BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
Autor: František Matějka | Publikováno: 4.2.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Opakovaně zde volám po razantním zpřísnění trestů, zavedení třikrát a dost, změně přístupu k vězňům ve věznicích, nebo zavedení doživotí za vraždu. Opakovaně se zde setkávám s pro mě nepochopitelným odporem některých diskutujících. Tak tu máme další případ hodný našeho zřetele.

„Zatímco záchranáři nakládali pacienta a přístroje do zadní části vozu, z kabiny řidiče někdo ukradl GPS navigaci. „Malý pacient byl v bezvědomí a v ohrožení života," uvedl mluvčí moravskoslezských záchranářů Lukáš Humpl. Lékařka musela chlapce zaintubovat a připojit k umělé plicní ventilaci. Po poskytnutí nezbytné péče posádka dítě přenesla z domu do sanitky. Záchranáři odemkli vozidlo a plně se věnovali přípravám na převoz a práci s ohroženým pacientem. Když po několika minutách řidič otevřel dveře do kabiny, uviděl otevřené přihrádky v palubní desce a zjistil, že z vozidla někdo odcizil GPS navigaci." (více zde na idnes.cz)


Znovu se vystavuji dehonestaci mé osoby pár jedinci v diskusi. Útokům na mé pro někoho nedostatečné vzdělání (s účelovým přecházením dosavadní životní práce a osobních zkušeností z letité aktivní každodenní praxe) v oborech, o kterých píšu. Zlehčování mých přímých a jasných postojů. Dnes například u problematiky, u které jsme díky práci různých neustále něco zkoumajících „expertů“ došli tak daleko, že se k pachatelům trestné činnosti chováme lépe, než k obětím a jejich rodinám. Přesto znovu a znovu volám po naprosto zásadním přehodnocení trestního zákoníku, vězeňství a přístupu k těm, co nerespektují základní hodnoty společnosti v oblasti ochrany života, zdraví a majetku ostatních. Požaduji, hájím a budu prosazovat:

1) Trest doživotí za vraždu, aby se vrah už nikdy nemohl dostat zpět do společnosti.
2) Zavedení systému třikrát a dost za závažné trestné činy, abychom nepropouštěli delikventy. Téměř všichni se totiž dopouštějí trestné činnosti znovu a já nevidím nejmenší důvod pro to, abychom neustále zatýkali pachatele a posílali je například pošesté do vězení.
3) Doživotní umístění deviantů v ústavech. Jejich povinnou léčbu bez potřeby jejich souhlasu v případě, že za lehčí trestné činy mají možnost ambulantní léčby. V případě nedodržení podmínek ambulantní léčby platí první věta tohoto bodu.
4) Povinnou práci pro vězně ve věznicích, aby si vydělali na svůj pobyt a nemožnost předčasného propuštění v případě sebemenších kázeňských přestupků.
5) Zrychlení rozhodování soudů v trestních kauzách tak, aby trest přišel co nejdříve po spáchání trestného činu, protože odsouzení za něco až po pěti letech nemá žádoucí efekt.
6) Zařazení záchranářů a hasičů při aktivním zásahu do režimu veřejně činných osob tak, aby případné jejich napadení nebo krádeže jejich majetku při zásahu byly postihovány významně tvrději.
7) Ponechání podmínek legálního držení zbraně pro ochranu života, zdraví a majetku netrestaných a bezúhonných občanů na současné úrovni.


Opravdu toho požaduji tak moc? Jsou mé požadavky nelogické, něčím neopodstatněné a odporující základním občanským hodnotám, nebo Ústavě? Opravdu jsem pro některé takový asociál, když chci primárně chránit za každou cenu společnost, životy lidí a jejich zdraví i majetek proti hajzlům? Pokud pro některé ano, můj názor se přesto nezmění.

Stojím si za ním již mnoho let a nestalo se za tu dobu nic, co by mě opravňovalo (a jak rád bych to udělal) k jeho přehodnocení. Naopak – brutalita i delikvence stoupají a stále humánnější přístup k pachatelům a vězňům společnosti prokazatelně nic nepřinesl. Pardon - vlastně kromě větší spotřeby našich peněz na řadu analýz, projektů, hledání "řešení" a expertiz, abychom pak opět zatýkali a soudili vrahy za další vraždy, zloděje za další krádeže a devianty za další znásilnění našich dětí.

Děkuji, nechci. Je čas to změnit, neprohlubovat současný stav a vyzkoušet zase něco jiného.

3967 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(jh, 4.2.2010 0:34:09)
Odpovědět
možná by stačilo překvalifikovat propagovanou pseudohumanitu na trestný čin
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(alois, 4.2.2010 18:01:43)
Odpovědět
matejka ma blogy na idnes prectete vic jaho kokotin a zjistite ze je blbec
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(iko, 4.2.2010 20:30:23)
Odpovědět
Matejka ma pravdu.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(alois, 4.2.2010 21:59:35)
Odpovědět
matejke jen hleda vystrasene ovce a na tomto portalu jich ma dost
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Radek Touš, 4.2.2010 1:52:43)
Odpovědět
Tento tzv. "demokratický stát" parlamentních stran vede k totálnímu ekonomickému a sociálnímu úpadku republiky a proto radši volím návrat do emigrace. Přeji vše nejhorší všem těm zku.veným pupkatým zm.dům z toho zas.anýho a zkur.enýho parlamentu a z koru. povaný vlády!
Se.ru na takový stát a všechny parlamentní strany a všechny zas.raný nenažraný papaláše!!!!
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Vzdoropapež XVI., 4.2.2010 10:27:29)
Odpovědět
to: Radek Touš
Vypadá to,že se k Vám přidají další.
Je to tady skutečně tak jak o tom píšete.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Tomáš B., 4.2.2010 8:51:14)
Odpovědět
NAPROSTÝ SOUHLAS! Snad už je dost téhle humánní pokřivené kultury ,nejen se zločinností,ale také jako je láska a arogance sexu,bohatsví a chamtivost,slušnost a hulvátsví,atd.Všechny tradice lidských kultur a hodnost jsou v posledních letech naprosto zneužité a pošlapané.Já to názývám "amerikanizace Evropy a světa",kde tohle všechno arogantní a nenormální,se povyšuje na přední místa jejich žebříčků hodnot.Život přece není jen hrabat prachy,kouřit trávu,šukat ,zabíjet,a celý den se promenádovat v kultu snobů celebrit.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Krištov, 4.2.2010 9:21:18)
Odpovědět
Pane Matějka máte iluze, pokud se krade, tuneluje a zločině vytváří zákony nelze s ničím skončit.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(vvv, 4.2.2010 10:23:50)
Odpovědět
Je to tak. Ale právě s těmito zákony, které si schvaluní naši ,,vyvolení " nelze nic nělat, protože o nich nemůže nikdo jiný rozhodovat. A v tom je ta fraška...Záleží na nás, jak dlouho si to necháme líbit !!
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(motik, 4.2.2010 13:53:48)
Odpovědět
Klid, DLOUHO
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(vvv, 4.2.2010 11:41:55)
Odpovědět
Je to tak. Ale právě s těmito zákony, které si schvaluní naši ,,vyvolení " nelze nic nělat, protože o nich nemůže nikdo jiný rozhodovat. A v tom je ta fraška...Záleží na nás, jak dlouho si to necháme líbit !!
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Vašek, 4.2.2010 10:54:39)
Odpovědět
Když v Chile svrhnul Pinochet vládu komunistů a nastolil diktaturu,stala se ze země oaza klidu,pokoje a demokracie.To samé je třeba provést u nás.Svrhnout vládu komunistů převlečených do jiného hávu a udělat v naší zemi pořádek.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Hugo, 4.2.2010 11:40:02)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi.To ale znamená,že demokracie jako systém naprosto selhal.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(??, 4.2.2010 13:52:27)
Odpovědět
A kdo to udělá????????
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(chcete zase tohle-politické procesy???, 4.2.2010 14:55:29)
Odpovědět
Pinochetova diktarura

Občané Chile zvolili komunisty, jelikož se jim nelíbio, jak jim Americké firmy berou národní bohatsví. Ekonomika v Chile díky tomu začlala velice prosperovat. Spojené státy začaly být znepokojené situací v Chile, které se jako předtím Kuba měnily v další socialistický stát na americkém kontinentě a investice amerických korporací byly znárodňovány. Prezident Nixon začal mezinárodně tlačit na chilskou vládu. CIA začala podporovat opoziční média a politiky. Armáda s podporou USA svrhla Allendeho a jeho socialistickou vládu. Pak armáda začala bombardovat prezidenský palác a spáchala na Allendeho atentát. Moci se chopila vojenská junta, kterou vedl generál Augusto Pinochet Ugarte. Tisíce lidí byly povražděny Pinochetovými komandy smrti. Byla vydána nová ústava, která rozpustila parlament, zavedla přísnou cenzuru, pozastavila činnost politických stran, zvláště těch, které tvořily Allendeho koalici. Běžně se užívalo bičování zadržených, jehož obětí bylo mnohem víc lidí, než jen těch, kdo o něm podali svědectví. Oběti měly většinou při mučení zavázané oči. Následovala vlna emigrace. Ve světě vzniklo několik opozičních stran, které bojovaly nenásilně proti Pinochetovu teroru. V Chile vedla ozbrojený odpor místní komunistická strana. Díky Pinochetovým zásahům do ekonomiky a prosazení liberálních podmínek, které byly inspirovány americkými liberálními ekonomy jako byl např. Milton Friedman se ekonomika Chile dostala na post nejvýkonnější ekonomiky Jižní Ameriky. V roce 1988 se rozhodovalo opět o setrvání Pinocheta ve funkci v plebiscitu. Pinochet však dostal jen 45 % kladných hlasů, a tak musel odstoupit.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Karnwield, 4.2.2010 20:29:28)
Odpovědět
Prosperujúca ekonomika za Allendeho? To snáď zle čítam?
Mimochodom, nezabil sa Allende sám? Atentát?
Keď ľudia hádzali po Paroubkovi vojíčka, tiež to bol atentát?
Okrem toho, koľkí z obetí Pinochetovho režimu boli ľudia a koľkí boli komunistické hovädá?
Ty si mešuge? Š-š na hlavu?
Ospravedlňujem sa tiež za urážku dobytka v tomto komentári.

Inak s článkom súhlasím. Až na to, že si nepamätám ,že by som tam čítal o treste smrti. Ten musí byť.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(kapej, 4.2.2010 11:11:55)
Odpovědět
Souhlas a dodatek k tomu - stejným metrem měřit i tunelářům, podvodníkům, lobistům a korupčníkům. Ale to neprojde, protože je jich plné každé ministerstvo, příbuzní a známí našich vrcholných politiků a celá tzv. VIP scéna...
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(hm, 4.2.2010 11:45:15)
Odpovědět
Co neprojde??? Lidé jsou nespokojeni všichni,jde je o to,najít silného řečníka.Podívejte,jak Havel zblbnul lidi.Holt ten dovoz amero-demokracie nás stojí víc než 40let komunistů.Ale máme výhodu,můžeme nadávat na politiky od rána do večera a nezavřou nás.Taky,kdo by živil tolik nespokojenců,ehm,že ano... To je výhoda jak cyp.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(mocprýpatřílidu, 4.2.2010 13:51:36)
Odpovědět
A co LID udělá? NIC! Bude jen frflat. Podívej se na historii. Masaryk i Topolánek říkal, že mu ulice nebude diktovat.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(kapej, 4.2.2010 16:27:21)
Odpovědět
Jednoho takového řečníka, který upozorňoval na všechno, co dneska intenzivně pociťujeme, jsme měli před deseti lety - byl to Sládek, kterého bylo třeba i s tou jeho stranou zlikvidovat. To se podařilo. Teď bude zrušena DS a pak případné další, které by chtěly cokoliv ze zavedených pořádků nové " demokratické " garnitury rušit. Řekněte sám, koho budete volit ?
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(hm, 4.2.2010 22:20:45)
Odpovědět
Nemám na mysli ani hulváta Sládka,ani DS.Mám na mysli slušné lidi,ne to,co sedí dnes v parlamentu. A mým favoritem jsou Občané-Petra Havlíka a Svobodní Petra Macha,tady ale postrádám řečnický talent,obsahově souhlasím.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(bus, 4.2.2010 13:49:22)
Odpovědět
A sčítat sazby, aspoň po jedné třetině za každý skutek. Ale je faktem, že některé žádný trest, ani trest smrti! neodradí. U doživotí je problém je živit. Snížit trestná hradici, klidně od 10 let. Děcko přece ví, co se smí a ne, když ne, je to špatnou výchovou, je přece možnopst postihnout rodiče co vrhli do společnosti. A povýšit právní vědomí, už ve škole. Desatero nestačí.
to jsou jen výkřiky do tmy, co s tím uděláš, akce! Nebýt ve světě změny, tak máme furt ČSSR a lidi chodí volit ve stádu jako kdysik.
Tak jedem na další změnu - vypráskat ty dnešní hajzly v parlamentu,co si hrají na demokracii a vládu LIDU, při tom jen tento stát vedou do sraček. Sorry,já už su tak nasranej na politiku,že bych i vraždil.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Maftík, 4.2.2010 16:24:03)
Odpovědět
Myslím že body 1-4 také předpokládají: obsazování postů soudců pouze mravně kvalitními, nezkorumpovanými a spolehlivými osobami.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(iko, 4.2.2010 20:32:13)
Odpovědět
Takovi vymreli jeste ve staroveku....
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(frantisek zajicek, 4.2.2010 18:29:05)
Odpovědět
Pane Matejka,nevim v jakem prostredi se pohybujete a Vase ci moje vzdelani nebudu resit,ale pokusim se o srovnani mych nazoru s Vasimi a dodavam,ze ja se pohybuji jak mezi VIP,tak i mezi bezdomovci.K bodu 1,musi byt rozliseno o jakou vrazdu se jedna,pokud najemnou-ano,souhlasim.Jinak dle okolnosti.Nas nejznamejsi vezen J.Kajinek dostal dozivoti aniz mu nekdo neco dokazal...Bod 2 souhlas,ale muselo by presne byt stanoveno co se mini tim zavaznym cinem,napr.znasilneni.Bod 3.Ten je v nasi justici zanesen,vse zalezi od rozhodnuti soudu.Bod 4.Prace moc pro odsouzene neni,nebot tito se stavaji drahymi kvuli specialnimu rezimu,tj.jejich dohled,rozvoz do zamestnani apod.Spouta z nich by rada delala,uz kvuli dluhum a lepsimu prubehu trestu,ale tech prilezitosti se opravdu nedostava.Bod 5.Pokud se dostanete na vazbu,tak vas pripad se projednava prednostne,ale ta doba byva nekdy opravdu zbytecne dlouha.Za totality to byly 2 mesice a 3.mesic uz jste stal pred soudem...S bodem 6 souhlas.Bod 7 je diskutabilni,pokud budu chtit vlastnit zbran,tak si ji sezenu,to mi verte,na druhe strane znam lidi,kteri maji zbrojni pas,ale mentalne nevynikaji...Ale jako obrana osob,ci majetku,budiz.Jinak nabyvam dojmu,ze jsme v nejake nerealne sci-fi,v globalu bych s Vama asi souhlasil
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(nasduch, 4.2.2010 18:36:45)
Odpovědět
Dávám autorovi 100% za pravdu a ještě bych zdůraznil tresty za hospodářskou kriminalitu,kde jsou obrovské tunely u státních zakázek,především u staveb dálnic.Ale tady je kámen úrazu,dokud se nezmění vedení současných parlamentních stran a obsazení sněmovny,tak si můžeme další čtyři roky stěžovat i diskutovat a poslouchat tlachy vč. slibů.Vždytˇse nechce ani věřit,kde jsme se dopracovali,správněji,kde nás,mlčící a platící většinu dovedli bezcharakterní a hloupí tzv.politici.Namátkou, tento týden jsem se dozvěděl,že nás jeden vězenˇ stojí 27 000Kč měsíčně!A to media vč. politiků se poslední dobou naváželi do důchodců jako téměř přiživníků a to jsou,včetně mě,občané pracující většinou 40 a více let s nemalými odvody a daněmi.Průměrný důchod je deset tisíc ale vrazi a lumpi nás stojí 3x víc,protože nemusí pracovat,mají fitka, knihovny,plazmové televizory atd.Kdo je vlastně potrestaný?Byl jsem původně proti slibovanému jednorázovému socdem příspěvku 2,4tis.Kč a jsem stále,ale s tím rozdílem,že tedˇchci ne žebračenku,ale důchod ve stejné výši jako stojí rekreační pobyt grázlů,nebotˇ to jsou kecy,že je krize a musíme šetřit,peněz je evidentně dost!Další příklad,ČEZ zvedá ceny,aby si mohl mimo jiné platit vlastní milici v polostátním podniku a nikdo nic neví ,ani zástupci státu v dozorčí radě.Státní a městská policie je na ozdobu,nemá jí také Žaluda na černé pasažery?Jistě,že to politici vědí,ale Roman sponzoruje strany a syna Klause,soukromou školu,tak nevadí ani jeho plat několikrát vyšší než je presidentův + akcie za desítky milionů.Po včerejší televizní debatě s Veseckou jsem nabyl dojem,že vrchní stát.zástupkyně je jakýsi reprezentační post bez možnosti něco řešit,nebo do něčeho zasahovat,drahá reprezentace a když v úvodu sdělili,že jí dosadil na tento post exministr Němec,tak se mnohé vysvětluje.Není čas konečně a společně již vyjít do ulic,aby tohle dále nepokračovalo?Odborům ani studentům se do toho nechce a vejce to také nevyřeší.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(W, 4.2.2010 19:07:20)
Odpovědět
Pane Matejka, to , co pisete, je hezke, ale trosku mimo. Jsem konservativec, nikdy jsem nebyl trestan, ani trestne stihan, ale pisete nesmysly. 3x a dost je spatna vec, protoze clovek, ktery provede po 3ti banalni vec, a nechal by se v celku klidne zatknout, tak se pak pod hrozbou dozivotniho vezeni chova jako zvire v rohu, ktere nema co ztratit. Tedy, je to naprosto kontraproduktivni. Ano, v jedinm s vami souhlasim, vezenstvi je treba zmenit, ale k lepsimu, vim, ze kdyby jste stravil jen jeden den a noc ve vazbe, ci vykonu trestu, uz tu o Vas nebude slyset, tak prosim, kdyz o tom nic nevite, nemelte nesmysly. A co se tyka prace vsech veznu-hezky se to cte, ale ta prace proste neni-naklady na ostrahu, prevozy a vubec vse s praci veznu spojenych jsou vyssi, nez je vydelek, i kdyz ve vsech veznicich pracuji odsouzeni jen a pouze za minimalni mzdu. Tedy, pane Matejka, piste o cem neco vite.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(iko, 4.2.2010 20:36:28)
Odpovědět
1. vase slova mam chapat tak, ze Vy jste uz v lochu byl?

2. 3x dost, pokud by to platilo, mozna by se choval jako zvire, ale bylo by to naposledy. Psk by se mohl nanejvys chovat jako zvire mezi zviratami. Vetsinou, kdo to riskne dvakrat, stejne tam uz patri, tak se tim mozna zachrani nejaky nevinny lidsky zivot. Ostatne na Slovensku tento princip plati a neslysel jsem ze by se bylo tam stalo neco z toho, co popisujete.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(W, 5.2.2010 5:53:25)
Odpovědět
1. Nevim, jestli si delate srandu a vase prvni otazka je myslena jako vtip. Pokud zacnu svuj prispevek vetou "...nikdy jsem nebyl vysetrovan, ani trestne stihan...", tak Vase otazka-"jestli jsem byl nekdy v lochu" je slusne receno dost divna-tedy pro Vas specialne-ne, nebyl, nikdy jsem snad nemel ani prestupek, mozna za rychlou jizdu pred lety.2) Tak, vlastnim tady ve Statech restauraci, kam chodi mimo jine i soudci, policiste, state troopers atd. Takze vim, jak se veci maji, jak nekomu, kdo ma opakovanou trestnou cinnost, dejme tomu za drobne kradeze, jakych jsou v CR denne desitky, ale mozna i stovky, jak takovy zlodejicek, ktery nikdy nedal nikomu ani facku na zabave, kdyz vi, ze ma jit na dlouhou dobu do vezeni ( dejme tomu velmi dobre srovnani s evropskym modelem 3x a dost) tedy do konce zivota, nebo na 20 let bez naroku na propusteni, tak takovy clovek, v podsatate trouba a 50ti kilovy chlap pak bere rukojmi, ujizdi po chodniku, strili atd. Clovek, ktery by nikdy mouse neublizil, clovek, ktery za stejnou vec dostal predtim 2, 3 roky a sporadane nastoupil do vykonu trestu a nikdy ho nenapadlo nikomu ublizit. Mozna jste takove zabery sometime videl i na ceske tv jako reality show, jak ujizdi borec po dalnici, narazi do aut, chytne prvni zenskou na chodniku a bere ji jako rukojmi. Tak to jsou presne ti lide, kteri jsou " u zdi a chovaji se jako zvirata", viz.muj prvni prispevek. Take tam pisi, ze jsem konservativec, tedy v mistnim pojetim Republikan, takze bych mel panu Matejkovi za jeho lacine napady tleskat, ale verte, ze nechci, aby moji rodine nevratne ublizil clovek, ktery za beznou trestnou cinnost ma na krku dozivoti a bezhlave strili kolem sebe. Verim, ze ani Vy.
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Peter, 4.2.2010 19:46:50)
Odpovědět
BRAVO BRAVO BRAVO!!!!!
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Jirka, 5.2.2010 7:17:30)
Odpovědět
Naprostý souhlas
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(Samuel Vitovsky, 5.2.2010 10:57:34)
Odpovědět
Hmmm. Chápu ten "spravedlivý" hněv pana Matějky. Mně osobně je ale každý takovýhle ohnivý zápal podezřelý.
Víte, jak se pozná pravicově uvažující člověk od levicového? Nepodléhá tak často pokušení VŠECHNO ŘEŠIT.

Zapálení levičáci (etatisti, "řešitelé") si řeknou:
Moc se vraždí? Uzákoňme doživotní!
Existují nenapravitelní recidivisti? Zbavme se jich navždy!
Haprují nám soudy? Obejděme je!
Napadli někde hasiče? Dejme mu zvláštní status!

Skutečná pravičák v sobě ale má "POKORU". Zarazí se a řekne. Nevymýšlejme další pravidla. Už teď jich máme moc. Nechme posoudit konkrétní situaci konkrétnímu soudci.

A prosím, netvrďte mi, že naše soudy a policie jsou nefunkční! Jestli je to s nimi tak vážné, že opravdu stojí za to zavést nesystémový princip "třikrát a dost". Vzpomeneme si časem, až soudy a policie budou lepší, že jsme tu kravinu zavedli jen dočasně?
Re: Skončeme už s humánností k hajzlům, úchylákům a vrahům ve společnosti!
(gog, 5.2.2010 21:23:28)
Odpovědět
Pokud má některá země zákony "humánní" k hajzlům, úchylákům a vrahům tak je to jasný důkaz že v oné zemi vládne organizovaný zločin který si platí nějakou lokální "pravdolásku" aby vytvářela a prosazovala co nejvíce neškodné zákony .
Uvažujme o trestu smrti
(Michal Kretschmer, 8.2.2010 15:48:35)
Odpovědět
Za promyšlenou vraždu ze zvlášť zavrženíhodných pohnutek (jako je kvůli zisku, sexuálnímu ukojení, odstranění nepohodlného svědka) bych v obecné rovině byl pro trest smrti. V podmínkách ČR váhám potom volat z důvodu katastrofálního stavu justice, neboť se bojím popravy nevinných.

Jinak trest smrti nezasluhuje jen vražda, ale další zločiny jako je třeba nevyprovokované znásilnění, zejména na dětech, a kažení dětských duší.