BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
Autor: František Matějka | Publikováno: 27.1.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Jinak si to totiž nedokážu vysvětlit. Bez podpory těchto tajných služeb by přece jen těžko mohl jeden jediný člověk dokázat tolik, co on. Navíc jsem na blogu zaznamenal řadu důkazů od těch, co jej obviňují právě z takové spolupráce. Posuďme to tedy společně, protože já mu do teď věřil...

loga_tajnych_sluzeb.PNG


1)
Byl první, kdo se postavil do čela opravdové politické strany, objížděl s ní zemi a přesvědčoval ostatní. Sehrál klíčovou roli při prosazování ekonomické reformy, privatizace v této zemi a prosadil cenovou liberalizaci a rychlou konvertibilitu české koruny, čímž pomohl nastartovat ekonomiku počátků 90. let. V době, kdy se propadly všechny trhy na východě, ke kterým jsme byli připoutaní, nám tohle umožnilo přeorientovat ekonomiku země na Západ. No řekněte, mohl by toto někdo dokázat bez svolení a účasti zahraničních tajných služeb?

2) Přinutil EU poklesnout v kolenou a jednat s naší zemí alespoň na chvíli, před podpisem Lisabonské smlouvy, jako s partnerem a ne podřízeným. Bez trestu pro něj.

3) Nemá rád Brusel a jeho praktiky, nařízení, regulace a usurpování si nikým nevolené moci a nebyl za to dodnes potrestán.

4) Dovolil si jako jeden z hlavních světových hráčů vystoupit proti hodnocení důsledků lidské činnosti na globální oteplování a k této jím zastávané pozici se hlásí čím dál více lidé ve světě. Také se objevují stále častěji kauzy a podivné účasti osob, dokládající manipulaci s údaji před předkládáním návrhů řešení a žádostí ekologistů o desítky bilionů USD z celého světa.

5) Vetuje zákony, ačkoli to kritizoval na Havlovi.

6) Setkává se s Putinem, jezdí do Ruska a zastává názor, že je třeba se od něj neodklánět a opět a znovu neudělat stejnou chybu, jako v minulosti. Tedy nelpět a neuchýlit se jen na jednu stranu, protože se nám to stalo již vícekrát z dlouhodobého hlediska osudné, jakkoli nám to přineslo krátkodobý prospěch.

7) Stojí za úsilím státu Izrael, zatímco EU by ráda dala půlku Jeruzaléma Palestincům.

8) Udělil milost lidem, kteří patřili do okruhu zavražděného Františka Mrázka, a podle systematických kritiků tím vyslal signál, že vybraní lidé mohou dokonce počítat s jeho „ochranou“.

9) … no a jak všichni vědí, byl přece zvolen díky jasné korupci!


Vše výše uvedené přece musí být jasným důkazem, že Václav Klaus je agentem zahraničních tajných služeb. Nejen agentem, ale že je snad dokonce sám řídí. Jak ho znám, tak se totiž s pouhou účastí, natož pouhým poníženým kýváním či přijímáním rozkazů (tolik blízká a po čertu jednoduchá praxe bez odpovědnosti současných politiků), nespokojí.

Nebo je vše daleko jednodušší. Klaus je realista, konzervativní liberál, zároveň však velmi soutěživý. Je asertivní a rád vítězí. Počátkem devadesátých let prostě udělal odvážné kroky, protože není při zdi. Vliv lidské činnosti na globální oteplování má základ spíše v novodobé „náboženské ideologii“, než základ reálný. Být diplomatickým a obchodním partnerem pro obě strany (tedy kromě zemí EU také pro Rusko), když jsme uprostřed a obchodní cesty vedly naším územím tisíce let (stejně jako například produktovody nyní), je více než přirozené.  Zákonů vetuje více, protože těch stále blbějších prostě sněmovna více produkuje. A milosti? Minimálně v jednom případě (o kterém se veřejnost dozvěděla) mu byl předložen lékařský posudek s chybným závěrem. Mimochodem, kritici, ukažte mi v Parlamentu ČR někoho zprava i  zleva, kdo se nesetkal v této zemi s lidmi kolem Františka Mrázka, aniž by to tušili…

vaclav_klaus_pivo.PNGVáclav Klaus má prostě tah na branku a dost energie, znalostí i síly. Ví, o čem mluví a na rozdíl od jeho oponentů, kteří se do diskuse s ním bojí (nebo pískají a odcházejí ze sálu) si nesedne na prdel (promiňte, pane prezidente) před každým troubou co přijede a nepapouškuje to, co by chtěl někdo jiný. Ano, je to prostě jenom těžký soupeř. A pro mě osobně větší Čech, než ti co jej kritizují díky své zapšklosti, vlastním neúspěchům, neuskutečněným cílům a obyčejné závisti.


Kritici, praskněte a pukněte vztekem: Česká republika neměla a hned tak nebude mít, přes všechny obyčejné lidské nedostatky, kterých se nikdo z nás nevyvaruje, lepšího prezidenta!



PS: Představa, že si na tento post svého času pomyslel i Jiří Paroubek, mě děsí. Kdyby se toto někdy stalo, považoval bych to za nejhlubší možný úpadek a ponížení této státní funkce. Stejně jako vlajku EU na Pražském hradě. Ta se dá na takovém místě přirovnat snad jen k bílé vlajce v zákopech...

3975 čtenářů | 59 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(ann48, 27.1.2010 1:24:06)
Odpovědět
výborný článek, naprostý souhlas
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Alberto Kvěch, 27.1.2010 10:13:23)
Odpovědět
Diskutující je muž nebo žena ?
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(kapej, 27.1.2010 18:33:35)
Odpovědět
A co je vám do toho a jaký to má význam na váhu názoru ? Vy jste asi středního rodu, když jste Alberto...
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Alberto Kvěch, 28.1.2010 0:20:19)
Odpovědět
Kapejku.My se už trochu známe. Nic jsem tím nemyslel, jen se ptám a proč ne.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Zamena, 1.3.2010 20:11:42)
Odpovědět
A proč se ptáš? Nepatříš mezi 4% populace,
která je blízká Kikinovi/ně?
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Sunny, 28.1.2010 13:58:56)
Odpovědět
Všechny palce nahoru pro autora :-)) A souhlas s Vaším hodnocením.
Klaus je výborný president
(Brabec, 27.1.2010 3:17:24)
Odpovědět
Důsledně hájí zájmy naší země, Díky Bohu, že jej máme.
Re: Klaus je výborný president
(Alberto Kvěch, 27.1.2010 10:33:31)
Odpovědět
Proto podepsal LS,jen ty zbytečné obstrukce před podpisem si mohl odpustit.Každý normální člověk věděl ,že to jsou od Klause jen hry, ve kterých se zamotal a pak nevěděl jak z toho s čistým štítem ven.To už ale bez ztráty hvězdičky nešlo.Já jsem se vsadil, že podepíše.S projevy Klause bych vyhrál majlant, ještě nikdy mě nepřekvapil, vždy jsem odhadl jak se zachová.Euroskeptici se bohudík vždy pletou.Po dvacetileté zkušenosti, jako ateista, bych dříve věřil v boha než ve vůdce euroskeptiků v Česku.
Re: Klaus je výborný president
(sedlák, 27.1.2010 18:36:40)
Odpovědět
Květu, kdo čte portál tak ví, že vy jste v minulém roce nejvíc křičel a napadal a spílal Klausovi, aby podepsal LS, že to jinak nejde... Z takových, jako jste vy, se rodí vždycky největší zrádci.
Re: Klaus je výborný president
(Alberto Kvěch, 28.1.2010 0:14:21)
Odpovědět
Bože můj sedláku.Otevřete si mé příspěvky a zjistíte ,že jsem nikdy nehlásal, Klausi podepiš,ale přímo jsem vyzýval, aby se na Klause netlačilo, protože se sám rozhodne dle svého přesvědčení a svobodné vůli.Byl jsem přesvěčený ,že podepíše a podepsal.Co více chceš slyšet, bože můj sedláku.Nemám tak velkou lopatu, abys pochopil.
Re: Klaus je výborný president
(Itreas, 1.3.2010 20:13:30)
Odpovědět
Hájí zájmy čí země? Zatím to vypadá tak, že té cizí, sovětské. Nemyslíš?
Re: Klaus je výborný president
(Itreas, 1.3.2010 20:13:30)
Odpovědět
Hájí zájmy čí země? Zatím to vypadá tak, že té cizí, sovětské. Nemyslíš?
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Hardy, 27.1.2010 5:40:35)
Odpovědět
Havla jsem si vážil, Klause si vážím. Jsem rád, že takového Čecha máme na Hradě. Jsme malá země a potřebujeme velké Čechy.
Re: Zavádějící článek
(Pokorný, 27.1.2010 9:01:37)
Odpovědět
Velmi zavádějící článek. Kde jsou údaje o rozkrádání majetku státu při privatizaci?
Kde jsou údaje o jeho působení v prognostickém ústavu?
Jak mohl člověk, který měl sestru v emigraci ve Švýcarsku působit v orgánu zřízeném ÚV KSČ Prognostickém ústavu vedeném členem ÚV KSČ Waltrem Komárkem?
Vysvětlete toto a pak se můžeme dál bavit.
Re: Zavádějící článek
(mm, 27.1.2010 9:37:30)
Odpovědět
Co tím chceš říct? Že když byl pan president zaměstnán v prognostickém ústavu tak je to dnes špatně? On taky pracoval v jako bankvní úředník a jak je vidět, tak se taky něco naučil. Jinak všechny zásluhy patří mamince Klausové, která z něho vychovala houževnatého a pracovitého člověka se smyslem pro odpovědnost, kterou v celém politickém spektru za postkomunistické éře nenajdete. V protikladu je Václav Havel, bohém a mluvka bez zodpovědnosti. Článek je pravdivý až z toho mrzí. Ještě že ho máme. Dovedete si představit dělení republiky bez Václava Klause? Dodnes by Pithart s Čarnogurským jezdili po československých hradech a zámcích. Jediný připravený člověk, který byl ochoten převzít odpovědnost byl Václav Klaus. Generace, které vyrůstali za komunistů na VK nadávájí, ale mladí lidé,neztížení komunistickou minulostí už dnes oceňují jeho práci pro ČR. Teprve historie ocení jeho zásluhy o stát. Nemyslela jsem si, že se více než 10 let trvající nenávistné kampani proti panu presidentovi dočkám toho, že antiklausovci už dnes mysí sklapnout uši a přiznat si /byť neradi/, že Václav Klaus je ten člověk, který se zasloužil o ČR. Zásluhy Václava Havla jsou hypotetické, a s odstupem času se ukazuje, že vlastně poškodil tuto tak slibně se rozvíjející ČR. Generální pardon komunistům a jeho hulvátské chování bez umění diplomacie je příčinou dnešní politické kultury.
Re: Zavádějící článek
(Gurissa, 1.3.2010 20:23:31)
Odpovědět
"Mm"! Proč nám vnucuje lsáku k Tvému Václavu Klausovi? VK se skutečně zasloužil o stát,
o jeho rozbití! Už je v historii, to si piš. a Ty sním a takové naivky jako Ty se slepičím
modrým mozkem taky! Jinak buď zdráv, když Tě
těší tern, který prohlásiůl: ..."moje rodina
přijala únor 1948"!- Nemyslíš si snad, troubo,
že Klaus je demokrat? Vychován po komunisticku, láska k exšestině světa v něm zůstala, hluboko v srdci v něm zůstala!
Re: Zavádějící článek
(Flavius, 27.1.2010 9:52:30)
Odpovědět
Jak je ten svet mnohobarevny!? Suchar, neekonom, otec rozpuku divokeho kapitalismu v Cechach,chameleon ktery "dal" za svuj urad komousum a dal by komukoliv atd.(vycet chyb a osobnich nedostatku V.K. by za jeho 20 let ve vrcholne politice vydal na sahodlouhy seznam) se stal poslednim bojovnikem za suverenitu Ceske Republiky kterou sami neodpovedni a neschopni politici tak lehkomyslne odevzdali bruselskym byrokratum.
Re: Zavádějící článek
(mm, 27.1.2010 10:01:11)
Odpovědět
Můžeš jmenovat jediného člověka ve vysoké vedoucí funkci před rokem 1989, který nebyl v KSC? Je mi 66 let a prožila jsem svůj život za komunistů. Ani předseda ROH nemohl být nestraník. Tak co blábolíš. To je naprosto irelevantní.Rozdíl je v tom, že někteří se něco naučili a někteří zůstali hlupáky bez ohledu na to jestli byli v KSČ. I ten mistr ve fabrice musel být komunista. Víš h-v-o, tak nefilosofuj.
Re: Zavádějící článek
(Kenavp, 27.1.2010 14:50:14)
Odpovědět
No a právě proto, že se vybíralo pouze z komunistů tak to dopadlo tak špatně. Kdo měl páteř a byl slušný si s komunisty nezadal a raději utlumil své ambice.Neomlouvej ty grázly !!!
Re: Zavádějící článek
(sedlák, 27.1.2010 18:40:52)
Odpovědět
No, ty toho víš ! Jestli je ti míň než třicet, tak zapátrej ve vlastní rodině, strýčkách a tetičkách, možná se budeš divit. A jestli jsi starší než padesát, tak jsi byl buď disident nebo nemakačenko, kterýho do strany ani nechtěli a teď si z toho děláš zásluhy.
Re: Zavádějící článek
(frantisek zajicek, 27.1.2010 17:53:54)
Odpovědět
Pane Pokorny,tady se zapory tuneldedka Pruzinskeho nikdy nerozebiraji.Tento portal slouzi pouze k jeho blahoreceni.Za 3 roky Kikina konci v uradu a co dal,kdyz si cichnul ke kytce zvana moc.Tak zalozil stranu zvanou SS-obcani a nastrcil nam loutky typu Mach a vsechny tady ty pisalky placene 30 stribrnymi...Vidim,ze spousta jeho obdivovatelu onanuje uz jenom pri zmince jmena tohoto vykastrovaneho byka.Nad posteli maji asi umisten jeho portret pripominajici reklamu na veprove konservy.Uz se nemuzu dockat dne,kdy tato politicka matoha navzdy zmizi ze scenare,FZ
Re: Zavádějící článek
(sedlák, 27.1.2010 18:49:27)
Odpovědět
Ty máš nad postelí nepochybně pověšený rohy, protože většího vola bych ani se svícnem v pravé poledne nenašel.
Re: Zavádějící článek
(Sunny, 28.1.2010 14:01:16)
Odpovědět
Řekla bych, že zkrátka v prognosťáku potřebovali jednoho dobrého ekonoma, když to tam jinak byl samej bolševickej kádr.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(ks, 27.1.2010 9:39:31)
Odpovědět
Děkuji. Mluvíte ně z duše. Od začátku panu presidentovi fandím, i přes některé výhrady, které nejsou v celém kontextuvůbec důležité.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Vzdoropapež XVI., 27.1.2010 10:07:56)
Odpovědět
Dobrý článek V.Klaus je hlavně silná osobnost.
I já se přidávám,chvála Hospodinu za v.Klause.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Alberto Kvěch, 27.1.2010 10:10:36)
Odpovědět
Euroskeptici tak už dost, už jste se pobavili a vzájemně pochválili. Tedˇjedna příjemná zpráva proti Vašemu tvrzení, že do EU Česko strká jen peníze. Dle zprávy z dnešního dne - rekapitulace plateb a příjmů z EU. Stát v roce 2009 do EU odvedl 32 miliard, vyčerpal 78 miliard. Pro ty euroskeptiky, kteří nechtějí přiznat klady existence EU, zejména těsně po našem vstupu do EU, to činí 46 miliard k dobru Česka a pro ty ještě méněchápající euroskeptiky a těch je více-Česko vydělalo 46 miliard.Osobně podotýkám, že každý rok může vypadat jinak, ale rok uplyne jako voda a budeme opět rekapitulovat.Vstup a zapojení do EU je jeden z dobrých kroků, které Česko učinilo.A teď pokračujte ve chvalozpěvech vašeho vůdce a zavádějícího, neobjektivního ubohého článku Matějky.Že se ten pisálek nestydí.Euroskeptici se prostě nestydí.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Kenavp, 27.1.2010 14:56:07)
Odpovědět
Stydět by ses měl ty! Taková nula bez schopnosti pochopit běh věcí okolo sebe. Posuzuješ vše přes svůj plný talíř. Prodal by ses třeba čertovi, kdyby ti "nasypal". Nic jiného pro tebe nemá cenu ty ubožáku.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Alberto Kvěch, 28.1.2010 0:01:54)
Odpovědět
Ano, mám talíř, do kterého se více nevejde a já více ani nechci, jsem skromný a více nechci.Mám několikanásobně více než potřebuji a druhým věřte dost pomáhám.Já pro sebe moc nepotřebuji.Vystačím si, když nemám hlad, žízeň a není zima.Věřte ,že jsem skromný a neuplatitelný.Vše ostatní jsou jen hry. Děti jsem vyzbrojil dostatečným vzděláním, včetně znalostí cizích jazyků a odměnou je mi jejich 100% nezávislost.To vše díky mému poctivému snažení,práci a výchově, na kterou jsem hrdý.Patřím k té generaci výchovy rodičů, kteří měli charakter a ten pro ně znamenal více než morálka.Vyprošuji si však jedno.Nekecej do věcí, kterým ty kecale nerozumíš a ještě jednou si laskavě přečti mé příspěvky.Přeji hezký večer a nic ve zlém.Opravdu nic ve zlém příteli a stačí když si uvědomíš,že oponent není hloupější než ty a vžy nemusí býti nepřítelem.Dobrou noc
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(fiala, 27.1.2010 10:15:29)
Odpovědět
Ještě,že tě KLAUSI,mám....máme ....Jsem opravdu rád,že máme aspoň jednoho NORMÁLNÍHO člověka v občanském životě.Neboť stávající politická lůza je víc než hnus.Nehledě na zabedněnost mnohých našich občanů a voličů.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(zeman, 27.1.2010 20:29:58)
Odpovědět
Všichni z klaky Děda vševěda by si měli uvědomit, že průsery, které nastaly po jeho ekonomické tansformaci jsou výrazně jeho zásluhou. Ne že by je sám inscenoval, ale ve své nabubřelosti si nepřipustil sebereflexi.Obklopil se zbožňovateli,kteří toho dokázali řádně využít.Byly doby, kdy jej jeho nohsledi prosazovali za adepta na nobelovku.To co se dělo pak je jen důsledek zhasnutých světel. Je to největší narcis, kterého tato kotlina měla a ve spojení s mocí, po které tak toužil (a dosáhl)a jeho inteligencí je to nebezpečné a zákeřné stejně jako AIDS. BIS by měla vyhlásit pátrání po jeho habilitační práci
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Jiří Zahrádka, 27.1.2010 10:36:15)
Odpovědět
Ale jo, v zásadě souhlasím s článkem, nicméně, udělit milost 29leté policajtce z cizinecké policie, která v karlovarském kraji vycházela vstříc cizincům za prachy, tím mě totálně naštval. To se nedá okecat, ta poměrně mladá fízlovka byla dostatečně zdravá na to, aby sloužila v cizinecké policii. Za jednání, které by se podle mě mělo považovat za vlastizradu, ještě navíc za jednání, které je chronickou bolestí českého národa (korupce), vyfásla jen 2 roky. To je velmi málo a vzhledem k jejímu věku by ji to moc života nesebralo. Udělení milosti této nechutné bytosti je prostě svinstvo, nebo přinejmenším ztráta soudnosti. Nemění to nic na pravdách, které Klaus hlásá navzdory impotentním kývačům ze všech stran, nicméně Klause to v mých očích totálně shodilo. Fakt mě dovedl hodně naštvat. A pokud vím, sám dříve na institut milosti pohlížel jako na něco zcela mimořídného. Tato milost vlastizrádné fízlovce je prostě trapnost a hnus.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 13:51:04)
Odpovědět
Jiří, trochu se směju a trochuje mi Vás líto. Především jde o prkotinu. Ta žena snad nasbírala na úplatcích asi 150 tisíc. Vžijte se do toho. Mně to připomíná ty zlodějíčky za 1. republiky, jak přišli do vesnice a tua tam něco nakradli. Je to pakatel. Musela být asi taky hloupá, malí zlodějíčci na víc nemají. Srovnejte si to s tím, co se ve státě v poslední dobou děje. Jak mizí ne milióny, ale miliardy. A nic se nděje. Pak si to srovnejte třeba s potratáři, to jsou desetitisíce zabitých lidí - a zase se nic neděje. A pak si znovu přečtěte tu milost - není tam něco o zdravotním stavu? Dej Bůh, aby tu mezi námi za pár let ještě byla. Co Vy o tom víte? A co vůbec o ní víte? No a pak se musím smát Vašim "totálním" výrokům o ztrátě důvery.
Je mi ale zase smutno, když někdo, jako vy, podlehne mediální štvanici. Když je to v Lidových novinách, v televisi, to se nedivím. Ty svině jsou od toho placeny. Ale tady je to hanba i smutek.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Jiří Zahrádka, 27.1.2010 14:34:50)
Odpovědět
Ne, Felixi, ne. I malý zlodějíček je zloděj a zasluhuje trest podle práva. Kdo je poctivý v malé věci, bude i ve velké. Kdo je v malé věci nepoctivý, bude i ve velké.

Ona prodávala trvalý pobyt či co čongrům, a jelikož je to v karlovarském kraji, tak asi nejen čongrům, že...!? Ta ženská nosila na uniformě státní znaky tohoto státu. Pošpinila je. Zmrdi, kteří jednají proti našemu státu a jsou třeba i životním nebezpečím pro naše lidi, tak měli možnost koupit si tu za prachy spokojené žití. Ta fízlovka měla dostatečně dobrý zdravotní stav na to, aby pracovala jako policajtka. Víc není potřeba vědět. A mimochodem, ani nemocný nemá právo porušovat zákon - jak psaný, tak morální. Ona to udělala. V ekonomické teorii je známo, že vyšší potenciální zisk bývá za cenu vyššího rizika. Ona si slušně přivydělávala ke svému platu za cenu vyššího rizika. OK. Riziko se naplnilo, byla usvědčena a odsouzena, tak holt ať platí. Dva roky pro ni nic tak strašného není.

Četl jsem ten přímluvný dopis starosty a nebylo v něm myslím nic konkrétního, co by svědčilo pro její omilostnění.

Naprosto nesouhlasím s přístupem, že ďábla omilostníme, protože Lucifer je taky na svobodě. Že se dějí větší zločiny bez trestu neznamená, že kvantitativně (nikoli kvalitativně) menší zločin máme omilostnit.

Nejsem vlajkonošem prezidentského týmu a nehodlám se zastávat prezidenta za každou cenu. Tímhle se dopustil hnusu a osobně to považuji za svinstvo nebo nedostatek soudnosti.

Vy se usmíváte a zároveň je Vám smutno z mých slov. Mně z Vašich je v tomto případě ale jenom smutno, nebo jsem spíš překvapený. Nemám rád modly a nechci si ji dělat ani z Klause, byť s ním v jiných věcech souhlasím. Ale tímhle hnusem do značné míry ztratil pro mě kredit.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 15:04:49)
Odpovědět
Jiří, pan president pro mě není modlou, neboť snad měl - podle médií - prohlásit, že po smrti nic není, že není posmrtný život. A to není jen nevíra, ale zrovna konkrétně tohle je i výpadek zdravého rozumu - totiž právě toto je poznatelné přirozeným rzumem.
Ale musím si zase na něj při čtení Vaší odpovědi vzpomenout: Je to úsměvné. Tak by to řekl on - i já.
No tak nezbývá, než vzít si kolty a jít o ulic. Nemám slov.
Snad jen tolik, abyste si to po sobě až vychadnete, po čase znovu párkrát pročetl. Nic ve zlém, ale takhle ne. Ale mají ta velká média sílu, viďte, přátelé!
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Jiří Zahrádka, 27.1.2010 16:00:49)
Odpovědět
Je to případ, který mě naštval už asi před měsícem. A štve mě to furt. Že mají masmédia obrovskou sílu, to je jiná věc. Proto jsem psal články v opačném gardu, když jsem viděl, jak masírují lidi lží, či nepravdou, či polopravdou. Tohle je ale prostý a jednoduchý fakt. Skutečnost, že média nestoudně manipulují neznamená, že nemohou nikdy zveřejnit pravdivou skutečnost. Teď ji zveřejnila a mně to stačí. Důvody jsem již vypsal výše.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(ladislav, 27.1.2010 10:40:28)
Odpovědět
Ano, PAN Vaclav Klaus je pro mne clovek, ktereho si hluboce vazim.Musel v zacatcich udelat nekolik nepopularnich rozhodnuti, protoze to asi jinak neslo.Po celou dobu se nezmenil a je velka skoda, ze nema tato zeme vice klausu...
PAN Klaus je pro mne nastupcem Jana Masaryka v novejsim usporadani sveta, a meli by jsme byt vice nez pysni, ze mame takovou hlavu statu...
Pokud ho nekdo vinni z arogance je to ochrana pred hlupaky a setreni jeho casu.
Drzim Vam palce PANE KLausi...
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Alberto Kvěch, 27.1.2010 11:17:30)
Odpovědět
Arogance není ochrana před hlupáky, ale cílevědomá cesta manipulace s hlupáky.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(děd, 27.1.2010 11:36:10)
Odpovědět
Tato země nemá více Klausů, protože jich mraky během posledních 20 let zdrhlo za hranice !
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(pepa.gas, 27.1.2010 12:14:46)
Odpovědět
Nesrovnávejte Klause s Masarykem,ten člověk měl charakter a navíc Masaryk byl velmi inteligentní.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 13:10:16)
Odpovědět
Tak to jsem se fakt zasmál. Srovnávat to opravdu nelze. Ale kdo má ten charakter a kdo je inteligentní. To jsou perly.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 13:05:33)
Odpovědět
Je tu ještě někdo, kdo by se odvážil štěknout o globálním oteplování?
"Podobně jako Česká republika zažily na dnešek arktickou noc také Německo, Rakousko a pobaltské Lotyšsko. K mrazům se má v Německu v příštích dnech znovu připojit i sněžení, což pravděpodobně zkomplikuje dopravní situaci."

Pane presidente, prosíme, orodujte za svůj zkřehlý národ u svého svatého jmenovce. Mrzneme.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(zeman, 27.1.2010 20:54:01)
Odpovědět
Těm, kterým moře reálně ukrojilo kus pobřeží nevysvětlíš že to je normální. Klaus pod modlou trvalého rozvoje prosazuje, abychom se vykašlali na své potomky a nechali řádit trh (mamon spotřeby). Jde o to připustit si, kolik % z nepříznivých jevů je dílem člověka a jeho drancování toho, co bylo dáno i jiným ganeracím. A kdyby to bylo jen málo i to stojí za pokornou snahu o nápravu
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 22:10:41)
Odpovědět
Já vím, vím, Mikronésie žádala dotaci, od OSN, že hladina moře jim stoupne o pět metrů a budou pod vodou. Ten Křovák či Hotentot Pačauri - až dneska jsem se o té svini dozvěděl - jim ji snad dal. Taky Nuru má chytrého náčelnka. Taky žádali. Já uznávám, že je tu bolševická či nacistická výroba pro výrobu, vyrábí se takových zhovadin, že to snad ani není možné, ale s oteplováním to nemá žádnou souvislost. To máte jako s televisí. Ta prostě musí vysílat 24 hodin sra**k a stačila by hodina , půl druhé s přestávkama. Ale cigáni a hlavně bílí cigáni, co na to furt čučí, by prskali. V Americe je to ještě horší, zdá se, že s rozvojem "demokracie" pitomců přibývá. Problém je úplně jinde, než v uhlíku.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Jan H., 27.1.2010 13:24:03)
Odpovědět
Az smesne hloupy clanek. :)
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(našinec, 27.1.2010 15:05:56)
Odpovědět
Klaus je rozbředlá zkroucenina. Demokratický opozičněsmluvník, pravicový zakomunistamalez, transparentní Snítilémudal, konzervativní zaholkamalítal, český tovíšženakonecpodepsal. Legrační figurka. Truchlivá perspektiva.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(našinec, 27.1.2010 15:12:23)
Odpovědět
Zapoměl jsem: statečný předŠvejnaremutek
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Felix, 27.1.2010 15:24:01)
Odpovědět
Aktualita:
"Prohlášení prezidenta republiky k povinnému očkování vojáků
Datum: 27. 1. 2010, Praha
Povinné očkování vojáků a občanských zaměstnanců proti pandemické chřipce, a to právě nyní, pokládám za věc mimořádně spornou, ne-li nepřijatelnou. Mělo by to jisté oprávnění v akutní epidemické situaci, ale v ní evidentně nejsme. Tento můj občanský názor navíc zesilují nevyjasněná zdravotní rizika tohoto očkování, o kterém se vede veřejný spor mezi našimi zdravotníky. Vojáci nemohou být považováni za pokusný vzorek, na němž se bude – bez jejich souhlasu – vakcína v praxi zkoušet.
Dávám proto k úvaze jak ministru obrany, tak náčelníkovi generálního štábu, zda uvedené rozhodnutí nezmírnit a neponechat očkování na individuálním rozhodnutí vojáků.
Václav Klaus, 27. ledna 2010"
Ještě tam chybí jedno: Všechny příznivce Eurosvazu pochytat a očkovat. A přeočkovat je znovu tak dlouho, až je jejich fanatismus přejde. To by v tom byl rohatej, abychom tu Obamovu vakcínu náležitě nezhodnotili!
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Parodie 7, 27.1.2010 15:45:13)
Odpovědět
Ano !
Václav Klaus je nejlepší president jakého kdy ČR měla. Je lepší než předcházející presidenti. O Václavu Havlovi nemluvě.Takového by mohl nahradit kdokokoliv z ulice.Bezcharakterní Velká huba ,která dělala jen to co mu komunisti nadiktovali.Stejně mu psali ta jeho různá prohlášeni i po listopadu 89.Jen jemu mohou komunisti poděkovat,že z toho všeho vyšli tak lacino. Nechci polemizovat nad Klausouv minulostí,chci jen napsat můj názor.Při volbě prezidenta plebiscitem volím bez rozmýšlení Václava Klause.
Zdravím všechny,kteří se mnou souhlasí !
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(zeman, 27.1.2010 20:44:00)
Odpovědět
Tato země nemá štěstí na své presidenty. Ten předposlední napřed ukecá Dubčeka (to by byla hrůza), pak se s Čalfou podělí o koryta a nakonec nechá zavřít sveho odpůrce Sládka, aby mohl dokončit restituci Barandova a Lucerny.Ten současný si presidenství vyčachroval taky díky obavám ODS z jeho návratu do politiky. Možná měl taky strach, aby mu nepřišili dík kupónovce a jejím následkům teplákovovku a teď čeká až se to promlčí.Fuj
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Fridosar, 1.3.2010 19:52:48)
Odpovědět
Hele, súdruh! Pročpak máš takové názory až nyní?
Pročs to, k sakru, nevzal do svých rukou? Třeba
bychom všeho možného ušetřeni!
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Šílený Jan naposledy, 27.1.2010 17:56:07)
Odpovědět
Tohle, míněno článek + reakce, tohle tedy již opravdu, ale opravdu vypadá, že bude sbírka na mausoleum.
Pánové diskutující. Nevím, kolik je vám roků. Ale tohle je rudé právo let padesátých.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(kapej, 27.1.2010 18:31:38)
Odpovědět
Perfektní článek - konečně snad část diskutujících bude mít jasno. Díky.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(frantisek zajicek, 27.1.2010 19:35:14)
Odpovědět
Taky dekuji za pekny zvratek.Nemam jasno,je mi spis na bliti.Sileny Jan pise,ze je tady naposled.skoda,jeho prispevku jsem si vazil.Asi mu je z te klaunofobie taky na bliti.Ono oslavovat nejvetsiho gaunera a zlodeje,na to musi byt proste zaludek.Vam starsim zalichotil Sudetskou otazkou,na to vy radi slysite,ale pozor,mladi uz ho vypiskali...Nepatrim mezi mlade,taky uz mam pretoceny tachometr,ale fandim jim.Tim marasmem,na kterem ma Klaun nejvetsi podil,se budou v zivote tezko probijet.Ale vas starsich se to uz netyka...FZ
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(RZ, 27.1.2010 20:15:26)
Odpovědět
Já myslím, že už to nezachráníš. Vezmi si zásadovou podlézavost Adama Bartoše, nebo takového Weigla atd. Ty jsi dokonce párkrát připustil, že Klaus nemusí mít ve všem pravdu.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(PhD. Stanislav Wiener, 28.1.2010 9:13:04)
Odpovědět
Nadpis a počátek čtení mne ohromil - co zas je toto? Záhy jsem pochopil. Ano, můj prezident je vždy konsistentní ve svých názorech, má jasné směrování, je čitelný i v našem politickém marasmu, je silná osobnost a stojí za svým státem a lidmi v něm. A to hlavní, je velmi silná osobnost na mezinárodním poli a díky Bohu, vždy ve finále dojde na jeho slova. Děkuji, že jste.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Forman F., 1.3.2010 19:47:19)
Odpovědět
PhD. z vědeckého komunismu? To by bylo nanejvýš
podobné! Václav Klaus je tuctový produkt komuni-
stických vysokých škol!
Jestli byl agentem StB či KGB je relevantní, jak by řekli dnešní takyvzdělanci. Ztím celým svým
životem polltika po "sametu dokazuje aprokazuje,
že je mu blízká politika rezidenta Putky Putina!
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(M.Kovák, 28.1.2010 12:26:31)
Odpovědět
Kátce k doplnění článku p.Matějky.Že musel být agentem STB to víme všichni,jinak V.K.nemohl studovat na západě v dobách největší normalizace sedmdesátých let.Václav Klaus je člověk zodpovědný za devastaci celé české společnosti(vytunelování bank a rozkradení českých podniků a další.)Za jeho prezidentování a další ostudy českého státu můžeme děkovat ODS( Topolánkovi ,Nečasovi,Langrovi a dalším). Jeho příznivci mohou být jen nacionalisté a fanatici mdlého rozumu.
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Jindřich Polissar, 1.3.2010 19:40:13)
Odpovědět
Františku Matějko! Václav Klaus nemůže být agentem Mossadu. Hýčkala ho StB, svoji odda-
nost věci míru a komunismu prokazuje tím, že obhajuje vehementně politiku Putky, trnasfor-
movaného z... do demokrata!
Re: Václav Klaus musí být agentem bývalé KGB, CIA i Mossadu. A dvojitým
(Gustav Hurt, 1.3.2010 19:56:49)
Odpovědět
Hele, Františku Matějko! Nejsi Ty tak čirou
náhodou zamilován do Václava Klause? Nepatříš
snad mezi nejbližší z nejbližších tohoto Kikina
zvyného?