BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama


Václave, stojíme za tebou
BulletReklama


BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Institut sv. Josefa

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Virtually.cz

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz muľů

CFO Club

ConPro

Manuál ženy

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
Autor: Redakce | Publikováno: 13.8.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

„Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur, už tu pak zůstanou. Naučí se jazyk, mají děti a je z toho etnický problém,“ řekl předseda ČSSD Jiří Paroubek.
 
„Není vodné upřednostňovat zaměstnance ze třetích zemí, pokud tady máme ekonomickou krizi a velkou nezaměstnanost. Nejprve by se měla práce nabídnout občanům českým, pak lidem z Evropské unie a nakonec až pracovníkům ze třetích zemí,“ řekl Zdeněk Škromach.
 
EUportal gratuluje Jiřímu Paroubkovi k rozumnému postřehu. Doufáme, že politicky korektní ODS odsoudí tento výrok a označí ho za xenofobní.
1325 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


soudný názor
(fred, 13.8.2009 21:56:14)
Odpovědět
seriozní soudný názor, pozvedám své obočí pane předsedo!
soudný názor
(fred, 13.8.2009 21:57:10)
Odpovědět
seriozní soudný názor, pozvedám své obočí pane předsedo!
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Prodromos, 13.8.2009 22:19:24)
Odpovědět
Mnooo, tak to tedy hlasitě tleskám. Vzhledem k tomu, že mám 500 metrů od baráku strojírny, které šetří na vlastních nezaměstnaných lidech a pozvali nám sem tak patnáct stovek Rumunů, Ukrajinců, Turků a kdovíkoho, mám skoro chuť mu poslat děkovný dopis...
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(DS, 14.8.2009 6:15:51)
Odpovědět
Vy tam taky pracujete,nebo jste na podpoře a díváte se z okna, jak jiné etnikum pracuje?
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Prodromos, 14.8.2009 8:58:51)
Odpovědět
Aha, chybí-li argumentace, uchylujeme se k urážkám. To je dost trapné. Pro informaci, pracuji 12 let a za tu dobu jsem byl na pracáku registrován 15 dní, když jsem přecházel ze zaměstnání do zaměstnání. A opravdu bych vám přál bydlet v našem městě... Asi byste také změnil názor!
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Josef Novák, 13.8.2009 23:22:43)
Odpovědět
Vím, že bych to asi neměl říkal, ale jeho slova se dobře poslouchájí.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Samuel Vitovsky, 14.8.2009 0:25:23)
Odpovědět
Ne, ne, ne!
Pokud u nás chce někdo PRACOVAT, na tom není nic špatného. Naučit se náš jazyk, na tom není nic špatného. Mít děti, na tom není nic špatného. Jaký etnický problém z toho vzniká? Žádný.
Etnický problém vzniká, když někdo (a nemusí být ani z jiného kulturního prostředí, ale uznávám často bývá) pracovat nechce. Nenaučí se jazyk a nedodržuje naše zákony a konvence. Jenže o tom Paroubek nemluvil. Mluvil o protekcionismu na trhu práce.
Protože je levičák.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(lunochod, 14.8.2009 0:48:03)
Odpovědět
Odpudivě vypadající levičák Jyrka říká věci na rovinu. U něj vždycky víte, na čem jste.
Na první pohled slušně vypadající pravičák Myrek vám něco jiného (zpravidla pravicového) slibuje, a něco jiného následně provede (zpravidla levicového).
Kdo z těch dvou je tedy větší hajzl?
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Člověk ČR, 16.8.2009 7:40:06)
Odpovědět
Zajímavý postřeh, docela výstižný. Jako dlouholetý volič pravice mám s tímto (dlohodobým) chováním ODS problém a jsem přesvědčen, že nejenom já. I řada mých přátel se vyjadřuje stejně, předvším pak jsme všichni unaveni pozitivní diskriminací, odvodem našich daní na nekonečný proces "přizpůsobování" menšin a k tomu xenofobními nálepkami. Toto hodnocení se domnívám si mohu dovolit, životních zkušeností mám dost - 57let, nikdy nezaměstnán, VŠ. Nicméně jsem natolik utahán životem, že vážně uvažuji o přechodu na stejný model životní filosofie, jako naše "nepřízpůsobivá" (to abych byl politicky korektní) menšina.
S pořátelským pozdravem všem...
Moc jim nevěřit
(orel, 14.8.2009 2:11:55)
Odpovědět
To je už druhá (2.) rozumná myšlenka ČSSD za poslední roky. Poprvé to byl páně Rathův spravedlivý boj proti zeleným kartám, za což si von NeuRath vysloužil od Nečase přezdívku "Jean-Marie Le Rath". Jak si to mohl ten zrádce Nečas dovolit? Kvůli tomu jsme přestal volit ODS.
Nicméně ČSSD bych nevěřil. Špidla je podivín. Před pár lety v rozhovoru pro Mladou frontu Dnes pronesl, že by bylo jedno, kdyby náš národ vymřel(!!! nechť je špatným prorokem!) a naše hodnoty tady dál udržovali přistěhovalci, například vietnamský rotmistr pod českou vlajkou na misích OSN. Montovny tady zaváděla také ČSSD; a Paroubek je oportunista non plus ultra.
Bravo - tleskám
(Brabec, 14.8.2009 2:26:02)
Odpovědět
To ČSSD mluví všem lidem z duše
Re: Bravo - tleskám
(hnedka, 14.8.2009 6:58:46)
Odpovědět
Mně tedy ne. Mně je jedno, koho která firma zaměstnává, je to jen a jen jejich věc. Problém imigrace je v zásadě v tom, že stát takové lidi dotuje a ti se pak flákají, jsou na podpoře a dělají bordel (podobně jako naše menšina). Pokud ti lidi nejsou na dávkách, tak obvykle pracují, nikoho nepoškozují a kdyby se flákali, tak pomřou hlady. Viz naši Vietnamci, kteří na dávkách nejsou a živí se poctivě prací (sem lze počítat i pěstování marihuany a prodej padělků, i když to není úplně legální, ale stále je to práce, která v zásadě nikoho nepoškozuje a neokrádá daňové poplatníky).

Ostatně v civilizované Evropě levice podporuje výše uvedený stav (a tedy i imigraci jako takovou), protože pak takoví lidé volí levici a posilují tak její moc.
Re: Bravo - tleskám
(Samuel Vitovsky, 14.8.2009 8:06:08)
Odpovědět
Ano, ano, ano!
Hnedka to píše přesně. Obávám se, že EUportál je chvílema poněkud zběsilý. A nejlepší autoři jako třeba Jiří Zahrádka už moc nepíšou...
Re: Bravo - tleskám
(Josef Novák, 14.8.2009 8:34:23)
Odpovědět
Jestli šmelině v obchodě říkáte poctivá práce, tak potom ano, poctivě pracují.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Alberto Kvěch, 14.8.2009 4:40:37)
Odpovědět
Zmíněný projev Paroubka byl označen jako projev s rasistickým projevem.Není to projev s rasistickým projevem.Ale teď před volbou do poslancké sněmovny ať řeknou politici cokoliv, nic není pravda. Předvolební boj začal a to není nic jiného než sprosté kšeftování s hlasem hloupého občana s cílem zneužít občana a udržet se za každou cenu u moci.Po zkušenostech nevolme ČSSD ani ODS a ostatní staré papaláše. Volme novou stranu. Já dávám hlas Johnovi jediné straně VV Věci veřejné s demokratickými prvky.Bez radikální změny se ze srabu stát ani občan nedostane.Dejme jím hlas, ať získají v parlamentu většinu a nemusí se stát služebníky těch, kteří zavedli v Česku kocourkov, zadlužili stát vice než jedním bilionem a zavedli v politice a v celé naší malé společnosti mravy nemravné.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(jh, 14.8.2009 8:18:19)
Odpovědět
Pane Kvěchu,
děkuji za Váš hlas pro VV.
Z propadnuvšího hlasu bude mít prospěch i můj kůň.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Alberto Kvěch, 14.8.2009 8:49:13)
Odpovědět
Pomužte i Vy prosím, ať se nemusíme za naše státníky stydět.Hlavně nebude míti z mého hlasu prospěch Paroubek nebo Topolánek, kteří pokazí na co šáhnou.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Alberto Kvěch, 14.8.2009 9:27:19)
Odpovědět
Nevolme levici, volme nový pravý střed,demokratickou stranu VV Věci veřejné.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Bohumil Ateista, 14.8.2009 13:27:19)
Odpovědět
Takže když se vám to hodí, tak propagujete myšlenky krajně levicového politika? Opravdu zajímavé!

Nevím jak vám, ale mě tento státník štve více než všechny chyby EU dohromady a jestli mu EU vezme suverenitu, bude to jedině dobře!
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Ghost Dog, 14.8.2009 15:05:46)
Odpovědět
..diskuze je přesný záznam toho, jak levice dostává lidi..hezká slovíčka populismu jsou snadno rozpoznatelná a přesto se tu najde pár normálních diskutérů, kteří mu na to skočili..

..jaký asi tak trh práce chce Jyrka se Zdendou chránit proti imigrantům (ona ta práce nemá s imigrací moc společného)?..takovou práci, kterou český pracující nechce dělat..až je tedy všechny vykvartýrujeme z republiky, tak se zastaví výstavba všeho druhu..to tedy například..

..tlusťoši Jyrka se Zdendou jen honí body, ale že mu na to skočí i LP, tak to se mi pořád nějak nechce věřit...
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Šoumen, 14.8.2009 17:48:55)
Odpovědět
Myslím že znám lidi, kteří by vzali jakoukoliv práci, jenže není a trh z byty také stojí někde za čarou. Z nám oblasti, kde je 1 pracovní místo na 30 lidí. Ale asi v Praze a větších městech to zřejmě problém není, takže jsou tam zaměstnání, které by Čech nedělal. Jenže mít práci, která je 200km od mého bydliště, si každý rozmyslí. Protože většinu výplaty dá za ubytování a dojíždění a zbyde mu ho..., teda nic. No vemte to, zpívá se, v Praze tam je blaze: 1,2 pracovního místa na 1 osobu. Ale teď už k věci: ten rasizmus se dnes udělá ze skoro každého výroku. A proto taky tak na tom jsme. Ale až nás tu budou dusit muslimové tak v roce 2050. To se budeme konečně mít dobře. Půl národa bude bez rukou - usekané za zlodějiny, a ta druhá půlka bude popravená. Pak už tu nebudou ani cigoši a ani rasizmus.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Ghost Dog, 15.8.2009 9:50:23)
Odpovědět
..trochu jste to zobecnil, podívejte se na inzeráty, koho v té Praze chtějí zaměstnat..manažer toho, manažer něčeho jiného, vzdělání minimálně SŠ, pět a více let praxe..
..ale uznávám, že jsou oblasti, kde je nezaměstnanost, jak jste ji popsal, skutečným problémem..
..jistě uznáte, že mostecko je jednou z oblastí, kde se potýkají s vysokou mírou nezaměstnanosti..měl jsem možnost se pobavit s člověkem, který měl malou firmičku a prováděl stavební rekonstrukce (byl z Litvínova), když jsem vzpomrnul tu nezaměstnanost u nich, tak se jen pousmál a řekl mi, že 17% tvoří ti, co nikdy už pracovat nebudou, protože je stát živí dostatečně (koho mám na mysli jistě víte) a skutečná nezaměstnanost tam nepřevyšuje 5%..pak už si jen povzdechl, jak je obtížné sehnat lidi na práci ve stavebnictví..
..ta Paroubkova a Škromachova prohlášení mají jediný smysl..populisticky vyvolat pocit, že nám někdo tu práci bere a že zrovna tihle šíbři nám jí dají..nedají a ani je to nijak nezajímá, oni se jen chtějí dostat ke svým vlastním korytům a neštítí se používat takovéto metody...
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(I., 15.8.2009 12:09:34)
Odpovědět
Paroubek @ Paroubkovina = Hanba.
P.S. Na hanbu si zvykl.
I.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Jan Šílený, 15.8.2009 15:19:26)
Odpovědět
A je to tady zase. Paroubek, horlivý zastánce budoucího evropského samoděržaví, obdivovatel LS jako jediné záchrany českého národa a sociálních vymožeností rozhazovačného státu, souhlasí s kvótami uprchlíků, či migrantů z machometánských zemí přidělených vševědoucím Bruselem, sluncem našim jasným, za spolupráce nejchytřejšího júrokomisaře Špidly.
Jenomže, teď Paroubek zavítal do míst s nezaměstnaností větší než malou, nakakal si do pusinky, ve snaze zalíbiti se zablekotal cosi o zaměstnávání lidí z "jiných kultur", získal pár set hlasů a pozítří opět bude horovat pro LS.
A hnedka jest rehabilitován, chválen a vynášen. Lidi, kurňajs, proberte se!
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Dan, 15.8.2009 23:42:38)
Odpovědět
Ten problém je složitější...

Momentálně muslimské ropné miliardy putují do mnoha evropských firem, jako je třeba Porsche nebo Daimler a dalších ..

Tím posilují v Evropě zaměstnanost, umožňují stabilizaci evropských značek.
Evropa tak lépe obstává v krizi i díky prachům šejků.

ti si uvědomují konec ropné eery jež se blíží a ví, že dominantní postavení v ekonom,ickém světě budou mít právě evropské firmy, proto do nich investují.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Regg, 19.8.2009 13:49:37)
Odpovědět
Jen tak pro zajímavost, jak může investiční kapitál způsobovat etnický problém? Ten problém není složitější, složité je, že jste nepochopil Paroubkův projev.
Re: Jiří Paroubek: Není vhodné zaměstnávat lidi z jiných kultur
(Dan, 16.8.2009 0:09:51)
Odpovědět
Uvědomte si, že ve všech muslimských zemích se dá domluvit anglicky popř. francouzsky, prakticky žádný evropan nemluví arabsky.

Muslimové ve svých zemích běžně sledují západní filmy či poslouchyjí hudbu, kdo z evropanů sleduje muslimské filmy ??

Ještě nikdy v historii nebyl západ otolik vyspělejší, bohatší a neměl tak strašlivou vojenskou převahu nad muslimskýcm světem.

V mnoha muslimských zemích stojí americké základny, ale i britské a francouzské.

Bohaté ropné země z muslimského světa jsou závislé na odbytu z EU ale i USA.