BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
Autor: odjinud | Publikováno: 1.2.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Rada vlády pro lidská práva pod vedením Michaela Kocába připravuje zveřejnění publikace "Homofobie v žákovských kolektivech" s podtitulem "Homofobní obtěžování a šikana na základních a středních školách - jak se projevuje a jak se proti ní bránit" (viz příloha). Brožura je označena jako Doplňkový výukový materiál pro ZŠ a SŠ a to včetně příkladů a nácviků. Údajně se jedná o realizaci usnesení vlády z května 2009 o Strategii boje proti extremismu. Materiál, který má podnítit převýchovu žáků přijímat homosexuální chování jako zdravý životní styl, zaštítila i Klára Laurenčíková, náměstkyně ministryně školství, mládeže a tělovýchovy.

Text staví na ideologii genderu, který popírá komplementární role žen a mužů vycházející z jejich přirozenosti. Přijímá i zakořeněný předsudek, že tzv. sexuální orientace je něčím neměnným a je možné ji pouze přijmout. O možnostech terapií vůbec neuvažuje.

Publikace operuje pojmem "homofobie", za kterou považuje "obavu z homosexuality a homosexuálních osob, která může vést k pocitům odporu, nepřátelství až nenávisti". Z přirozeného odporu a racionálního odmítání homosexuálního chování (sodomie) dělá úchylku (fóbii - bezdůvodný strach) a zároveň podsouvá, že nesouhlas s patologickým chováním vede k nepřátelství nebo nenávisti k takto postiženým osobám.

Za příčinu "homofobního obtěžování a šikany" autoři uvádějí "přesvědčení, že heterosexualita je nadřazená všem ostatním variantám sexuality".

Mezi "projevy homofobního obtěžování a šikany" řadí "komentáře o homosexualitě", tedy např. i slušně a věcně vyslovené přesvědčení, že se jedná o poruchu sexuální orientace. Materiál tak přímo napadá svobodu slova a svobodu náboženského vyznání křesťanů a židů, kteří homosexuální chování veřejně odmítají jako hřích do nebe volající.

Podobně podle autorů je projevem šikany "ignorování konkrétních dívek a chlapců kvůli jejich ne-heterosexualitě". Brožura se pozastavuje nad tím, že chlapec poté, co zjistil, že jeho kamarád má homosexuální sklony, se s ním už méně stýkal, "dával si pozor, aby se k němu moc nepřiblížil, byl ostražitý, aby se ho nedotkl, a když se po tréninku sprchovali, vždy čekal, až bude z koupelny pryč". V oddílu nazvaném "Kam jít pro inspiraci" brožura odkazuje na webové stránky homosexuálních skupin.

Brožura dále doporučuje školení pedagogického sboru ohledně homofobie a zakročování proti ní, semináře na toto téma s rodiči žáků a zařazení této tématiky do výuky školních předmětů, jako je sexuální, občanská a rodinná výchova. Ani to však nestačí: "Ale ani výuka zdánlivě vzdálených předmětů by neměla tato témata zcela opomíjet. Například lze ve výkladových a procvičovacích příkladech pracovat s homosexuálními páry a rodinami [...], ve výuce jazyků lze používat texty [...] ve spojení s ne-heterosexuálními lidmi."

Druhá část publikace nazvané "Didaktická aplikace tématu" obsahuje šest cvičení, které mohou vyučující provádět s žáky.

Hnutí Pro život ČR připomíná, že jsou to rodiče, kdo nese konečnou odpovědnost za výchovu svých dětí a jejich trvalý zájem o obsah výuky a jasně formulované stanovisko může podpořit rozhodnutí ředitele odmítnout podobný materiál používat. Zároveň zdůrazňuje, že v tomto útoku na většinovou společnost nelze nechat rodiče osamocené a nejen organizace věnující se dětem nebo rodinám, ale každý rozumný člověk, by měl protestovat u předsedy vlády (www.vlada.cz), pod nějž činnost Rady vlády pro lidská práva spadá.

Přílohy:

http://prolife.cz/

3285 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(orel, 1.2.2010 0:24:12)
Odpovědět
Četl jsem to, je to síla.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Brabec, 1.2.2010 0:46:42)
Odpovědět
To je fakt k neuvěření ! A to ten Kocáb je ve vládě za Zelené, které volilo 00 - procent voličů !!!
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(jh, 1.2.2010 1:20:00)
Odpovědět
Sváťa Karásek svého času zpíval, že "hrstka bláznů zachrání celý město".

Dnes stojíme před problémem, kdy jeden blázen je schopen zaneřádit celou republiku!
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 11:22:56)
Odpovědět
Sváťa Karásek:
"V současné době mě oslovují Zelení, kteří zastávají liberální politiku, která se stará o lidská práva."
"Antidiskriminační zákon je správný, platí v celé Evropě a u nás také bude dříve nebo později platit."
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Vzdoropapež XVI., 1.2.2010 2:28:46)
Odpovědět
Pochopme,že je to levičáctví a vypočítavost všelijakých ochránců zvířátek,lesbiček,národnostních menšin.
Zvířata rady nemají a lesbičkama pohrdají a na národnostní menšiny kašlou !!!
To je ta většina,která se na tom živí jinak by chcíply hlady poněvadž jsou líní něco smysluplně dělat.
A malé procento je těch,kteří to dělají poctivě a ti žel vidět nejsou a kladou se jim velké překážky.
Samozřejmě nesouhlasím s dementní homofobii a jsem silně proti !!!
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Robin, 1.2.2010 9:17:30)
Odpovědět
Vzdoropapeži - co sem pletete levičáctví. Kocáb nemí žádný levičák ale pravičák jak poleno (viz TREND). Za socialismu až do 80 let byla homosexualita trestná - paradox že taková poslankyně KSČM Bebarová-Rujbrová ji nyní všemocně podporuje. Homosexualita prolízá dnes jak pravici tak levici.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Viktor N., 1.2.2010 10:20:26)
Odpovědět
kde máte souvislost trendu s pravičářstvím?! Já osobně vidím Kocába taky jako pravdolaskového levičáka! A kdyby tam nebyl za zelené, klidně by tam šel i za socany, nebo za kohokoliv…
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 10:49:53)
Odpovědět
Pane Robine,
pěkně prosím: je homosexuální jednání to pravé, nebo to levé. Když to prolézá pravicí i levicí, tak si myslím, že je obecně lidské a neměli bychom proti tmu nic mít. Nebo je ještě něco mezi pravicí a levicí?
Aha! Už to mám: střed. Ale aPetr Hájek říká, že ve středu je smrt. Tak už opravdu nevím. mně je homosexuální jednání odporné, takže nejsem vlastně člověk. To je jediné řešení. Dát se ke zvířatům. Mají nějakou stranu?
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Chytrakzhospody, 1.2.2010 11:09:39)
Odpovědět
Homosexualita nebyla trestná, ale "hoši" to měli(y) povoleno až s pasivním volební právem
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Robin, 1.2.2010 12:06:38)
Odpovědět
V 50. a části 60. let byla homosexualita zcela určitě v Československu oficielně trestná. Dodnes se pro ni v některých islámských státech dochoval dokonce trest smrti.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 15:59:16)
Odpovědět
Jasně. V Íránu teplej nezavolí a muslimové ho odkrouhnou. Israel to vybombarduje a zjedná nápravu: Teplej zavolí a muslimové ho odkrouhnou.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Trident, 4.2.2010 12:43:08)
Odpovědět
Byla oficiálně trestná do vydání trestního zákona v roce 1951 a to na základě rakouského trestního zákoníku...soudruhům trvalo rozbíjení jednoho z nejlepších právních řádů světa a jeho nahrazení sovětským degenerovaným systémem právě tři roky.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Huckleberry, 1.2.2010 6:30:09)
Odpovědět
Pan Janota by se měl zajímat o to,jaké paskvily ministerstva produkují a patřičně je střihnout na penězích. Takových parazitů ve státní správě by se našlo víc,co plodí samé hovadiny.Ty tituly si autoři i konzultanti zřejmě zaopatřili v Plzni. Je to opravdu síla číst ty multikulti-gendero-eurocypovské nápady.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(helena, 1.2.2010 7:38:01)
Odpovědět
Je neuvěřitelné, kam až můžou dojít šílené nápady pana Kocába. Škoda, že nevydá brožuru pro školy, jak zvládat šikanu nepřispůsobivých žáků. Je to choromyslný člověk a doufám, že rodiče jeho idee doma svým dětem vysvětlí.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 8:43:54)
Odpovědět
Přátelé,
píšete tu o "neuvěření", o "bláznovi" a užíváte i dalších neuctivých výrazů. Uvědomte si, prosím, že pan Michael Kocáb je spolu s Václavem Havlem tvůrcem slavné tzv. sametové revoluce. Tuto revoluci jste chtěli? Chtěli. Tak buďte, prosím Vás, tak laskavi a přijměte i její revoluční plody. Vždyť sami nevíte, čí jste! V osobě pana Kocába je záruka, že nedojde k oslabení ani k deformaci tehdejšího revolučního snažení. Kdo jiný, než právě on, by nám mohl dát takovou záruku?
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Bobr, 1.2.2010 17:21:04)
Odpovědět
Výplody zmatených mozků které popírají zdravý rozum a přírodní zákony ani nechci komentovat, Ale nesouhlasím s tím že p.K patří mezi tvůrce sametové. Zkuste si ty události poskládat ještě jednou a určitě objevíte na začátku zcela jiná jména.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Robin, 2.2.2010 11:03:31)
Odpovědět
Pane Felix - Havel a Kocáb byli tvůrci sametové revoluce? Kolik Vám je let, že ještě věříte pohádkám? Revoluci zrežírovala KGB, část STB (Zifčák alias mrtvý student) a CIA. Havel měl již dopředu určenou roli.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Maftík, 1.2.2010 10:34:56)
Odpovědět
Proti tomu by to chtělo zorganizovat nějakou demonstraci. Akorát, kdo by se toho ujal ...
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 10:42:40)
Odpovědět
Výborně! Nejlíp na Letné. A budeme volat Kocábův slogan: "Nejsme jako oni!"
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Karnwield, 1.2.2010 11:21:23)
Odpovědět
Toto je už fakt hnusné.
Ešteže som už doraňajkoval.
Humus!
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Trochu realizmu, 1.2.2010 11:22:08)
Odpovědět
http://osel.cz/index.php?zprava=1724
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Ivana Denková, 1.2.2010 12:08:19)
Odpovědět
Anonymně komunikuji v rámci svého studia s PEDOFILEM. Prozradil jednu fascinující zajímavost. Mnoho pedofilů se vydává za homosexuály, uzavírají registrovaná partnerství a chtějí osvojení dětí nebo pěstounskou péči. Žijí jako subkultura s veškerými znaky. Scházejí se organizovaně jako komunita. Samozřejmě, že svým skutečným sexuálním zaměřením, které je úchylka, dle vědeckých studií, se nepresentují. Úřady by toto neakceptovaly. Pan Kocáb řeší něco o čem ví pramálo. A to je v tomto případě velice nebezpečné. A smutné, pokud homosexuálům stát osvojit nebo mít v pěstounské péči děti, povolí. Jak patologicky po stránce psychologické i sociální se tyto děti budou vyvíjet ......
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 13:01:17)
Odpovědět
Vážená paní,
píšete "mnoho pedofilů". Ano, tím se vyznačjí naše dnešní university. Je zde pár pedifilů, které by policie nebo občané, kteří na to přijdou, měli zlynčovat, ale to ne. University to "studují", píšou o tom prdy, udělují tituly. Hodně zdaru ve Vašem zkoumání sr***ek. Už jsem tu psal, že jedna "studentka" na rakouské "universitě" vyzkoumala z Bible, že buzeranti jsou Bohem chtění a že heterosexuální styk je naopak Bohem nechtěný. No a už učí. Tak zkoumejte uchylky a úchyláky, třeba i vy svým dílem připsějete k výsledné zkáze, o kterou jde i Kocábovi a spol.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Honza, 4.2.2010 11:59:05)
Odpovědět
A jak to studujete, nebo kde to studujete? Véte dobře, že nejvíc zneužívání je od otčínů a pak od dalších příbuzných v rodině. Otčín je někdo kdo oficiální žije s ženskou a ne s chlapem.
Píšete kardinální voloviny. Dále víte moc dobře, že už dnes si osvojit dítě může každý. Osvojení na rozdíl od adopce není vázáno na manželský poměr. Když jste tak blbá, tak se nevyjadřujte k něčemu o čem nic nevíte. Osvojení a adopce není totéž!!!!!!!!!!!!!!!!
Každý člověk s mozkem v lebce ví, že pěstouni jsou prověřováni, takže tam je zcela vyloučeno, jakékoliv násilné chování k dítěti včetně sexuálního zneužití.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(mm, 1.2.2010 13:17:44)
Odpovědět
Kocáb chce kandidovat za přebarvené komunisty lidovce? Ti chtějí homosexualitu léčit. Kocábovi už nepomůže studený hadr na hlavu. Jedině profesor Hoschel by mu snad mohl pomoct.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Jirka, 1.2.2010 13:32:27)
Odpovědět
Fakt síla. Kdyby příroda/bůh chtěli abychom se rozmnožovali bez pohlaví, tak to tak je. je úplně jedno jak to nazveme, jestli úchylka nebo defekt, na slovech nezáleží. podstata je že to je proti přírodě.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Finrod Felagund, 1.2.2010 14:31:37)
Odpovědět
Ta příručka jsou hlavně vyhozené peníze oknem, protože ničemu nepomůže a kdekdo se na tom akorát napakoval. Jinak nevím, co vám homosexuálové vadí, pánové :) já mám svoji přítelkyni a i když jsem ji neměl, tak jsem byl za existenci homosexuálů vcelku rád, aspoň mi u žen ubyla konkurence :) kromě toho když moje přítelkyně byla na brigádě v Anglii když byla na gymplu, tak dělala servírku v nějakém baru pro teplé, a aspoň ji tam nikdo neměl tendenci znásilnit :) nevím, co řešíte, já nebýt médií, tak ani nevím, že nějací homosexuálové existují :)
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 14:53:42)
Odpovědět
No tak "když byla na gymplu, tak dělala servírku v nějakém baru pro teplé" - to máte pravdu, že pro Vaši přítelkyni to jsou vyhozené peníze, ta byla blbá už na gymplu a bez příruček. Jen pro zajímavost: kdy ji ta tolerance čapla? A projevilo se to nějak navenek - třeba že začala šilat nebo koktat?
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Finrod Felagund, 1.2.2010 15:53:21)
Odpovědět
Je blbá tím, že vzala práci, která se nabízela? Bez maturity stejně pořádnou práci nedostane. A je lepší, když je v gay baru, protože ji žádný z hostů neznásilní, když se ožere (jako kdyby dělala brigádu jako servírka jinde). Zkuste neurážet a radši myslet :) Vím, že se to na tomto serveru moc nenosí, ale zkuste to přinejmenším :)
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 16:26:36)
Odpovědět
Jo, už chápu. To je fajn, že vzala práci, která se nabízela. Ale šišlá nebo koktá, že na nic jiného nemá? Říkaji, že proti toleranci jsou nějaké čípky. Ať to zkusí v nějaké větší lékárně.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Finrod Felagund, 1.2.2010 17:13:35)
Odpovědět
Já jsem na gymplu chodil na brigády na manuální práce, proč? Protože bez maturity a ještě krátkodobě na měsíc by mě nikdo na nic pořádného nezaměstnal. Během studia na univerzitě už byly samozřejmě brigády o něčem jiném, to už byly slušné celkem kvalifikované práce pro mě i pro ni - ale fakt, co máte na tom, když jde na chvíli na brigádu vyloženě jen kvůli penězům holka v osmnácti dělat servírku do gay baru? :) Zajímalo by mě, co sám děláte.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 20:41:08)
Odpovědět
Vážený pane, momentálně nedělám nic, protože je mi na blití z Vaší partnerky a z Vašich keců. Tak se chystám vzít si endiaron a současně čekám, až přijde nějaké lepší zpráva.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Finrod Felagund, 1.2.2010 21:04:58)
Odpovědět
Měl byste jít do kostela na pravidelnou indoktrinaci, evidentně Vám to chybí a zeptat se tamního kněze na homosexualitu, určitě Vám k tomu rád něco poví :)
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Robin, 2.2.2010 10:59:39)
Odpovědět
No kdyby jste si přečetl kdo jsou hlavní šiřitelé AIDS - tak by Vám již třeba homosexuálové vadili (70% případů za loňský rok bylo mezi homosexuály - může to chytit i bisexuál a pak od náhodné milenky Vy).
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(sedlák, 2.2.2010 16:55:57)
Odpovědět
Bisexuál je tedy poloviční homosexuál a ten vám nevadí ? Kromě toho, jakápak náhodná milenka - tady jsou samí věrní, zbožní a nesexující heterosexuálové, kteří jen v případě nutnosti s odporem zplodí potomka - nejlépe mnoho potomků.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Felix, 1.2.2010 15:32:10)
Odpovědět
Nepříjemná aktualita:
"CVVM: Mezi lidmi je stále názor, že muž má živit rodinu
14:58 - 01.02.2010
Praha - Mezi Čechy nadále převládá názor, že ryze mužskou záležitostí v rodině je její finanční zabezpečení, u žen je to pak vaření a uklízení. Většinu ostatních činností by ale měli vykonávat stejným dílem. Vyplynulo to z dnes zveřejněného průzkumu agentury CVVM, podle které se postoje veřejnosti v tomto ohledu za posledních devět let téměř nezměnily."
Michael Kocáb, Václav Havel, Saša Vondra a spol.: "Kurnik. Co teď? Revoluce nám nefunguje: Michaeli, budeš muset vydat příručku."
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(kapej, 1.2.2010 17:25:03)
Odpovědět
Jen pro upřesnění autorovi "... racionální odmítání homosexuálního chování ( sodomie ) ... "
- Sodomie je původně náboženský termín, který označoval nedovolené sexuální praktiky, např. anální sex, orální sex a zoofilii, dříve se užíval i v právu a označoval trestný čin -. Nepovažuji neustálou pozornost homosexualitě za " normální stav společnosti ", ale zoofilie je naprosto něco jiného... Jsem proti možnosti osvojování dětí homosexuálními páry, ale ... milí diskutující - jste také sodomisté, pokud ve skrytu svých ložnic praktikujete orální sex ? Kdo má právo vydávat zákazy, co je a není u dospělých lidí " normální ", byť by se to ostatním zdálo odporné ??? Co se týče pana Kocába, je to dobře placený blázen na svobodě a doufám, že stranu, za níž bude kandidovat nikdo zodpovědný volit nebude.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Michal Kretschmer, 1.2.2010 20:10:42)
Odpovědět
Co je třeba dělat?
Upozornit na povinnost se postavit proti současným nemravným trendům, žádat, aby rodiče vedly své starší děti k tomu, aby se postavili i proti učitelům šířícím amorálnost, neschvalovali ji u spolužáků a spíše je napomínali. Upozornit na povinnost rodičů ohledně výchovy svých dětí a snahy, by nebyly jejich děti vystavovány špatným vlivům. Úctu si zaslouží ten hříšník, který svých hříchů, i kdyby do nebe volaly, lituje a tedy usiluje se jich již nedopuštět, ne ten, kdo je vydává za něco normálního.

Rodiče by měli kontaktovat ředitele škol a sdělit jim, že pokud by něco takového zamýšleli, změní školu. Na to by mohli slyšet, neboť podle počtu žáků dostávají peníze.

Tedy já jsem pro nějaký protiútok, ne pouhou obranu. Ne homosexuálové potřebují ochranu, ale společnost před nimi. O tom jsem před několika roky napsal krátkou poznámku. Stránky, kde to původně bylo, už neexistují, ale našel jsem to převzaté na http://archiv.natia.cz/archiv_2005/023_2005.htm .

Ježíš říká, že jdo by pohoršil jednoho z těchto maličkých, kdo ve mně věří, lépe by mu bylo, aby mu byl na hrdlo zavěšen mlýnský kámen a pohroužen do hlubiny mořské. Z toho usuzuji, že pro ty, kdo u dětí propagají homosexualitu, je smrt nedostatečným trestem.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(iko, 2.2.2010 1:00:09)
Odpovědět
Co nazyvate "amoralnosti"? Nedodrzovani sariji?
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Nemo, 23.2.2010 11:48:24)
Odpovědět
Naparostý souhlas, agresivita zvrácených homosxuálů nezná mezí.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Davidan, 1.2.2010 22:25:33)
Odpovědět
Pokud budou o našich dětech a jejich školní výchově rozhodovat devianti, jako ti shora zmínění, tak nás pánbůh ochraňuj.
Tyhle zrůdy nemají na vysokých státních postech co pohledávat, měli by být izolováni, stejně jako jejich chráněnci.
Jejich činnost se blíží činnostem pedofilních kněží.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Jahoda, 2.2.2010 9:26:35)
Odpovědět
v sobotu jdu do hospody a dám si pívo a všichni buzeranti mě jsou ukradení.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(kapej, 2.2.2010 10:12:02)
Odpovědět
Já mám v sobě štamprdle preventivně už teď...:))) Ať si homosexuálové dělají co chtějí - doma v posteli a pořád s tím někdo neleze na veřejnost. Zbytečné kecy a bláznivý Kocáb, který neví, čeho se chytnout.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(vili, 2.2.2010 16:21:40)
Odpovědět
Přesně tak. Kocáb, aby si uhájil místečko, tak bude přicházet pořád s nějakýma hovadinama. Už by ho měl někdo slušně vyprovodit, ať se věnuje té své hudbě...
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(Jahoda, 3.2.2010 9:00:16)
Odpovědět
no já jsem ale přesvědčen paní kapej,že ministr Kocáb a lidi které on v politice reprezentuje a díky nimž je nyní ve vládě vědí co dělají,je v tom cílená a skrytá politika .
A protože ůčel světí prostředky,pokud je tento kontervatizmus rozbit(ano,konzervatizmus,protože dějiny jsou a to at si říká kdo chce ,co chce-homofobní)
tak potom mohou nastoupit jiné konzervativní hodnoty a zaplnit prázdný prostor.
Drtivé většině normálních lidí homosexuálové nevadí,co jim ale vadí je způsob jakým si "to" dělají a proto je to také drtivé většině veřejnosti odporné,co naplat,není to přirozené.
Pan Kocáb a jemu podobní se snaží tento trend změnit a proto je třeba začít ihned u školní mládeže a podvědomě jí této homofobie zbavit,copak my starší,my jsme pro tyto sociální inženýry již ztracení,ale na děti a jejich podvědomí se dá působit a ovlivnit jej na celý život,ostatně proto je tato osvěta také směřována do škol a ne mezi dospěláky.
A ono to jde.
Uvedu jeden příklad,třeba já jsem vyrůstal v době 70 a 80 let normalizace a ještě v r. 89 byl na vojně a protože jsem ročník 69 již jsem se narodil do ruské okupace a vyrůstal vní,tudíž jsem cizí ruská vojska vnímal v ČSSR jako něco přirozeného a normálního....samozřejmě to nebyla pravda,ale přesně takto to funguje.
Bude stačit několik generací mladých lidí,který bude vštěpováno již od dětství,že homosexualita je normální a bác ho,ona najednou pro drtivou většinu veřejnosti normální bude.
A pokud budou porušena tato konzervativní pravidla,potom nikdo nebude mít nic proti tomu,aby byla porušena i jiná,třeba proč nepovolit za určitých podmének týrání zvířat,proč nepovolit za určitých podmínek bití a diskriminaci žen a dětí,jakožto i mnohoženství u mužů.
Už víte kam tím mířím?,Je to cílená kampaň diktovaná Bruselem a to za ůčelem multikulturní společnosti,které se věřejnost domácích domorodců nebude bránit a bude ji brát a přijímat jako něco samozřejmého.
Re: Kocábova homosexuální převýchova do základních a středních škol
(kapej, 3.2.2010 10:02:45)
Odpovědět
Ano, ale to se naproto v zásadě nerozcházíme v názoru - jen s dodatkem - co a jak si homosexuálové doma dělají je mi stejně lhostejné, jako co si doma dělají taťkové s mamkama ve svých ložnicích. Znovu opakuji, že neustálá pozornost homosexualitě není " normální stav společnosti " a Kocáb je blázen na svobodě dobře placený z našich daní. Děti by měly být do určitého věku ochráněny od všeho, čemu nemohou porozumět a to se týká i sexu - vše se pak stává stále vulgárnějším. Samozřejmě, že lidem by měla být otázka homosexuality přirozeně vysvětlena, nikoliv však s výkladem, že to tak má obecně být. Co se týče EU a multikulturalismu, v tom jsme zajedno už od minulých debat.