dávám destrukci naší západní kultury tím,že se staví na stranu bořitelů konzervativních hodnot a ve svém vlastním zájmu a ku svému osobnímu prospěch toto vše prosazují a to za ůčelem krátkodobé výhody.
Však oni jednou můžou přijít i tací,kteří už tak tolerantní nebudou ,viz islamizace Evropy a ti se na nějaká lidská práva homo ptát nebudou.
A to bude zasloužený trest!
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(kapej, 28.1.2010 18:09:33)
Odpovědět
Pane Jahodo, dlouho jste nediskutoval))). Zase provokujete ? Ale s těmi islamisty máte pravdu - ti nebudou tolerovat jiná náboženství, natož pak buzi a lesbičky. Jinak, mně tito tvorové nevadí, pokud si svoje praktiky užívají doma a nedávají je na odiv. A také jejich sexuální orientaci nepovažuji za srovnatelnou s pedofílii a pod. Ale jinak dobrý, máte básnické střevíčko.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jahoda, 18.8.2009 8:53:39)
Odpovědět
a stejně je pravda co jsem tam napsal!
Všechno je pravda!
A homo za vinu dávám destrukci naší západní kultury tím,že se staví na stranu bořitelů konzervativních hodnot a ve svém vlastním zájmu a ku svému osobnímu prospěch toto vše prosazují a to za ůčelem krátkodobé výhody.
Však oni jednou můžou přijít i tací,kteří už tak tolerantní nebudou ,viz islamizace Evropy a ti se na nějaká lidská práva homo ptát nebudou.
A to bude zasloužený trest!
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Alna, 8.7.2008 8:38:35)
Odpovědět
Možná by bylo vhodné se trochu zamyslet nad významem slova "normální". Dá se chapat dvojím způsobem, společensky a biologicky. Normální ve smyslu společenském znamená akceptovatelné. Konkrétní společnost vyjadřuje svůj postoj a říká, že tento jedinec je plnoprávným členem této společnosti. V evropském prostoru je tedy společensky normální, když je člověk homosexuální, když mu chybí ruka nebo když se dokáže za hodinu naučit nazpaměť telefonní seznam. Pedofilie, nekrofilie, atd. společensky normální nejsou. Podle mého názoru zde autor nesprávně směšuje dvě rozdílné věci. Nemyslím, že existuje něco, jako "exhibující homosexualita" stejně tak jako neexistuje "exhibující černošství". Přesto se konají v USA demonstrace, kde černoši demonstrují svou hrdost zna to, že jsou černoši. V obou případech tito lidé pouze vytvářejí určitý nátlak na získávání nových privilegií pro skupinu, za člena které se považují. Klasický lobbing. Samozřejmě, demonstrací se zúčastňuje určitý typ lidí. Jiný typ lidí s nimi souhlasí ale sedí doma. Nemyslím, že demonstranti jsou úchylky.

Biologicky homosexuálové normální nejsou. Člověk je dvoupohlavní organismus a psychický blok, který některým jedincům brání v sexuálním kontaktu s člověkem opačného pohlaví je činí skutečně odlišnými. Homo sapiens není jediným živočišným drujem, kde se homosexualita vyskytuje.

V podstatě každá společnost na Zemi historicky poskytuje nějaký druh ochrany svazku muže a ženy (nebo mužů a žen). Proč se to už desetitisíce let děje? Zřejmě proto, že lidé dospěli k přesvědčení, že je to nejlepší model pro zachování společnosti. Registrované partnerství není ničím jiným než privilegiem ekonomického charakteru. Pokud se dva homosexuálové milují, nikdo jim nebrání spolu žít. Kulaté razítko jim dává výhody, nikoliv více lásky.

Adopce dětí homosexuálním párem je už ale skutečné zvěrstvo a to z toho důvodu, že dítě nevyrůstá v přirozeném prostředí. Ať si "rovnostáři" říkaji co chtějí ale role muže a ženy je v rodině odlišná. Byla, je a bude. Naštěstí.Věřím, že homosexuální pár může dát dítěti více lásky než leckterý klasický pár ale vychovává jej v jiném světě a tím mu způsobuje leckdy neodstranitelné škody.
Re:
(Šahídun al-Rasúl, 8.7.2008 14:44:48)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s Vaším komentářem, Alno, vystihla jste podstatu věci přesně. Chci jen dodat, že článek p. Streita je absolutní blábol. Nezastávám se homo pochodů a adopce dětí homouši považuji taktéž za zvěrstvo. Homosexualita sice nní biologicky normální, avšak nelze ji srovnávat s pedofilií, zoofilií atd. Ze společenského hlediska považuji za normální to, co nikomu neubližuje, tj. to, k čemu sou svolné obě strany. Pedofilie ani zoofilie normální nejsou, neboť zvíře ani dítě vám dobrovolný souhlas k sexu nedá. Naproti tomu homosexualita, pokud žádná ze stran nemá nic proti (tedy ne jako ve vězení), společensky normální je. Stejně tak může být i normální sadista, pokud si najde vhodnou partnerku, které se to bude líbit. Nesmí se však narušit integrita lidského organismu, tj. normální jsou ty věci, které nenarušují lidské zdraví.
"Je to obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus nebo exhibicionismus. Prostě odchylka od normálu, přičemž nehodnotím, nakolik je která škodlivá nebo přímo nebezpečná. Je zajímavé, že homosexualita se stále častěji má tendenci předvádět - exhibovat. Já bych se nebál homosexualitu nazvat deviací nebo aberací. Jde zkrátka o svým způsobem patologický projev, ať už podmíněný fyzicky nebo psychicky." On to řešil spíše z bilogického hlediska. Samozřejmě, že ze společenského hlediska jsou neškodní homosexuálové, kteří se svou úchylkou nevychází na veřejnost a nepropagují ji, ale ti homosexuálové, kteří deviaci propagují a chtějí jí infikovat i děti, ti jsou i společensky nebezpeční.
Re:
(Šahídun al-Rasúl, 9.7.2008 22:01:43)
Odpovědět
To ano, samozřejmě, že adopce dětí homosexuály je zhovadilost.
Šahídun al Rasůl:adopde dětí buzíky je proti přírodě a navíc není normální ani z psychlogického hlediska,protože dítě k normálnímu duševnímu vývoji potřebuje jak tátu,tak mámu.
V otci nachází oporu a je mu vzorem a v matce zase hledá citové zázemí a oporu.
A pokud tohle homosexuální páry vědomě upírají a dítěti odpírají,potom jejich cílená adopce dětí je stejný zločin jako pedofilie a zoofilie.
Děje se tak bez souhlasu dítěte.
Jinak homosexualitu a její zaměření za nenormální nepovažuji a to z jednoho důvodu,pokud se ti lidé tak narodí-nemohou zato a nikdo jim nemůže bránit v tom,aby si v dospělosti nikdo z nich nenašel partnera a nežil sám,pokud se tak děje s oboustranným souhlasem.
Dle mého názoru tuto orientaci nikdo nemá právo odsuzovat a kdo tak činil,byl nacizmus a konce toho všeho každý zná,protože po buzících byl na řadě žid a po něm slovan,c1kán,či jiná dle nacistů nečistá rasa.

A proto každý,dle mého názoru kdo odsuzuje bůzíky jenom proto,že jsou buzíci je nacista.
Ale všeho s mírou!
A o adopci dětí z jejich strany jsem si napsal své a za tím si stojím.
To je ale věc psychologů,aby to každý z nich posoudil a práva dítěte jsou především na prvním místě.
Souhasím s Vámi. Možná bychom byli překvapeni, kdybychom měli možnost nahlédnout do většinově normálních sexuálních praktik zde diskutujících. Na druhé straně - jak se díváte na množství dětí vychovávaných pouze matkami nebo pouze otci ? A co děti lesbických párů, které mají možnost umělým oplodněním získat vlastního potomka ? Souhlasím, že ideální stav rodiny je milující otec a matka, ale do ideálu je mnohdy daleko. S adopcí homosexuálními páry samozřejmě také nesouhlasím - je to nesmysl a populismus pana Kocába.
Re:
(Vzdoropapež XVI., 29.1.2010 9:58:02)
Odpovědět
to:Šahín
Každéj druhéj muslim je buzerant jak vyšitéj !!!
A neoblbujte,že je to jen v křest'anských zemích !!!
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(RZ, 8.7.2008 15:54:02)
Odpovědět
Ježíši....


To myslíte vážně?
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(foxik, 10.7.2008 8:35:55)
Odpovědět
To snad ani autor nemůže myslet vážně...Při čtení článku jsem nabyl dojmu, že na Hradě opět sedí "strejda" Husák a čtu si rudé právo. Homosexualita rozhodně není nemoc - tudíž nelze tento stav léčit. Možná by autorovi neškodilo trochu se touto problamatikou zabývat hlouběji. Dualita osobnosti je známa již tisíce let a fenomén ženského a mužského principu v každém z nás je věc obecně známá. A argumenty dokládající nenormálnost homosexuality jsou mírně řečeno diskutabilní.


- neplní biologickou funkci rozmnožovací; /a co vzájemná láska, vztah není přece jen o rozmnožování/
- nemůže být základem rodiny výchovávající děti v normálním prostředí s matkou a s otcem; /vše je věcí úhlu pohledu a tolerance, co případy týraných dětí tzv. normálních rodin?/

- styk mezi muži je nehygienický; /no tohle...se ženou je to asi sterilní, že?/

- tato komunita je silně promiskuitní, prostituce v ní vede často ke zločinům; /takovou statistiku jsem neviděl/

- promiskuitní homosexuálové šíří pohlavně přenosné nemoci včetně HIV; /stejně jako heterosexuálové, AIDS není výlučně gay nemocí/

- těla nejsou uzpůsobena ke styku jednoho pohlaví navzájem; /tak toto už je čisté dogma/

- většině lidí je byť i pomyšlení na tento typ vztahů odporné; /sláva, máme mluvčího za většinu/

- homosexualita se stále častěji pojí s exhibicionismem a určitou společenskou agresivitou; /no, mě příjdou hošani spíše mírní, než agresivní - zato jsem už viděl spoustu velmi zuřivých heterosexuálů/

- mění nežádoucím způsobem společenské normy /společenské normy se mění bez ohledu na to jestli spí chlap s chlapem - vždy je to věcí celé společnosti a působících podmínek/

PS: Upozorňuji, že jsem heterosexuál a nevolil jsem nikoho, jelikož mi politika /zvláště ta česká/ příjde daleko zvrácenější, než jsou ty nejdivočejší protihomosexuální sny autorovy...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(karell, 10.7.2008 10:43:30)
Odpovědět
FOXIK NEMÁ PRAVDU
-neplní biologickou funkci rozmnožovací; /a co vzájemná láska, vztah není přece jen o rozmnožování/VZTAH JIM NIKDO NEBERE, ALE AŤ S TÍM NEOTRAVUJÍ NORMÁLNÍ LIDI. V PŘÍRODĚ DRUH, KTERÝ SE NEROZMNOŽUJE, VYHYNE...HOMOSEX. CHOVÁNÍ NAJDEME I V PŘÍRODĚ, ALE JE TO STEJNÁ PORUCHA JAKO MEZI LIDMI.
- nemůže být základem rodiny výchovávající děti v normálním prostředí s matkou a s otcem; /vše je věcí úhlu pohledu a tolerance, co případy týraných dětí tzv. normálních rodin?/BUDEME TY DETI TÝRAT JEŠTĚ VÍC, ŽE JE DÁME K VÝCHOVĚ ÚCHYLUM?

- styk mezi muži je nehygienický; /no tohle...se ženou je to asi sterilní, že?/URČITĚ JE HYGIENIČTĚJŠÍ DÁVAT ÚD, KAM PATŘÍ, NEŽ DO POSR. ŘITI

- tato komunita je silně promiskuitní, prostituce v ní vede často ke zločinům; /takovou statistiku jsem neviděl/PODÍVEJTE SE NA TU STATISTIKU O AIDS

- promiskuitní homosexuálové šíří pohlavně přenosné nemoci včetně HIV; /stejně jako heterosexuálové, AIDS není výlučně gay nemocí/NE VÝLUČNĚ, ALE ONI TO ROZŠIŘUJÍ NEJVÍCE A U NICH PRVNÍCH SE TO ZAČALO OBJEVOVAT A ŠÍŘIT

- těla nejsou uzpůsobena ke styku jednoho pohlaví navzájem; /tak toto už je čisté dogma/JAK TO DOGMA? TO JE PŘECE PRAVDA. JAKO ŘIŤ JE UZPUSOBENA NA SOULOŽ? jE TO TAK AKORáT NA NATRŽENÍ P R D E L E

- většině lidí je byť i pomyšlení na tento typ vztahů odporné; /sláva, máme mluvčího za většinu/VÁM SE LÍBÍ TO, KDYŽ CHLAP STRKÁ SVŮJ ÚD JINÉMU CHLAPOVI DO ZADKU? ó JAK NÁDHERNÉ!

- homosexualita se stále častěji pojí s exhibicionismem a určitou společenskou agresivitou; /no, mě příjdou hošani spíše mírní, než agresivní - zato jsem už viděl spoustu velmi zuřivých heterosexuálů/NEVÍM, ALE HETEROSEXUÁLOVÉ NEMAJÍ VĚTŠINOU POTŘEBU PRODUCÍROVAT SE PO ULICI JAKO ÚCHYLOVÉ A ODHALOVAT ŘIŤ

- mění nežádoucím způsobem společenské normy /společenské normy se mění bez ohledu na to jestli spí chlap s chlapem - vždy je to věcí celé společnosti a působících podmínek/OHROŽUJÍ MRAVNÍ ZPŮSOBILOST MLÁDEŽE

PS: Upozorňuji, že jsem heterosexuál a nevolil jsem nikoho, jelikož mi politika /zvláště ta česká/ příjde daleko zvrácenější, než jsou ty nejdivočejší protihomosexuální sny autorovy.../TAK SE NEZABÝVEJTE ČESKOU POLITIKOU A BĚŽTE SE RADĚJI NECHAT NAPROSTO BĚŽNĚ A NORMÁLNĚ OBLAŽIT DO řITI NĚKTERÝM HÓŠOU, KDYŽ JE TO TAK NORMÁLNÍ, A NEVÍTE, KTERÝ PRVEK VE VÁS PŘEVLÁDÁ...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(hnědka, 28.1.2010 20:53:48)
Odpovědět
"VZTAH JIM NIKDO NEBERE, ALE AŤ S TÍM NEOTRAVUJÍ NORMÁLNÍ LIDI"

S tím souhlasím, ale mají plné právo se bránit proti těm, kteří jim chtějí jejich sexuální praktiky zakazovat.

"BUDEME TY DETI TÝRAT JEŠTĚ VÍC, ŽE JE DÁME K VÝCHOVĚ ÚCHYLUM?"

Rodič děti vychovává buď dobře nebo špatně. Uniká mí co s tím má co dělat sexuální orientace rodičů.

"URČITĚ JE HYGIENIČTĚJŠÍ DÁVAT ÚD, KAM PATŘÍ, NEŽ DO POSR. ŘITI"

Sex není o hygieně, ale o příjemných pocitech (a co je příjemný pocit, tak na to mají různí lidé různý názor). I heterosexuálové provozují anální styk. Jediný problém tady je, že pokud je jeden z partnerů HIV pozitivní, tak při nechráněném análním sexu je riziko nákazy 1:50-1:80, kdežto při vaginálním sexu je to 1:500-1:2000. To bude asi i důvodem, proč se tahle nemoc víc šíří mezi homosexuály. Takže legitimnější by byla kritika análního sexu a ne homosexuality.

"NE VÝLUČNĚ, ALE ONI TO ROZŠIŘUJÍ NEJVÍCE A U NICH PRVNÍCH SE TO ZAČALO OBJEVOVAT A ŠÍŘIT"

První se to objevilo u opic pokud vím. Na člověka se to pak přeneslo bůhvíjak. A nejde tu o to, kdo to šíří. Na tu nemoc je třeba najít lék. Nelze to dlouhodobě řešít ani sexuální abstinencí ani kondomy - obojí je jen maskování symptomů.

"JAK TO DOGMA? TO JE PŘECE PRAVDA. JAKO ŘIŤ JE UZPUSOBENA NA SOULOŽ?"

Pusa taky není primárně uzpůsobena na soulož, ale to neznamená, že je orální sex špatný či nemorální :-)

"VÁM SE LÍBÍ TO, KDYŽ CHLAP STRKÁ SVŮJ ÚD JINÉMU CHLAPOVI DO ZADKU"

Mně ne, ale to co se líbí mně je subjektivně odlišné od toho, co se líbí jiným. Navíc to nemusí být nutně chlap-chlap, ale jeden z nich může být třeba shemale (což už je skoro ženská - až na ten úd).

"NEVÍM, ALE HETEROSEXUÁLOVÉ NEMAJÍ VĚTŠINOU POTŘEBU PRODUCÍROVAT SE PO ULICI JAKO ÚCHYLOVÉ A ODHALOVAT ŘIŤ"

Neřekl bych, že tohle se týká významného počtu homosexuálů.

"OHROŽUJÍ MRAVNÍ ZPŮSOBILOST MLÁDEŽE"

Jak konkrétně? Jako že se nějakému puberťákovi začnou ze dne na den po shlédnutí homosexuálního videa líbit místo spolužaček spolužáci?

Jo a taky dodám, že jsem heterosexuál a nejsem vyznavačem úchylných či extrémních praktik :-)
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(RZ, 12.7.2008 1:13:13)
Odpovědět
Kdybychom už chtěli být spravedliví:

- neplní biologickou funkci rozmnožovací;
To je fakt, láska být může, ale množení prostě chybí

- nemůže být základem rodiny výchovávající děti v normálním prostředí s matkou a s otcem
Nemůže, vždy tam něco chybí, byť to u heterosexuálů může být mnohdy horší

- styk mezi muži je nehygienický;
Se ženou taky, nicméně, fekálie jsou fekálie.. Nicméně, spíše než nehygienický neestetický

- tato komunita je silně promiskuitní, prostituce v ní vede často ke zločinům;
Pitomost. Faktem je, že homouši mají v průměru vyšší vzdělání i příjem než zbytek populace

- promiskuitní homosexuálové šíří pohlavně přenosné nemoci včetně HIV;
Jo, ať Foxík pindá jak chce, mají v tom hegemonii. Ovšem výhradně gayové!

- těla nejsou uzpůsobena ke styku jednoho pohlaví navzájem;
Ani dvou pohlaví... Viz učebnice anatomie, Pánbůh se někde seknul. Nicméně to stejně nějak jde:)

- většině lidí je byť i pomyšlení na tento typ vztahů odporné;
Jo, to je fakt, i statisticky vypozoravatelný. Na 99% to má vrozený základ.

- homosexualita se stále častěji pojí s exhibicionismem a určitou společenskou agresivitou;
To už je politikum, Fortuyne za to nemohl. rozlišujme homosexuály a homosexualisty

- mění nežádoucím způsobem společenské normy (viz mateřství transsexuála);
Mateřství transexuála s tím nesouvisí. A znovu, rozlišujme sexualitu a politikaření
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Plepo, 14.7.2008 7:50:25)
Odpovědět
Výborný článok! A tie ilustračné fotky - to je dačo príšerné!
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Luki, 31.7.2008 9:13:30)
Odpovědět
Potrefená husa se vždy ozve. Viz http://www.novinky.cz/clanek/137764-homofobni-muzi-maji-casto-skryte-homosexualni-choutky.html
Když nedokážete přijmout sami sebe, nechte na pokoji alespoň ty, kteří to dokázali. PS:A komentáře skutečně nechte odborníkům.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(pe, 12.10.2008 21:30:25)
Odpovědět
kdo má tyto choutky,měl by uznat že to není normální a měl by je potlačovat.
Bez ohledu na fakt, že čemu odporuješ, to přetrvává?
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(hnědka, 28.1.2010 20:56:25)
Odpovědět
Proč by je měl potlačovat, pokud se mu daná věc líbí? Normálnost s tím nemá co dělat.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Nekra, 23.8.2008 12:26:22)
Odpovědět
A co s tím chcete dělat? Zakázat homosexualitu nebo povolit všechny ostatní "úchylky"?
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(patrik, 28.12.2008 20:14:21)
Odpovědět
To bude teprve paráda až začnou demonstrovat za svá práva zoofilové,také za to přece nemůžou a v přírodě je sexuální styk mezi druhy zcela běžný,běžnější než mezi stejným pohlavím.Měli jsme psa a ten to nejraděj dělal se slepicema a ty mu krásně držely! Mě připadá zoofilie míň odporná než homosexuální prdelomilství.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Jan Zeman, 27.5.2009 3:37:50)
Odpovědět
A co takhle udělat zoofilní manželství. Adopce zvířat ze zoo už povolená je, tak ještě tak si pasáček přivede ovečku do kostela, pokud možno katolickýho. Jen jak jí naučit to ano, bééé zní spíše jako ne, to by pak mohlo bejt anulovaný. No jinak pedofilní manželství to je tak pro... - you'll put more ham in your head and you'll become a Mohamed.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Benjamin Kuras, 27.5.2009 10:31:57)
Odpovědět
Gerontofilie, neblbněte, není žádná sexuální úchylka, je to jen láska mladé ale dospělé ženy ke staršímu muži.To je v sexuálních vztazích to nejzdravější a nejnormálnější a jsou z toho krásné a chytré děti. Polovina plus 7 je podle taoistických sexmistrů nejlepší věk ženy ve vztahu k muži. Čtěte si Tao sexu, chlapi,sakra.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Josef, 27.5.2009 16:12:19)
Odpovědět
U nas je podobna podskupina, ktera je pojmenovana "Gold diggers" To jsou mlade holky, ktere si berou za manzely majetne starce!
Cesky by jim asi rikali "Zlatokopky" odvozeno od zlatokopu. (nejsem expert na jazyky)!
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Josef, 27.5.2009 12:30:11)
Odpovědět
Obcane Kalifornie si navolili dodatek ke statni ustave, ze manzelstvi muze byt pouze mezi muzem a zenou a byli okamzite souzeni za diskriminaci a soudni pri u nejvyzsiho soudu statu vyhrali.

(05-26) 14:30 PDT SAN FRANCISCO -- California's voters, not its courts, are the final judges of same-sex couples' right to marry. And even if they're barred from marrying, gays and lesbians are not the victims of unconstitutional discrimination. Those were the two clearest messages in Tuesday's 6-1 ruling by the state Supreme Court that upheld Proposition 8, the November initiative that amended the California Constitution to define marriage as the union of a man and a woman.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(harm10, 28.5.2009 13:06:07)
Odpovědět
pojďme si uvědomit,že Matka příroda,universum,pro někoho BŮH,může stvořit zmetka-nikdo není neomylný,a pokud je jakákoliv deviace úchylná,tak to musí být i homosexualita,mít diagnozu,je klid a tak jako se nikdo nepohoršuje nad jinou anomálií,tak nebude ani nad tímto.Jen to pojmenovat,neb nikdo není dokonalý.Jinak souhlas,taky mi vadí exibice a jakés vyjímání věci nad obecnou rovinu.Příroda se brání přemnožení a tak to je!
Proč by se měli schovávat? Osobně jsem ještě žádný průvod homosexuálů neviděla. Nějak na rozdíl od autora nemám potřebu se tam jít juknout a potom nadávat, že jsem se nepobavila. Co od té podívané autor článku očekával, že ho to tak zklamalo? Chtěl pusinku a nikdo se nepřemluvil k tomu, aby mu ji dal?
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(ann48, 13.8.2009 22:47:01)
Odpovědět
Vynikající a pravdivý článek. Jsem ráda, že se najde někdo, kdo věci pojmenuje otevřeně a správně a pravdivě. A skutečně nejodpuzující je předvádění se na veřejnosti. Nelíbí se mi ani heterosexuální páry, které se muckají na veřejnosti, ale u homosexuálů je to přímo hrozné. Sex je záležitost dvou a měl by se odehrávat v soukromí.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(ji6966, 14.8.2009 0:56:32)
Odpovědět
Otázkou je,od kdy se počítá gerontofilie...Když pan autor má manželku o cca 10 let mladší a já o 13 let...že bych tam patřil?
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(ji6966, 14.8.2009 1:04:23)
Odpovědět
Poznámka...Konec Říma určitě nesouvisels homosexualitou, jelikož od Cézara nastal za několik stovek let.,..takto pojatý vývoj dějin je silně zkreslen k prospěchu vlaszních argumentů.Že by Sasové, Barbaři, vlastní řámský triumvirát,který rozdělil říši římskou na dvě části byl homosexuální? Pak ještě vlastně Konstantin,který přijal křestanství...o toho se vůbec nebojím, že by ho zajímalý klučičí prdélky...Pane Streit, soudnost...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(lubošek, 14.8.2009 8:42:45)
Odpovědět
Ano pane,
jedná se o nenažranost,a s tím jak se jim povoluje tak jich přibývá.Bojím se že si jednou vládnoucí růžovky prosadí ,že si to každý normální člověk bude muset zkusit,aby pochopil,to není nic divného.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(RUDA, 14.8.2009 9:07:46)
Odpovědět
Samozřejmě že homosex.je úchylka,o tom vůbec nikdy jsem nepochyboval,vemte si když je něco normálního tak to nikomu nemusím vnucovat,pokud vím tak jí měli na seznamu i doktoři,kteří jí museli vyškrknout na nátlak organizované skupině homosex.ne proto že by to bylo vrozené což je největší blud a mnoho lidí to spolklo i s navíjakem.
Je Václav Klaus homosexuál?
(Libor Vršanský, 14.8.2009 9:47:57)
Odpovědět
Souhlasím s tvrzením, že co druhému ubližuje, to není v pořádku, proto se nelze divit, že Kikina Václava Klause, trefně popsaná herečkou Holubovou, je jistou karikaturou i autora článku. "Normální" chlap totiž homosexualitu neřeší. Žije svým "normálním" životem. Pouze zakomplexovaný řiťomil, má potřebu, nutkání až obscesivní bažení, reagovat na G/L téma. Z toho plyne - všichni, kdso se staví tak nesmířlivě až fašioidně proti této sexuální menšině, jsou latentní buzeranti. Prostě s tím mají problém. Autor sám pak v dětství zažil tolik experimentů, že bych nechtěl zkoumat jeho konečník a proto, budiž vám, tupcům primitivním odpuštěno, neboť stejně jako Klaus - nevíte co činíte...
Re: Je Václav Klaus homosexuál?
(Romana, 15.8.2009 8:45:35)
Odpovědět
Jste zapšklý, ta vaše Kikina jak ji popsala nesympatická a stejně zapšklá Holubka, je na mladé holky, viz.aférky s letuškami. Navíc je Kikin čistotný do zadnice nikomu nikdy nelezl...plácáte akorát nesmysly, papouškujete blbiny,které padají z úst vám podobných.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(I., 15.8.2009 12:51:37)
Odpovědět
Homosexualita je zvrácená mysl,všechno co je na člověku vznešené obracejí ve zlou trestuhodnou odplatu,odplata je v tom,že trestají samy sebe a provádějí věci co se nesluší !!!
I.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Schlomo, 28.1.2010 16:59:55)
Odpovědět
Homosexualita je hormonální porucha, tudíž nemoc.

Židi snažící se rozvracet naší společnost pomocí propagování názorů že nemoc je zdraví a zdraví je nemoc mohou hysterčit jak chtějí ale je to tak.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(iko, 28.1.2010 17:33:53)
Odpovědět
To co tady napsal autor (kdyz jsem se podival na jmeno, tak jsem v privnim momentu cetl jeho jmeno jako Streicher, a skutecne, podle clanku autor vypada na inkarnaci J. Streichera) by se dalo nazvat jako "streitismus" (analogie od slova marxismus, maoismum a opravnenejsi nez homosexualismus, protoze v poslednim neni znam zadny "otec zakladatel").

A kdyz parafrazuju clanek, tak "exhibujici streitismus je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus... ".

Mozna poslu podnet na Mezinarodni psychiatrickou spolecnost s navrhem nove diagnozy, a jako definici prilozim tento clanek:-)
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(drn, 28.1.2010 21:27:57)
Odpovědět
no, nemyslím si že pisatel má tak zcela pravdu ve všem. i homosexuálové, transexuálové... mají právo na normální život. co mi vadí, jsou exibice těchto menšin. znám spoustu homosexuálů, transexuálů...., kteří žijí normálním nenápadným životem. v otázce promiskuity pisatel též nemá pravdu nebo nežije mezi heterosexuální populací. promiskuita bude ve všech skupinách přibližně stejná
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(iko, 28.1.2010 22:07:31)
Odpovědět
UZ VIM, CO PROPAGUJE pan Streit, jaky je jeho ideal:

http://www.porno-sex.vasen.cz/
http://www.zhlednito.cz/

Uplne presne to splnuje kriteria, popisovana p. Streitem:-)
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(G.B.Shaw, 28.1.2010 23:12:08)
Odpovědět
Však islám už to za pár desetiletí srovná. Akorát škoda, že to s těmi okázalými schytají i takoví jako Michelangelo, Leonardo, Caravaggio nebo Čajkovskij.
Autor šlápl na buzíky - to je křiku
(Brabec, 29.1.2010 8:22:45)
Odpovědět
Autor má můj souhlas. Celý ten humbuk je dán tím, že v TV a vůbec v uměleckých kruzích je mnoho buzíků. kteří se tím dokonce chlubí. Takže v TV můžeme vidět, že se tím mnozí "pyšní". Je to děs.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Dáda, 29.1.2010 8:24:07)
Odpovědět
Naprosto s vámi souhlasím a jsem ráda,že jste se v té naší divné společnosti odvážil popsat tento fenomén. Např.partner Sidovského, Vítek, byl několik let normálně ženat s ženou. Měl i jiné normální vztahy s ženami. Jak muži, tak ženě se může přihodit, že volí špatné partnery opačného pohlaví a pak je jistá averze. To chápu. Ale vrhat se okamžitě do náruče chlap chlapovi-je to odporné. Po smrti svého manžela mám pocit,že již nikde nevídám muže-gentlemany. Samý zženštilý exot, nejraději by byli s dětmi v domácnosti. Ženy chtějí být emancipované,což je jistě správně,akorát tahají za špatný konec. Výsledkem bude to,že jejich muž,který by mohl skály lámat, si dělá barevné proužky ve vlasech,chodí na kosmetiku, holí se na intimních místech, nechce dělat chlapskou práci, radši zůstává s dětmi doma.Děti si k němu přivyknou a když se pak později rozvádějí,nestačí se ona sufražetka divit,že jí soud děti nedá. Je třeba narovnat poměr! Homosexualita je vychýlení od normálu, snad i neléčitelné, ale jako dg. měla zůstat. To neznamená automaticky těmto lidem ubližovat. Ale oni, pokud chtějí být integrováni, se mají chovat přiměřeně. My také nechodíme do průvodů demonstrovat své pohlaví...
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Katsanson, 29.1.2010 10:44:55)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím. Osobně proti buzikům nic nemám, jsou mezi nimi jistě i relativně slušní lidé ale můj osobní názor je ten, že homosexualita je "aušus" přírody. Tedy zmetek na jedinci.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(Milda Šlehofer, 29.1.2010 11:12:14)
Odpovědět
Tam kde chybí mozek, tam jsou všechny argumenty marné.
Jak je vidět, právě těmto lidem je asi tento portál určen.
Ale každý má právo na názor, byť je třeba hloupý.
Je alespoň vidět, že argumentace ve prospěch gay a lesbické minority není marná. Tento článek a jeho přispěvovatelé jsou praktickým příkladem.
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(roman, 4.3.2010 21:42:06)
Odpovědět
tento clanok je fakt ubohy som zvedavy ze keby sam autor alebo decko toho autora bolo teple ako by sa asi spraval je lahke nieco kritizovat ked sa ma to netika a okrem toho vsetci ludia su zmagoreny z telky homosexualy su uplne normalny ludia poznam ich dost niektory su moji najlepsi kamarati a su daleko spolahlivejsi ako heterosexuali, dost ma zarazilo co tam je pisane ze homosexualni stik je spinavi a to ako ze ked chlap ma analny stik zo zenou ze to je ciste ten chlap co teneto clanok pisal je proste zakomplexovany chudak !
Re: Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...
(cmelak, 5.3.2010 7:17:40)
Odpovědět
Autor má naprostou pravdu.Nepovažuji za normální, aby chlap opustil manželku s dvěmi dětmi,kvůli chlapovi.Pak ze sebe udělá hrdinu(nejlépe v televizi).