BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
Autor: Redakce | Publikováno: 9.2.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Neusilovali jsme o vymanění se ze sovětského impéria proto, abychom svou nově nabytou svobodu a suverenitu  odevzdali evropským strukturám, na jejichž fungování budeme mít jen minimální vliv. Neodmítali jsme komunismus proto, abychom byli nuceni nahradit svobodný trh byrokratickým a přeregulovaným evropským modelem sociálního státu, který dlouhodobou prosperitu zajistit nemůže. Od počátku jsme se stavěli proti snaze vytvořit v Evropě, za zády občanů, byrokratický superstát. O to šlo v diskusích o Evropské ústavě a o Lisabonské smlouvě. Přijetí této smlouvy však v Evropě skutečnou spolupráci a integraci neusnadní, ale zkomplikuje.

 

Václav Klaus

1984 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 2:40:58)
Odpovědět
Už to vydržíme,Klaus dlouho prezidentem nebude.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(zgr, 9.2.2010 12:08:16)
Odpovědět
jen ten kvěch bude nafurt beznadějnej vojeb.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:34:46)
Odpovědět
Jednou dospěješ.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(zgr, 10.2.2010 9:48:07)
Odpovědět
ale ty ne.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 8:43:15)
Odpovědět
Už se stalo,Klausovi nefandím.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Bára, 9.2.2010 16:39:54)
Odpovědět
Alberto Kvěch - mám otázku, v kolik hodin chodíte spát, kdyýtakové blbiny z Vaší mozkovny vycházejí, President Václav Klaus je dobrým presidentem a je dobře, že je euroskeptikem, nemůžeme si nechat líbit, aby nám byrokrati z Bruselu diktovali co musíme udělat. Jsou to zhovadilosti, televize, sprchy, vodovodní kohoutky a další víc nemusím popisovat, každý to uzná
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:26:40)
Odpovědět
Milá Báro.Ješte jste zapomněla ty pitomé žárovky-ty už euroskeptici také proti EU zneužili.Vy máte tedy argumenty.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Karel Fenyk, 10.2.2010 11:07:16)
Odpovědět
Je to pravda. Pezident Klaus "vyhmátl globální oteplování", prasečí chřipku, a bez EU bychom klidně mohli být. Spolupracovat s ostatními státy se dá i bez ztráty své suveenity.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(frantisek zajicek, 9.2.2010 17:53:01)
Odpovědět
Tohoto kosoctverce s carkou uprostred uz meli vyhodit pred 20 lety!!!Jeden den podepise LS a druhy uz krici,ze neni presidentem nezavisleho statu,chapete to vubec nekdo???A ze mu Lukoil sponzoruje fantasmagoricke vyplody choreho mozku,to mu nevadi?!!Ale znovu davam navrh pro jeho vlezdoprd..Udelejte sbirku na jeho mausoleum.Jelikoz chobotnice uz neleti,navrhuji ve tvaru pouziteho kondomu-podoba hlavy tohoto agenta firmy Primeros,maleho Kremlu,jehoz je tento donasecem,nebo veprove konzervy-viz jeho portret.Klaune,az budes konecne na tom smetaku dejin,cele zemi se ulevi,ale nevim jak dlouho se z te spiny,do ktere jsi nas dostal,budeme vyhrabavat,FZ
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 2:44:42)
Odpovědět
Ale Klausi.Vy jste podepsal LS,ne já občan.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(kapej, 9.2.2010 11:44:39)
Odpovědět
Vy jako občan - eurohujer - jste nejvíc kritizoval, aby to Klaus podepsal a nezdržoval a taky, aby si neosoboval právo vlastního názoru proti EU. Teď mlčte, vy jen nenávidíte Klause, ale důsledky EU pro nás jsou pro Vás dokonce jakýmsi přínosem pro náš stát ... nevidíte, že jste naprosto mimo realitu ?
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:21:26)
Odpovědět
Ano osoboval si právo nepodepsat a dělat obstrukce proti ústavě,znevažoval práci parlamentářů i senátorů.Jeho podpis není nic vícenež formální stvrzení(vyvrcholení)řady ústavních procesů vážený pane-nic více.Měl by se s tím smířit.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(kapej, 9.2.2010 12:05:06)
Odpovědět
Re: Václav Klaus dělá ostudu
(Alberto Kvěch, 17.10.2009 14:39:30) Odpovědět
Babko,Babko k Vašemu příspěvku raději nic.Víte,podlé účelové strašení občanů se ztrátou suverenity, obavou o majetky je lacinný ,bohužel účinný zločin a podvod.Vaše myšlení je zneužito a klamáno. Nikdo Vám žádné takové majetky nebere a nemůže vzít.Vraťte se ke starým projevům i samotného Klause a dalším našim pol.zástupcům a přesvědčíte se, že stát už dávno jinými právními protokoly uzavřenými mezi Německem a Českem tyto majetky ošetřil.Babko, i Brusel tyto záruky bude garantovat a Klaus LS ratifikuje.Ač ho neuznávám, Klaus se bohužel ještě úplně nezbláznil a LS bude ratifikovat.To ne proto ,že musí.Sám bych byl proti, aby našemu prezidentovi někdo cokoliv nařizoval, že musí nebo nemusí. Nemusí nic.Je představitel suverenního státu a rozhodne proto pouze o své vůli a rozhodne správně.Ratifikuje, protože bude chtít, až sám uzná za vhodné a dozraje čas.Netlačte na něj v době když na věci pracuje.Euroskeptici, sice mu fandíte, ale také podceňujete.On totiž hlupák není, proto se rozhodne o své vůli správně a podepíše.
TAKHLE JSTE PANE KVĚCH PSAL V ŘÍJNU LOŇSKÉHO ROKU, " ROZHODNE O SVÉ VŮLI SPRÁVNĚ A PODEPÍŠE " - VY OBČANE - MÁM NAJÍT DALŠÍ VAŠE DISKUSNÍ PŘÍSPĚVKY, V NICHŽ PŘÍPADNÉ NEPODEPSÁNÍ LS V.K. NAPADÁTE, když jedině podpis LS jste považoval vždy za jedině správné ?
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:10:44)
Odpovědět
Díky,že čtete mé příspěvky.Jen tak dál a jednou pochopíte,že Kvěch vidí věci správně.Ano,citujete správně.Já věděl, že podepíše a jeho postoje a výkřiky byly a jsou jen hry.Pane, já mu nevyčítám,že podepsal,jám mu vyčítám jeho trapné a zbytečné ueroskeptické obstrukce před podpisem a současné další ještě trapnější prohlášení o EU po podpisu.Co je na tom tak nepochopitelného a co je na chování Klause normální.Podepsal a o čem se chce více bavit.Vy všichni euroskeptici jste tak naivní a mysleli si,že nepodepíše.Já za Váš neúspěch nemohu a pokud by mé příspěvky k Vašim prohrám jen trochu přispěly pak vše OK.Nevím co nechápete.To ,že Vaši soukmenovci často příspěvky oponentů sprostě napadají já chápu a na rozpacích z toho nejsem.Každý má svoji víru-ja vidím naší skvělou budoucnost ve společenství EU vy ne.Vaše chyba.Na nového prezidenta se upřímně těším,ale mám vážné obavy,že nový prezident opět vzejde pouze z intrik,a podvodných politiků,politikářů.Sám usiluji o přímé volby prezidenta s minimální možností vlivu politiků už pří výběru kandidátů.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:57:20)
Odpovědět
Kapejku.Potvrdil jste,že můj politický odhad před podpisem LS byl správný a v souladu s realitou..
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(kapej, 10.2.2010 9:58:23)
Odpovědět
... no, když ty skvělé výsledky spolupráce v EU vidíte v neustálých omezováních naší vlastní ekonomiky a příkazech typu ... dotace, ( které si musíme nejdříve nejméně dvakrát zaplatit povinným příspěvkem do EU ), omezování naší zemědělské výroby, povinnost přebírat imigranty, ... žárovky, sprchy... a není vám proti mysli, že jsme občany druhé kategorie ... pak vám není pomoci, pak jste zaslepený fanatik.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 8:54:51)
Odpovědět
Nevážený pane euroskeptický demagogu.Občany druhé kategorie,já bych řekl třetí kategorie, ze sebe děláme sami a euroskeptici v čele se svým vůdcem tomu přispěli nemalou měrou.Přestaňte tady oblbovat občany a lhát. Vaše lhaní,že 2x více do EU musíme dát než dostaneme je neuvěřitelné.Příkladně v roce 2009 Česko vybralo z EU o 30 miliard více než jsme vložili.Euroskeptici prostě a sprostě lžou občanům.Jste extremisté první kategorie a vlastizrádci.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Hardy, 9.2.2010 4:44:28)
Odpovědět
Kvěchu tebe nezajímá o čem se mluví, ale kdo to mluví.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:31:37)
Odpovědět
No to si myslíš ty, který nerozumíš obsahu příspěvků.Chlape někdy přemýšlej.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 7:00:03)
Odpovědět
Nejsem nekritickým příznivcem EU,ale jedno vím ve svém věku jistě.Radši s komplikovanou EU i s problémy a nedostatky ,které tato instituce má,než s Ruskem ,které se absolutně,ale absolutně nezměnilo již od doby co v atobusech na skle bylo napsáno se Sovětským svazem na věčné časy.To heslo se snad snaží pan Klaus a jeho přisluhovači vrátit zase na své místo.Toho se ,ale opravdu bojím.Suverenitu můžeme stratit jedině sami a to už se děje ve formě ekonomických nákupů přes naše nastrčené lidi pro vlastníky z Ruska.Nyní to teprve začíná.Výstavba jader. elektr.letiště Ruzyň a další vliv ruského kapitálu to je daleko víc nebezpečné než evropská unie.Nevěřím vám pane Klaus.Nevěřím hradní klice,která se zaštíťuje péčí o republiku a suverenitu,vždyť v této politice figurujete hezky dlouho,celá ta karavana.Ptám se?Kam jste to dotáhli?Odpověd zní nikam toho jsme nyní svědky ne všechno zavinila ekonomická krize.Velkou zásluhu má divoká privatizace a následné kroky nehospodaření,když se trochu dařilo.Je to dlouhé povidání se špatnou poentou.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(jira22, 9.2.2010 8:03:06)
Odpovědět
Nezlobte se pane, ale nerozumím tomu. Jak chcete v kapitalismu a volném trhu zabránit nakupování rusů u nás? A jak nás v tom ochrání EU. Vždyť je to úplně opačně, životním zájmem EU je obchodovat s rusy. Bohužel se jedná o úplně něco jiného a zřejmě je problém v naprostém byrokratismu EU, která zastupuje jen ty nejmocnější státy. Ostatní jsou tam pro vytváření obchodní zóny a jako křoví. Jen se podívejte co jsme dosáhli za takzvaného předsednictví. Kromě oficiálního pohlazení v tisku nic. A jak jsou na tom naši zemědělci ve srovnání s ostatními. Kde máme brambory a kde cukr? Ten se bude mimochodem dovážet z Kuby. Volný trh? O tom si můžeme nechat jen zdát. Jinak se podívejte jak jsou na tom staré unijní státy, Řecko-státní bankrot,Španělsko 30% nezaměstnanost, Itálie-všem pro smích se svou mafiánskou ekonomikou. A nové? Lotyšsko Litva bankrot, Maďarsko totéž, Polsko? ani nemluvit. Bývalé východní Německo naprostý bankrot. Ale karavana jde dál.
Východisko ale nebude v tom někam patřit, to jsou názory studené války. Stejně by nás to neochránilo, v tom máme zkušenosti.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 16:12:11)
Odpovědět
Myslím tím docela zásadní věci ,jako energetiku,letiště ,ale i jiné aktivity ,které ovlivňuje stát ,potažmo státní zájmy.Neříkám neobchodovat to je něco jiného.Z doby komunismu nám rusové dluží 3,5 mld dolarů.Vím,jakoby zaplatili rezavými vrtulníky.Vážený pane,nechci se Vás dotknout,buď jste hodně mladý,nebo přehnaně tolerantní ,což ve vztahu k Rusům určitě nejde.Vidíte,jak dodržují zákony v Karl.Varech,ale to je dlouhé povídání a tuším,že bezpřednětné.mějte se hezky.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 16:22:39)
Odpovědět
Ještě dodatek vyjmenoval jste převážně problémy států z východní zony,které ,nějakým způsobem přešli vámi ,tak obdivovanému volnému trhu.Proti volnému trhu nic nemám.U nás byl pochopen ,tak,že se bude jednat o volnou zlodějnu,kterou dnes a denně sledujeme cykl stezka vysočany ,peniz EU 3km-150mil Kč tam to začíná.Začalo to privatizací,nejsem proti živnostníkům ani proti odpovědným podnikatelům co platí daně,které se musí platit i v EU.Volná ruka trhu u nás bude ještě dlouho ,velice dlouho zneužívána.Uklidním Vás nejsem voličem soudruha Paroubka,nebudu voličem kamaráda pana Klause Zemana.Ano jsem pro anglosasský svět.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(jira22, 10.2.2010 9:32:58)
Odpovědět
Víte vůbec mi nejde o rusy jako takové, a je mi jedno jestli je podvodník anglosas nebo rus. Myslím , že problémy které s nimi máme nezpůsobili v současné době rusové, protože se řídí zákony volného trhu víc než u nás.Je to problém naší neschopnosti a naší korupce, která je naprosto očividná. Moje představa je v obchodu s tím, kdo obchoduje, tak aby byly obě strany spokojené, jinak to není obchod. A závislost třeba na energetice atd je věc názoru. My jsme také nezpůsobili krizi ve spojených státech, která vznikla rozkrádáním financí s posvěcením americké vlády a přece na ní krurě doplácíme. Jsem pro takový svět, který nás nebude okrádat a utlačovat. A oba jmenované ať anglosaský, který nás mnohokrát hodil přes palubu jako nepotřebnou věc, nebo ruský, který nás ve jménu různých ideí utlačoval ve mně nebudí žádnou důvěru. Oba světy vždy hleděly jak z nás něco dostat bez náhrady. Přes obapolnou propagandu jsme pro ně byli bohužel jen bezvýznamnou lokalitou.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Standa 1, 9.2.2010 15:30:23)
Odpovědět
A také raději s EU než s Klausem. Ten člověk neřekl nikdy nic moudrého . A když něco řekl, tak jen lži.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(zgr, 10.2.2010 9:51:31)
Odpovědět
uveďte jednu konkrétní lež
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(volič, 9.2.2010 11:47:21)
Odpovědět
Kvěch,to je dementní kretén,který píše jen ubohé slinty,neboť je to omezený idiot. Ať si každý všimne jeho reakcí na jednotlivé články. Z toho všeho ta jeho demence jen čiší.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(zgr, 9.2.2010 12:18:11)
Odpovědět
sice ten ubožák nikdy nezklame, dycky pobaví...
ale stejně nechápu proč už dávno nedostal banána, provokatér nehoráznej.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 9:16:29)
Odpovědět
Pane euroskeptiku.Vidím,že jste propagátor divné demokracie.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Bára, 9.2.2010 16:45:16)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Alberto Kvěch je debil
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 9.2.2010 22:46:54)
Odpovědět
Báro,Báro.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(C.Q.Lafayette, 10.2.2010 6:15:34)
Odpovědět
Přesnjě tak, Báro, je to omezený debil.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 9:06:14)
Odpovědět
Nezapomínejte pane na své dobré vychování,které Vám rodiče jistě dali..Rodíčům a svým dětem, by jste určitě neřekl."Já bezdůvodně v příspěvcích napadám oponenty" dělám Vám ostudu,já se stále chovám neslušně a oni nikdy neklesnou pod svojí úroveň a mé vlastní chyby tolerují.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(LCD, 9.2.2010 13:19:00)
Odpovědět
Nejsem prorus, ale pokud si dobře pamatuji, tak nám občanům nikdy nikdo z Kremlu nediktoval čím mám doma svítit, nebo kolik má mít slepice kurník, nebo jak mám zabít pašíka.I ty kvóty co máme vyrábět a kolik vyvézt mimo RVHP byly daleko mírnější, (nechali náš průmysl a zemědělství žít). Co nás dusí teď je porevoluční dobrovolná ztráta trhů a následné nesmyslné limity a regulace EU na "fčecko". A jak se zdá, jsme teprve na začátku....
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 16:50:19)
Odpovědět
Velice se mýlíte co nás dusí je minulých 50let komunismu,který nás díky CCCP a našim soudruhům zarazil ve vývoji.Ano nyní jsme bídně konkurence schopní,nebo si myslít že bychom v současné době vyváželi š.120do světa?Nezlobte se ,ale trochu to máte popletené .Po válce jsme měli pomněrně dobrý lehký průmysl,ale Rusko potřebovalo ocel a dtudíž jsme všechno předělávali.Díky komunismu jseme zaostali ve vývoji potažmo v konkurence schopnosti lidé tu byli šíkovní i podnikaví v dobrém slova smyslu.Ne ,jako dnes podnikaví s důvěrou lidí.Trochu z historie venkov,odkud pocházím.V roce 50jsme doma vypěstovali prase,ale přišli soudruzi a museli jsem odevzdat adekvátní množství sádla.To bylo období kolektivizace po ruském vzoru jestli Vám to něco říká.Takto se pokračovalo dál až přišel r.68 na ,který lidé zapomínají doba normalizace.Závěr r.89 dluh Sovětského svazu vůči nám cca.3,5mlld dolarů.Splátka rezavé vrtulníky s řadou dohadů do vytracena.Nevěřím Rusům jejich současnému ani budoucímu režimu my patříme do anglosského světa.Ano je třeba se k ním chovat slušně to platí i k jiným státům toť vše,ale opakuji k Rusku veliká politická obezřetnost.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(LCD, 10.2.2010 11:36:52)
Odpovědět
No v padesátých letech jsem se teprve narodil, takže nevím o čem píšete, ale dvacet let po revoluci je zbytečné masírovat mé vědomí o 41 letech "komunismu". Navíc mluvíte o poválečné době, kdy byl všude v poničené evropě všeho nedostatek (i v německu byl hladomor) a co si naši otcové tenkrát zvolili s tím jsme pak 41 roků žili (ne 50 let),Já nejsem levičák, ale oni nám ti soudruzi postavili silnice, železnice, přehrady, provedli elektrifikaci, těžký průmysl, značka CS byla značkou kvality ve světě, měli námořní lodě, měli jsme trhy že jsme nestačili vyrábět, za jednu odváděnou daň bylo téměř všechno všechno bezplatné a co jsme s tím provedli za 20 let my?
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Samuel Vitovsky, 9.2.2010 14:53:04)
Odpovědět
"Neusilovali jsme ..." "Neodmítali jsme ..." Kdo my?
Většina lidí odmítala komunismus a usilovala o jeho pád kvůli napůl naivnímu snu o snadnější existenci. O svobodu jim šlo jen v té nejpovrchnější podobě. Její podstata je jim ukradená, nebo jí nerozumí. Se vším, co Klaus říká, souhlasím. Jen ten plurál v první osobě není namístě.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 17:02:33)
Odpovědět
Pan Klaus je velice šikovný manipulátor s myšlením lidí.Zahrát na vlnu nacionální,nebo valsteneckou,ale v tom je velký rozdíl.Předně nás devastoval komunismus a bolševismus implantovaný z Ruska.Strašení EU je jen záminka k navrácení se do lůna Ruska.Vždyť u nás je obrovská pátá kolona Ruského patolízalství.Přečtěte si od Masaryka Novou Evropu a další věci.Masaryk časem pochopil,že Rusům se nedá věřit.My jsme prostě nepoučitelní.Nebojte se Evropy mějte se na pozoru před Ruskem a jejich přisluhovači u nás je jich tady ,opravdu,ale opravdu mnoho!
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Slavoj, 9.2.2010 16:51:35)
Odpovědět
Pane presidente, myslel jsem, že mě již nemůžete překvapit, ale opět jsem se ve Vás hluboce mýlil. Váš odpor k EU pramení ze strachu , že příliš velký píseček prostě nedokážete obsáhnout, a Vy prostě chcete tahat za provázky moci. To jediné Vám přiznávám, dokázat se udržet u moci, ale pro mne je tato jediná schopnost, kterou máte zatraceně málo.
Stačí si připomenout - Vaše zahraniční návštěvy, anebo osobnosti, které jezdí za "Vámi", né na oficiální návštěvu ČR, při které Vás někdy bohužel též musí navštívit, osobnosti světové politiky prostě nejsou zvědaví na Vaši nadutost a narcisismus. Je jasné, že naší republice ve světě i EU jen škodíte a velmi souhlasím s první připomínkou , že to s Vámi bohužel musíme vydržet, ale Váš čas ve funkci se krátí každým dnem. Doufám, že pak budete vystupovat jen jako kašpárek na ekolgických forech, kam ostatně patříte.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Laco, 9.2.2010 16:54:00)
Odpovědět
Česi môžu byť na svojho prezidenta právom hrdí. Ako Slovák by som ho bral.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(ordoš, 9.2.2010 17:11:06)
Odpovědět
Vážený pane velice se mýlíte pan Gašparovič je v podstatě něco podobného nemusít nám ho závidět.V respektive je to problém nás Čechou.Pokud milujete Rusko nic proti tomu ,každý máme svůj vkus,ale tady jde o budoucnost příštích generací jsem starý muž pamatuji celý komunismus a to těm budoucím generacím nepřeji.Nyní je období pro mne kapitalismus v komunistické balení je důležité rozlišovat.
Klaus je můj president
(Brabec, 9.2.2010 19:20:20)
Odpovědět
Na svého presidenta může být hrdi, je to inteligentní člověk, který vysoce převyšuje většinu politiků . PŘEJI MU PEVNÉ ZDRAVÍ.
Re: Klaus je můj president
(frantisek zajicek, 9.2.2010 19:32:27)
Odpovědět
Vrabec,kdo muze byt hrdy?Ty v tom Klaunoopojeni uz ani nejsi schopen neco napsat,zamysli se...FZ
Re: Klaus je můj president
(Hardy, 9.2.2010 20:33:50)
Odpovědět
Klaus je správnej borec, trochu vlastenec, trochu narcis a taky ekonom, ale jsem rád, že tam je, až nebude v úřadě, uvidíte, že nám mnohým bude chybět.
Re: Klaus je můj president
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 9:18:01)
Odpovědět
Věřte,že nebude.
Re: Klaus je můj president
(zgr, 10.2.2010 9:47:43)
Odpovědět
hrdej může bejt každej, kdo nechce za prezidenta nějakýho přizdisráče.
Re: Klaus je můj president
(Alberto Kvěch, 20.2.2010 9:13:34)
Odpovědět
Všimněte si pane Zajíčku,že Brabec není schopen napsat 4 řádky.Všechny jeho příspěvky jsou jen výkřiky typu "Ať žije,to je dobrý článek,euroskeptici mají pravdu"-vše bez myšlenky a ducha.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(marie dubanová, 11.2.2010 1:19:42)
Odpovědět
Obávám se, že se to tady všechno obrací poněkud jiným směrem, nežlo by mělo - copak nikdo nevnímá - že se tady děje "něco divného"? že tady de facto přestává fungovat stát, copak to nikdo nevidí, či vidět nechce? Před 20 ti lety jsme mrzli na ulicích - určitě ne pouze proto, aby "ta" demokracie a svoboda, trvala jen 20 let!!! - k vůli dvaceti letům, jsme přece necinkali klíčema - takto určitě nevypadá - právní stát a demokracie - tak tu máme snad jen zakomponovanou v Ústavě ČR..Přece jsme necinkali kličema jen proto, že jsme si chtěli "vyzkoušet" jaké že to je - soustavně se bát - buď přímo o holý život - či že nás někdo okrade a to i ve dne a na ulici plné lidí..

Ale proč je tomu tak - no jednoduše proto, že tu chybí "ZÁKLAD" pro právní stát a to je - dobře placená a spolehlivá policie - policii, tu máme příležitost vidět jen v televizních seriálech, na televizních obrazovkách - na ulicích není policajt vidět ani omylem, ale často slyšíme, že prý je to jen proto, že na policii nejsou zatím peníze !Dovolte malé srovnání - za komunistů byly ulice plné SNBáků,samozřejmě, že tam byli - pro všechno možné a hlavně proto - co se většině z nás určitě nelíbilo - ale zajisté si - ve světle těch SNBáků v ulicích - žádný zloděj - netroufnul přepadnout a okrást někoho - a to v pravé poledne na ulici! Dnes je to téměř samozřejmostí - neboť každý takový zločinec, velice dobře ví, že mu de facto nic nehrozí, že se ten eventuální přepadený, nikoho nedovolá, a už vůbec ne téměř neexistujícího policajta! Před 20ti lety jsme na ulicích mrzli - protože jsme chtěli demokraci, svobodu a právní stát - určitě ne proto, že bychom tolik toužili po zcela bezprávním státě - jaký je tady již delší dobu "nastolován"! je to prosím náhoda, nebo záměr?, Obávám se, že je to záměr! - Komunističtí SNBáci sice zmizeli z ulic - ale policie nikde - to nemá nikdo zájem o to, aby byl zaručen pořádek a bezpečnost v zemi - tak jak je to v demokratickém a právním státě běžné a samozřejmé??Asi ne ! Ale proč tomu tak je?

Dovolím si položit otázku, domníváte se Vy zákonodárci - politici, vládo, že když budeme, my lidi žít v soustavném strachu o svůj život i majetek, že vy vládo, politici i zákonodárci budete mít se stále vystrašenějším národem - méně práce a méně starostí, nebo proč tomu tak je ???Co si od toho slibujete ??Je tady stále nebezpečněji? Co tím kdo sleduje, to není nedopatření ani nějaký nechtěný omyl - to vypadá na záměr, ale proč? Komu to to prospěje ?? - proč nejsou policisté v ulicích - nebo to má snad znamenat, že si máme - my lidi - "pořizovat" uliční či bárakovou DOMOBRANU" - kam jdou všechny peníze, jak se to "mohlo stát", že chybí peníze na to nejzákladnější a nejpotřebnější - a to je normální civilizovaný CHOD STÁTU - A TOU JE I BEZPEČNOST STÁTU A V TOM STÁTĚ "ZARUČENÁ" BEZPEČNOST LIDÍ? - co to má znamenat?, proč není zajištěna bezpečnost lidí - ve státě????
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(jira22, 11.2.2010 7:24:02)
Odpovědět
Víte paní,tyto problémy vnímá stále víc lidí, ale z obavy aby nebyli obviněni z "komunistických " názorů jsou velice opatrní. Co můžete sdělit tady, nemůžete v zaměstnání, protože by jste o práci přišla. Vaše děti by to rychle pocítily ve škole, kde by jim to nedali znát ani spolužáci, jako "současně" režimu oddaní učitelé. A naše média si v duchu velmi propracované propagandy našla jak řešení, tak viníky.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Dušín, 2.3.2010 9:06:42)
Odpovědět
Bože můj a to jsem nevěřící. Někteří lidé snad těch 20 let spali. Demokracie je stejné zaklínadlo jako komunismus nebo nacionalismus a jiné ismy. Pokud nežijeme pod brutální diktaturou, nemá nikdo právo si stěžovat na poměry, ty si totiž utváříme sami. Málo lidí chápe, že takové poměry jaké tu vládnou, nejsou výsledkem konání politiků, ale především nekonáním a nezájmem běžných lidí. Alibisticky každý říká, že co já ubohý poctivý človíček zmůžu. To je pravda, jeden nezmůže téměř nic pokud nedokáže pohnout s ostatními. Je na každém a na jeho zodpovědnosti zda bude tolerovat a nestart se o věci věřejné, tak mu je politici servírují, nebo konečně zvedne zadek a začně něco proti tomu dělat.
Re: Klaus: Nevymanili jsme se ze sovětského impéria, abychom o svou suverenitu přišli v EU
(Dušín, 2.3.2010 8:53:37)
Odpovědět
Klaus je jedinečný, buďme rádi, že ho máme. Osobně ho nesnáším, ale špatná reklama , taky reklama. Aspoň o nás Evropa ví a to hlavně díky Klausovi :-)