BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 1.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

EXKLUSIVNĚ - Prohlásit prezidenta Václava Klause za psychicky nemocného a neschopného zastávat svůj úřad. Takový byl plán několika lékařů a politiků, jak loni zajistit podpis Lisabonu.

Vyplývá to z osobní korespondence mezi několika lékaři a politiky blízkými exprezidentu Václavu Havlovi. V sérii dopisů tento plán vzájemně cizelují. Redakce serveru Prvnizpravy.cz má korespondenci k dispozici.

"Ano, jsem autorem," potvrdil pro Prvnizpravy.cz ambulantní specialista a publicista Jan Hnízdil, hlavní strůjce plánu.

"Už delší dobu mne a některé kolegy znepokojují názory, postoje a činy Václava Klause. S kolegy jsem o tom na podzim v uzavřeném kruhu komunikovali mailem," potvrdil.

"Praxi zavírat politické oponenty do blázince zavedl už Stalin. Jeho dnešní pokračovatelé prostě nejsou schopni pochopit, že může existovat člověk s jinými názory, než které oni považují za jedině možné," řekl pro Prvnizpravy.cz tajemník prezidenta Ladislav Jakl.

Hnízdil odmítá, že by šlo o plán, jak se zbavit prezidenta. "Nespřádali jsem žádný plán jak odstranit Václava Klause, nešlo o žádnou nátlakovou skupinu nebo akci sledující urychlení podpisu Lisabonské smlouvy," tvrdí.

Korespondence ale mluví jinak.

Jak se zbavit Klause


Plán lékařů zatím probleskl pouze v Lidových novinách, kde proběhla polemika mezi Hnízdilem a tajemníkem prezidenta republiky Ladislavem Jaklem.

Hnízdil zde svůj plán načrtl jen v obecné rovině, redakce Prvnizpravy.cz má ale k dispozici emaily, ze kterých je jasné, že Hnízdil svůj plán myslel zcela vážně a chtěl ho realizovat na konci října.

Například 17. října napsal Hnízdil email psychiatrovi Václavu Mikotovi, ve kterém chce znát názor na svou iniciativu.

Přiložil k němu koncept dopisu určeného vědecké radě a etické komisi České lékařské komory. "Dovolujeme si Vás oslovit v otázce týkající se zdravotního stavu pana prof. ing. Václava Klause (...) Jsme svědky toho, jak charakter i obsah jeho projevů a názorů sklouzává do pozice, která je, z čistě lékařského hlediska, čím dál více nestandardní," píše v návrhu dopisu, který později skutečně odeslal.

Hnízdil se odvolává na Klausovu nečinnost při jmenování soudních čekatelů, odsuzování mezinárodních organizací, jako je Evropská unie, "ideologický boj s ochránci životního prostředí" či "popírání demokratických principů" v případě odmítání podpisu Lisabonské smlouvy.

"Máme důvodné podezření, že pan prezident Klaus jedná pod vlivem závažných, možná patologických, změn duševního stavu nebo poruchy osobnosti, které nejsou jen přechodného rázu. Dostává se tak pod značný tlak médií a mezinárodní politiky, se svými názory se izoluje, což ještě více prohlubuje zmíněný proces a jeho projevy v jednání. Jako lékaři se obáváme, že může být nebezpečný jako sobě, tak, vzhledem k řadu který zastává, celé České republice," píše ČLK Hnízdil.
    
Navrhuje zdravotní stav prezidenta odborně zkoumat. "Za indikované považujeme především znalecké posouzení jeho poznávacích a ovládacích funkcí, včetně struktury svědomí a hodnotové orientace. Máme pochybnosti o tom, zda je za těchto okolností schopen plnit Ústavou ČR daný slib, že svůj úřad bude zastávat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, v zájmu lidu této země."

Mikota odpovídá, plán se mu líbí

Mikota odpověděl 19. října. Ne že by se konspirativního plánu lékařů zhrozil, radí jim naopak, že tak, jak ho koncipují, by byl kontraproduktivní.

"Také si myslím, že pan president naší zemi i celé EU škodí svým postojem k Lisabonské smlouvě. Ten návrh na úplné zbavení způsobilosti k právním úkonům však považuji za nešťastný. Takový postup by z něj mohl udělat mučednického proroka všech zavilých euroskeptiků," odpovídá Mikota.

Upozorňuje, že existuje i možnost částečného zbavení způsobilosti k právním úkonům. "K tomuto opatření se sahá například u kverulantů, notorických sudičů. Soud, na doporučení dvou psychiatrů a jednoho nebo více psychologů, shledá kverulanta nezpůsobilým podávat stížnosti. Předpokládám, že by se v tomto případě mohla omezit způsobilost například na účast v politickém životě. To už by bylo věcí expertů a právníků, jak tuto nezpůsobilost vymezit tak, aby pan president nadále mohl být občanem této republiky, aniž by jí škodil," radí Mikota.

Hnízdilovi se Mikotův nápad na pouze částečné zbavení právní působnosti zalíbil.

Dnes přitom tvrdí, že se lékaři na žádném návrhu nedokázali sjednotit. "Rozhodli jsme se proto naši soukromou korespondenci ukončit bez jakéhokoliv závěru," řekl pro Prvnizpravy.cz.

To ale není pravda. Rozhodli se právě pro Mikotův návrh. "Jednoznačně jde o omezení způsobilosti vztahující se na účast v politickém životě. Jsem si jistý, že pokud by se návrh v tomto duchu přepracoval, podpořila by jej řada kolegů. S jistotou psychosomatik Šavlík, velmi pravděpodobně psychoanalytik Pothe a další. Podstatné ovšem je, zda byste byl ochoten se na přepracování návrhu podílet a poté jej podpořil," vybízí Hnízdil Mikotu.

Hnízdil byl navíc ochoten plán realizovat za každou cenu. "Já bych do toho šel určitě, mám další dvě kolegyně, pokusím se získat další. Myslím, že by stačilo tak deset lidí. Mohli bychom se tomu přes víkend věnovat a po neděli případně podat," napsal také v dopise z 13. října.

Dokonce kvůli dotažení plánu byl ochoten změnit svůj pracovní program. "V medializaci určitě problém nebude, ani u nás, ani v zahraničí. S ohledem na zájem návrh urychleně realizovat jsem změnil program a zůstávám o víkendu v Praze. Můžeme návrh finalizovat mailem a pak se v sobotu nebo v neděli sejít k podpisu konečné verze. Tu by měl ještě shlédnout právník. Máte nějakého?" zjišťuje Hnízdil.

Zapojil se i Stránský                  

V celé záležitosti hraje podstatnou roli také Martin Jan Stránský, politik řadící se k okruhu příznivců exprezidenta Václava Havla. Předloni s Havlovou a Švejnarovou podporou neúspěšně kandidoval na senátora za volební obvod Praha 1. "Jedním z diskutujících byl i neurolog Martin Jan Stránský," potvrdil serveru Prvnizpravy.cz Hnízdil.

Stránský svou roli nepopírá, tvrdí ale, že původní myšlenka je Hnízdilova. "Ani nevím, jak se to ke mně dostalo, nebyl jsem autorem té myšlenky. Ta myšlenka vznikla u kolegů lékařů. Zformulovali dopis, který poslali ČLK," řekl Stránský serveru Prvnizpravy.cz. Na dotaz, kdo další byl do plánu zapojen, jmenoval Stránský například psychologa Slavomila Hubálka.

Podle něj šlo spíše o teoretickou debatu, která pak skončila. "Byly obavy, jaký by byl praktický dopad. Někteří si mysleli, že se v očích veřejnosti zesměšníme," přiznal Stránský.

Hnízdil se Stránským řadu svých návrhů konkrétně konzultoval. "Motivem našeho návrhu musí být výlučně zájem pacienta - V.K., který se v důsledku dekompenzace osobnostní poruchy dostává pod drtivý tlak médií a mezinárodní politiky, se svými názory je izolován, což ještě více prohlubuje jeho poruchu a vede k eskalaci patologického chování. Jako lékaři jsme si vědomi jeho ohrožení a považujeme za povinnost podniknout kroky k ochraně jeho zdraví. Tím bychom se elegantně vyhnuli riziku přímé konfrontace s V.K., neboť jednáme v jeho zájmu a jakékoliv politické motivy vylučujeme. Vše musí být korektní a medicínsky zdůvodněné," píše Stránskému Hnízdil.

Návrh podle něj může být stručný, se stanovením přesné diagnózy. "Je to jistě nestandardní postup, podle mého názoru se ale nestandardní situace jinak řešit nedá. Jsem si jistý, že by to mělo velký ohlas doma i v zahraničí," uvedl v dopise.

Hnízdil také sehnal vyjádření několika lékařů a připravil i pracovní verzi návrhu zbavení způsobilosti. Emailem pak oslovil své známé z řad lékařů, aby mu poslali připomínky a zároveň pomohli získat další kontakty. "Na dalších signatářích intenzivně pracuji, bez Vaší pomoci to nepůjde, moje kontakty v oboru psychiatrie a psychoterapie jsou limitované. Zkuste prosím s návrhem seznámit své spolehlivé kolegy," prosí Stránského.

Plán se zrodil už na jaře

Hnízdil začal plán připravovat už na jaře. Redakce Prvnizpravy.cz získala také část korespondence z května 2009. Hnízdil v ní oslovuje Právní oddělení České lékařské komory a dožaduje se konzultace ve věci nucené hospitalizace.

Nechtěl být tehdy ještě určitý a proto názor lékařů sonduje pouze v obecné rovině. "Člověk, který není mým bezprostředním pacientem, zastává vysokou manažerskou funkci. V průběhu výkonu funkce u něj došlo k dekompenzaci hluboké osobnostní poruchy, svým chováním se stal nebezpečným sobě i spolupracovníkům, zpřetrhal všechny kontakty s rodinou a na svoje patologické chování ztratil náhled," napsal už v květnu Hnízdil.

Od ČLK chce vědět, zda jako lékař může nějak intervenovat, zda se může obrátit na soud s žádostí o nucenou hospitalizaci a jak by takový návrh mohl vypadat.

ČLK mu odpověděla dopisem z 22. května. Její právníci navrhují postup, který pak Hnízdil rozvíjí v korespondenci z podzimu. Odpověď vypracoval právník Miloš Máca.

"Nepřijde mi to divné, protože osobní aktivity pana Hnízdila mne nezajímají," řekl serveru Prvnizpravy.cz na dotaz, co si o plánu Hnízdila myslí. "Využil zákonné právo zeptat se komory, obrátil se s dotazem, kdyby to udělal znovu, jednal bych stejně," dodal.

(Adam B. Bartoš, foto: arch.)

http://www.prvnizpravy.cz/sid=6534014dfc4407935541c3a336d8b514/zpravy/z-domova/intriky-lekaru-klause-chteli-prohlasit-za-blazna/

3981 čtenářů | 66 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(orel, 1.3.2010 0:42:02)
Odpovědět
Ha! Zrada!!!
To je k neuvěření !
(Brabec, 1.3.2010 0:47:56)
Odpovědět
Proboha, to je pakáž !
Kdo chce vládnout světu? Proč musel zemřít prezident USA John F. Kennedy? Dokument Nový světový řád hledá odpovědi. http://www.youtube.com/watch?v=TrP8ng-9puw&feature=player_embedded VIDEO ZDE!!!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(ann48, 1.3.2010 0:53:37)
Odpovědět
Něco neuvěřitelného! Potom někdo řekne, že se v žádném případě nemusíme bát, že by se mohly vrátit staré pořádky. Tady je vidět, že "bývalí" jsou stále v činnosti, že Havel a jeho klika jsou všeho schopní, jen aby zlikvidovali pana prezidenta Klause, který má vlastní názory na spoustu věcí a domnívám se, že jsou správné. Protože se nenechal zahnat do houfu eupolitiků, ale otevřeně říká své názory jak na domácí, tak zahraniční situaci, tak hned se najdou "šikovní koumesové, kteří mají zkušenosti z praxe stb", kde se političtí oponenti buď zavírali do kriminálů, nebo kde by to bylo moc okaté, tak na psychiatrii.
Kde jsme se to ocitli? Co dělají tajné služby? Už dávno měly tyhle spiklence vyšetřovat a volat k odpovědnosti. Pěkná demokracie, když tady kdosi chce zakázat svobodu slova hlavě státu a dokonce ho internovat. Otřesné!!! Mějme se na pozoru.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(frantisek zajicek, 1.3.2010 17:46:19)
Odpovědět
Nenechal se zahnat do houfu eupolitiku....Takze LS misto Klauna podepsal asi nejaky bukanyr Kikina,no mas zajimavy nazor,FZ
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 1.3.2010 21:40:22)
Odpovědět
Uvědomujete si vůbec,že je řeč o prezidentovi ne o Klausovi.To je podstatný rozdíl.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Samuel Vitovsky, 1.3.2010 0:58:22)
Odpovědět
1) Hnízdil je magor. Naprostý. To dokazují i jeho slova: "Mohli bychom se tomu přes víkend věnovat a po neděli případně podat." Na druhou stranu je to nezajímavý magor. Proč bych se měl zajímat o nějakého Hnízdila? Známější jména se v příběhu vyskytla jen dvě. Stránský a Hubálek. Oba sehráli roli pouze pasivní. Sehráli-li vůbec nějakou...
2) Čeho přesně chtěl autor dosáhnout svými slovy: "... mezi několika lékaři a politiky blízkými exprezidentu Václavu Havlovi." Tohle prsknutí na Havla bylo opravdu ale opravdu zbytečné.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(o kolo děj, 1.3.2010 8:51:41)
Odpovědět
Přelet nad Kukaččím hnízdem.. vyhoďme ho z kola ven ! Pokus o PŘEVRAT! Havlova konspirační STB !!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(cibulka, 1.3.2010 8:54:04)
Odpovědět
Vašku, jsi prase!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(jindra, 2.3.2010 22:08:04)
Odpovědět
Cibulko a ty jsi zase zakomplexovaný blbec!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(jj, 1.3.2010 2:52:41)
Odpovědět
Jak je vidět tak v Evropském Sojuzu neexistuje slovo "nemožné" , tady je možné opravdu všechno.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(protipražák, 1.3.2010 6:59:44)
Odpovědět
žádné intriky,pravda
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(lok, 1.3.2010 8:56:29)
Odpovědět
Co na to lékařská komora? Proč už tyto lékaře nezbavila možnosti léčit. MENGELE!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Jidáš N., 1.3.2010 17:04:08)
Odpovědět
lok.a takovým lékařům stát dává největší platy v republice/krom soudců a politiků/a ještě my jim nosíme třicetikoruny?Jsou sprostí a rozhýčkaní,co si dovolí.Julínku,to je tvoje reforma?
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Sunny, 2.3.2010 10:41:04)
Odpovědět
Od instituce nějakou aktivitu nečekejte, to by mohlo být nadlouho...:-) Doufejme jen, že pacienti dr.Hnízdila, kteří se dozví o této jeho iniciativě a kteří s ní nebudou souhlasit, si najdou jiného lékaře.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Dr. Troškrt, 1.3.2010 7:07:56)
Odpovědět
Nedělejte nám tady z toho "Blesk"!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(babka, 1.3.2010 7:54:17)
Odpovědět
Ty blbečku, víš co to znamená? Že se dostáváme znovu do komunistické mašinérie podle vzoru SSSR. A ten Havel se plete všude, do všeho rejpá. Ta nehoráznost mě děsí a říkám si kde to jsme? A v kterých letech. Akorát děkuji tisku, že se o tom vůbec dozvíme a musíme být pořád v pozoru. Souhlasím s Klausem, chci mít svůj názor a ne jako to bylo dřív.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Dr. Troškrt, 1.3.2010 8:53:14)
Odpovědět
Toho blbečka si vetkněte za klobouk. V jiném článku na tomto portálu se běduje nad stavem práva v republice, ale že tento "senzační" článek je pohodlně právně napadnutelný redakci nijak nevadí. A vo tom to je!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Samuel Vitovsky, 1.3.2010 13:42:10)
Odpovědět
Ještě jednou a pomaleji.
1) Onen Hnízdil je blázen a ničeho nedosáhl, ani medializace. Zveřejnil to svého času až Jakl. A i on o tom psal jako o kuriozitě.
2) Havel s tím nemá nic společného!!! Jestli takovéto úmysly měli lidé, kteří na otázku "máte rád Havla?" odpoví "ano, mám", neznamená to, že to Havel zosnoval. A nedá se ani napsat: "lidé blízcí Havlovi". Možná by se dalo říct, že Havel je blízky jim. Ale to pořád ještě není jeho zločin.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Lada, 1.3.2010 8:35:20)
Odpovědět
.........ono se časem dostane ven informace. že "Havel" byl vlastně diktátor, kterému velmi zachutnala moc a také velmi těžce se s ní loučil. Na politické scéně jsou stále vidět jeho kroky jak by chtěl neustále ovlivňovat jeho "blbou" politiku a samozřejmě ,že za jeho "diktátorské vlády" bylo plno lidi přisluhovačů a zbohatlíků a restituentů (včetně také jeho) a jedním z jeho produktů je také případné ovlivnění jednání našeho prezidenta lékařskou zprávou. Je vidět, že má v oblibě stále stejně podpásové údery neb se nikdy nikomu osobně nepostavil viz "Dubček a jiní) ........ Asi si podrobně prostudoval případné praktiky lékařů od Stalina............
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(jj, 1.3.2010 14:48:00)
Odpovědět
Havel je Gustavem Husákem polistopadové politiky který zde z funkce prezidenta prováděl euronormalizaci našeho europrotektorátu - je to evidentní když vyšlo otevřeně najevo (když eurosoudruzi odkryli karty skrze LS) že plánem eurosquadry rozhodně nebylo a není abychom zde měli samostatný demokratický stát
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Lada, 1.3.2010 22:15:32)
Odpovědět
..........ano souhlasím !!! Havel byl placeným agentem západu aby vše dopadlo redy a zanikla zde jejich konkurence.........byl to dobře zaplacený člověk..............
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Qwerty, 3.3.2010 15:07:23)
Odpovědět
"Konkurence"... a v čem prosím vás??? Každopádně je zajímavé jak se kruh uzavírá a fanklub hysterických klausovců přejímá de facto argumentaci komunistů. Holt vrána k vráně sedá... a pak společně odlétá směr Mockba
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Petr Josef, 1.3.2010 9:58:35)
Odpovědět
Vzdyť Klaus je blázen, tak by se jen udělalo to, co je třeba. Stop Klausi, nemluví za mně - www.nemluvizamne.cz
Ať žije Lisabon!!!!!!!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Satan, 3.3.2010 0:29:22)
Odpovědět
Proč rovnou nepozavírat do blázince všechny tvé názorové odpůrce?
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(strejda, 1.3.2010 10:52:22)
Odpovědět
Co je špatného na tom,když se lékaři snaží stanovit diagnozu nějakého potencionálního pacienta? Těch příznaků je už docela dost.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Brabec, 1.3.2010 10:59:49)
Odpovědět
Příznaky ? A koho a jaké, strejdo ?
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(strejda, 1.3.2010 11:11:27)
Odpovědět
Agenturní zpráva: Barack Obama má za sebou první rutinní lékařskou prohlídku coby prezident USA. Výsledek - je perfektně zdravý a "fit pro výkon funkce". Proč by se stejné prohlídky nemohl podrobit i prezident ČR?
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(kingsfield, 1.3.2010 11:57:51)
Odpovědět
Kdyby to bylo! He is mentally deranged and should be brought to the loony bin.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Viktor N., 1.3.2010 11:59:50)
Odpovědět
No protože takový Havel by prezidentem byl jen do první takové prohlídky! :)))
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Nafukovací bazének, 1.3.2010 17:18:12)
Odpovědět
Já bych dala do blázince celou ODS v čele s Bémem,Topolem,Kalouskem atd.Stejně tam patří.Jednou se tam dostanou.At žije klub Lata Braudis s. r.Šlechta horních 10 tis a jejich manželek.To je život!Z našich daní!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(medik, 2.3.2010 18:50:39)
Odpovědět
Jak to že Havla stále nemocného neschopného vykonávat prezidenský úřad, Hnízdilové nechali ve funci_ Ten koktakta co mu zčásti po opakovaných anesteziích při operacích a z hypoxie pří dechové nouzi odešel mozek. Že to nikomu nevadilo,je to hnus velebnosti. Havel je s -vi ně, pro jeho nezřízenou touhu po moci, je schopen sviňáren, Procitněme už konečně z té kocoviny.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(frantisek zajicek, 1.3.2010 18:02:17)
Odpovědět
Shizofrenie,jeden den podepise LS a druhy krici ze uz neni president nezavisleho statu a jeste k tomu ma globalne ochlazeny mozek,uz dost bylo Narcise!FZ
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(kapej, 2.3.2010 2:13:19)
Odpovědět
Pane Zajíčku, jakmile se řekne Klaus, začnete sršet nenávistí a plivat síru, bez ohledu na to, zda to má či nemá souvislost s podstatou článku. Jde o princip a ne jen o Klause - co když časem budou zavírat do blázince takové, jako jste Vy a to jen proto, že třeba nebudete souhlasit s tím, aby byl v Čechách postaven radar nebo souhlasit s tím, že Temelím by měl být nejméně trojnásobně větší. Princip - podstata - to je něco jiného, než nadávat na jednoho - Vámi nenáviděného - politika... A jsme zase ve při...
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(frantisek zajicek, 2.3.2010 17:15:44)
Odpovědět
Kapej,smula,zase s krizkem po funusu...nerozebiram,FZ
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Vzdoropapež XVI., 1.3.2010 12:12:32)
Odpovědět
Hnízdil se mi jeví jako cvok a měl by se léčit on !!!
President je moudrý pán a má mé sympatie.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 1.3.2010 13:07:45)
Odpovědět
Vím,že si euroskeptici hrají na všechno co nejsou,ale ,že jsou všichni euroskeptici i psychiatři to jsem nevěděl.Já bych diagnozu stanovenou lékaři nikdy nepodceňoval.Když jsem vyslechl projev prezidenta v parlamentu EU,přiznávám,že jsem hledal vhodnou omluvu pro takový projev a žádnou jsem nenašel.Nejsem však lékař odborník,jen jednotlivec, který pro pana Klause hledá omluvu a bohužel vhodnou najít nelze.Jinak by v souladu s ústavou a státnickými zvyklostmi v zemi České vystupoval a propagoval státní zájmy reprezentované většinovým názorem poslanecké sněmovny, senátu a většiny občanů,kteří se k EU jednoznačně přihlásili svými hlasy v referendu.Nedivte se tedy ,že se hledají důvody podivného jednání většině nepochopitelné.Daleko tragičtější je skutečnost,že naši páni opatrní parlamentáři jsou tak neschopní diletanti,že do dnešního dne nedokázali Klause jako nevěrohodného prezidenta z hradu odvolat.To,že bude Klaus jednou mnohými odborníky odsouzen je jasné a ta doba není tak vzdálená.No uvidíme.Jinak nic ve zlém euroskeptici a nic více si nemyslím,než, že se pan prezident chová nestandartně ke škodě státu a občanů a dalšími a dalšími projevy proti EU mé názory potvrzuje.Jeho odvolání z důvodu zdravotních však jednoznačně zavrhuji a nikdy podporovat nebudu.V tom jsem s vámi euroskeptiky v souladu.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(PetrS, 1.3.2010 13:11:13)
Odpovědět
Proc se neodvolas na vetsinu Holandanu, Francouzu a Iru pri Lisabonske smlouve ? Tam uz se to nehodi :-D. Jinak u nas se taky nikdo pri vstupu do EU neptal lidi jestli chteji federativni EU.... takze michas hrusky a jablka.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 1.3.2010 21:04:54)
Odpovědět
To bych ani neřekl,že míchám cokoliv a jsem si vědom toho co píši.Také si myslím,že reagujete na velmi úzkou část mého příspěvku.Nejde přeci oddiskutovat neoprávněné vystupování Klause.Už jsem tady kdysi psal,že by si měl Klaus uvědomit ,že hrad není jeho soukromá knajpa,aby si dělal co chce.Je můj zástupce,tak jako Váš,ale žijeme v zastupitelské parlamentní demokracii ,tak ho musí zajímat a musí respektovat většinový názor parlamentu a senátu.Hlásat své osobní názory a zájmy na půdě EU v rozporu se zájmem našich zástupců, kteří mají mandát občanů, nemá Klaus prostě právo a jedná v rozporu s ústavou.To ať si činí až nebude prezidentem.Věřte,že mě pak jeho rozjímání nebude zajímat.Měl být už dávno odvolán a jsem zděšen, že se tak ještě nestalo.Jinak mě pan Klaus jako soukromá osoba nezajímá vůbec.Jako prezident mě zajímat musí a je mým právem s ním souhlasit nebo nesouhlasít.Nesouhlasím s ním!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(sedlák, 3.3.2010 0:25:10)
Odpovědět
Tak Kvěchu, tak už je tě mám právě dost. Zatím co ty chrápeš, tak já slyším nejen trávu růst, ale ohlušuje mne a děsí praskání evropských švů tam dole v Egejském moři a u Dardanel. Domnívám se zcela právem, že tahle smrdutá puklina se rozleze i na Apeninskou botu a probudí ze spaní ty taliánský divadelní kašpary v čele s Berlusconim... Pak to rupne na Pyrenejích, kde také nežijou žádní disciplinovaní " pořádníci " a mohamedáni pod Eiffelovkou zapálí tomu svýmu polovičnímu Maďaróšovi Sarkozimu větev pod prdelí. Pochybuju, že to Merkelová zachrání, protože Angličani jsou jako vždy za vodou. Tak prosím tě, Kvěchu, až si tohle přečteš, vypni počitač, plivni si do dlaní a běž zachraňovat Evropu. Možná, že do Bruselu tě rovnou nevezmou, zkus to ve Strasburku a nebo hurá rovnou do Řecka - hlavně nezachraňuj nás, na nás euroskeptiky se vyprdni, my ti o tvoji péči nestojíme. Svačinu si kup za eura třeba na Slovensku, když ti koruna smrdí.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Květa K., 1.3.2010 17:11:49)
Odpovědět
Alberto,když někdo nemá názor shodný s tvým,tak ještě nemusí být blázen.Totéž on může říct o tobě.Je demokracie a názor je každého věc.Že je Klaus vzdělaný a moudrý pán,snad nikdo nepochybuje.Názor může mít na věc jiný.Dobrý večer.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 1.3.2010 21:25:22)
Odpovědět
Paní(slečno)Květo.Neřekl jsem,že je kdokoliv blázen.Neříkám,že není vzdělaný.Vzdělaný neznamená moudrý.Je třeba si uvědomit,že zastává funkci prezidenta státu a jako prezident hovoří jako zástupce státu a ne zástupce své osoby ve svých kladech,či záporech.Vyzdvihujete dle Vašeho subjektivního názoru jeho vlastnosti.Já osobně nejvíce vnímám jeho schopnosti dominující a to je schopnost skvělé manipulace s hloupostí lidí, s lidmi bez vyzrálé osobnosti,kteří lehce podléhají vlezdoprdelismu,a nejsou schopni oponovat. (myšleno obecně).To jsou jeho životodárné vody.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(kapej, 2.3.2010 2:22:21)
Odpovědět
Pane Kvěchu, jak jinak .... opěk jako kolomlýnek. Ty, jimž říkáte ve smyslu vlezdoprdelkovství - ty hledejte opravdu především ve Vašich řadách - mohl by jste být jejich vůdcem. Prezidenta si vážím za to, že dokáže říkat svůj názor bez ohledu na fakt, co si " uvaří " naši vykutálení poslanci a senátoři. Nechte Klause Klausem a raději si vzpomeňte, jak " demokraticky " se volilo o vstupu do EU - rádobyreferendum bylo spojeno s volbami, takže mnozí ani nevěděli ( a naši politici také ne ), k čemu celá ta šaškárna byla. Opět jste mne moc zklamal - považujete - li jen sám za vzdělaného a moudrého a ty ostatní, kteří třeba respektují názory prezidenta Klause za hloupý a tupý dav, asi budete mít dost problémů sám se svým seběvědomím nebo spíš přeceňováním vlastního ega.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 8:34:47)
Odpovědět
Kapej jako vždy z příspěvků přijímá jen co mu vyhovuje.Nejsem Klaus,abych sám sebe miloval a uctíval.Jen propaguji opak euroskeptického tažení,propaguji odvolání Klause,které se nepodaří ne mou vinou, musíme tedy vydržet.Volební období není nekonečné.Díky bohu já ateista.Když nevidíte chyby Klause, považujete jeho působnost v roli prezidenta a v průběhu 20let v roli politika za normální,když nevidíte výsledky jeho dlouholeté působnosti ve všech oblastech(kam jsme to dopracovali i díky jemu), já Vám nepomohu a ani Vám své názory nevnucuji.Jako mlejnek,ano - dtto euroskeptiké kázání.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(marie dubanová, 2.3.2010 0:00:21)
Odpovědět
píšete :"Alberto,když někdo nemá názor shodný s tvým,tak ještě nemusí být blázen." - to máte sice pravdu, ale ten o kom se tady hovoří je prezident republiky, a tady je zatím "parlamentní demokracie", nikoliv prezidentský systém a jestliže se na něčem shodne Parlament, tak prezident se nemůže "stavět na zadní" a prosazovat své soukromé názory, a být vopozici - prezident jestliže není "svolný" s názory Parlamentu a názory lidí, pak nechť odstoupí!!Abyste věděl, jak taková "parlamentní demokracie" funguje, pročtěte si Ústavu ČR.. a tou se musí řídit i prezident, je to tam i o něm!!!V čl.59 odst.2)"prezident slibuje na svou čest, že bude zachovávat Ústavu ČR a její zákony, a to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí"..! a nikde se tam nepíše, že si může ausgerechnet prezident ČR "dělat co chce"!!!
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 14:05:28)
Odpovědět
Děkuji Marie.Jistě máte 100% pravdu.To vše euroskeptici nechtějí slyšet.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Dan, 1.3.2010 17:30:50)
Odpovědět
Zda je Klaus blázen ?

No nejsem psychiatr, ale každopádně je to darebák, samolibec, arogantní despota a žid aktivní v mocenské loži židovské.

Má ruské předky, je protizápadně orientovaný, je promiskuitní tudíž morálně vadný.
Je také sodomista, bisexuál, dle mnoha svědků.

Je také nesmírně pracovitý, chrlí bezvýznamné knihy jednu za druhou, nechá si je sponzorovat od ruských oligarchů a rozdává je zdarma na svých přednáškách, uměle si buduje popularitu, i tím že je permanentně opoziční vůči dění v EU.

To je Václav Pružinskij zvaný "KLAUS"
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(kapej, 2.3.2010 2:53:33)
Odpovědět
Dane, přečtěte si občas své minulé příspěvky a sdělte nám, diskutujícím, kdo jste vy ...nejste psychiatr, ale zcela určitě by jste ho potřeboval, slušný demokrat nejste, kromě toho jste silně nábožensky založen a proto vše, co se neslučuje s Vaší představou o sexu je sodomie a kromě toho , jste přímočaře namířen nejen proti Klausovi, ale i proti například Irsku - pokud jejich druhý pokus o " referendum ", když to první se EU nezdálo a donutilo Irsku ke druhému kolu ( to je demokracie ? ), a co je nejhorší - všude vidíte ruskou mafii, KGB a k tomu ještě ( aby toho nebylo málo ) židy v každé podobě, v každém úřadě, v každé lóži. Nevím, kdo jste Vy a zda máte také ruské kořeny ( jak tvrdíte o Klausobi - a to by mi vadilo nejméně, horší bude, pokud Vaše kořeny budou pocházet třeba ze středního východu a muslimských zemí .... )A tak jistě bude mnoho diskutujících se mnou souhlasit - že řádného psychiatra, který by se postaral o Vaše fóbie a fantasmagorické výlevy by / i na státní útraty / měl třeba Euportál zaplatit. Ulevilo by se nám všem.
-----------------------


(Dan, 28.2.2010 11:48:11) Odpovědět
Asi nevíš Orle že předsedové všech irských parlamentních stran se vyjádřili o Klausovi jako o muži jenž zasahoval do jejich národní politiky, to bylo otom když Klaus prohlásil to co ty... že je někdo nutí do 2. referenda, v kterém se mimochodem zcela demokraticky a svobodně irové rozhodli pro ANO Lisabonu.

V prvním referendu v kterém mínění irů mohutně ovlivnil agent FSB a šéf Libertas-strany založené a financované ruskými tajnými službami, za nimiž stojí ruské firmy coby sponzoři a v Británii ho dokonce pro špionáž ve prospěch ruska vyšetřují, to bylo dle tebe v pořádku ??

Dnes v Irsku po tom Klausovu kamarádovi neštěkne pes..Zobrazit/skrýt komentář | Zobrazit/skrýt větev | Zobrazit vše | Skrýt vše
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Dan, 2.3.2010 8:31:08)
Odpovědět
1/ Kluas je z rodiny haličských židů a tvrdých komunistů - již jeho rodiče byli takto orientováni

2/ Klausovu proruskou orientaci přehlédnout nelze, pokud vám nestačí že Lukoil sponzoruje knihy jemu i jeho ženě, pak by vám mohla stačit fotka jak si připící s bývalým agentem KGB Rybalkem, svým letitým kamarádem na jehož hotelech pravidelně tráví dovolené-Cibulkovi stránky.

3/ Hnutí Libertas založil ir Gently, jehož styky s KGB a FSB vyšetřují britské tajné služby, který v Rusku záhadně zbohatl a jehož stranu finančně podporují 2 záhadné ruské firmy.


To jsou fakta, nikoliv nějaké moje doměnky.

že by jste naivní hlupák je váš problém.. za vším co píšu si stojím a jestli nevíte co je definice sodomie, tak si to najěte š.ukat chlapa dop rdele pro mě není znak normálnosti, pro vás asi ano, pak vás lituju.

Ten orgán byl stvořen k vyměšování vážený pane.

Jak chcete obhájit Klausovi aféry s letuškami, zato taky může můj stihomam nebo moje víra ???

Nejste tak náhodou trochu alibista a pokrytec ??
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Marek Botha, 2.3.2010 10:05:33)
Odpovědět
Nevím jaký by byl rozdíl mezi politikem, kterého sponzoruje Lukoil a politikem, kterého sponzoruje třeba Shell. Na tom, že Lukoil sponzoroval Klausovu knížku není nic špatného, přesněji řečeno, nevypovídá to nic o ruském vlivu a jeho ruských sympatiích. Zájmem firem jako Lukoil samozřejmě je, aby ekologické ohledy co nejméně omezovaly byznys. A takový zájem má většina energetických firem. Číňany, Němce a Američany nevyjímaje.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(PetrW, 8.3.2010 11:51:08)
Odpovědět
Tak naivni snad nejste abyste tomu co jste napsal sam veril, nebo ano? Shell na rozil ofd Lukoilu neni statni firma a prodlouzena ruka Kremlu. A ze se Hradni rusofil necha sponzorovat zrovna Lukoilem a ne treba PKN Orlenem neni jen shoda okolnosti nemyslite?
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Marek Botha, 2.3.2010 10:07:01)
Odpovědět
Cibulkovy stránky bere vážně jen omezený idiot.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(sedlák, 2.3.2010 16:15:25)
Odpovědět
Se zájmem jsem si přečetl, že Klaus je prý haličský žid a tvrdý komunista k tomu. No, to mne fakt rozřehtalo, protože to se naprosto vylučuje, je to stejné, jako kdyby slovenský černoch o sobě prohlásil, že je potomkem Štůra.
Ale Dane, co já vím od známých, tvoji předkové pocházejí z huculských vrchů, kde pásli mizerně huculské koně, obtěžovali vlastní ovce a Sovětské armádě vděčili za to, že je před sebou dohnala jako dosídlence až do Novohradských hvozdů. Následkem toho, tvoji předkové vyhodili překrásný Žofínský zámek do vzduchu, aby se tam neukrývali američní diverzanti a posléze, když vypytlačili všechny jeleny, tak při honitbách vládních - komunistických předáků troubili namísto jelenů. Tak to říkal alespoň Váš kamarád Tonda Vávrů, řečený Stařík. Víte, to Klaus je mi bližší.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Sunny, 2.3.2010 10:45:15)
Odpovědět
Ten projev v euparlamentu jsem viděla celý a připadal mi naprosto v pořádku. Co bylo nevkusné, to byly reakce socialistických buranů. Ale to je jistě věc názoru.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Bobřík, 1.3.2010 12:52:01)
Odpovědět
Není to šokující, v české politice se uhnízdil lobismus (správněji korupce) a zvlášní druh zrádců demokracie. Už se nedivím, že byly po válce procesy se "zrádci" tak tvrdé. Vymýtit jinonázor za každou cenu. Doufám, že státní zástupce už sepisuje žalobu na příslušné pitomce za úklady proti prezidentu republuky a proti občanu V. Klausovi. A musí být jedno na koho to padne.
Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Brabec, 1.3.2010 19:07:44)
Odpovědět
Prostě všechno kdo má jiný názor tak toho zničit, vymazat.Mne to nepřekvapuje - je to pakáž !
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Alberto Kvěch, 1.3.2010 21:36:16)
Odpovědět
No to je priorita euroskeptiků.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(kapej, 2.3.2010 3:02:12)
Odpovědět
Pane Kvěchu, nikdo Vás nelikviduje ani neumlčujete, nedělejte ze sebe chudinku, jen - upřímně řečeno -jste takový trošku jednostranný a jednoduchý exot, protože mnoho lidí Vašeho ražení nejen na stránkách různých diskusních portálů, ale ani v běžném životě nepotkávám - a to nejen u nás, ale prostřednicvím e-mailu, Skype a Fasfoodu i u přátel v jiných zemích EU. Víte - na EU - nadává, kdo má ústa ( a rozum .... ).
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 8:55:51)
Odpovědět
Jo.Jasně souhlasím.Zajímavé,že Vám osobně vyhovuje Brabcovo blábolení bez ducha a jakékoliv osobní úvahy.Je euroskeptik ,že.Jemu stačí když prohlásí každý ujetý a sprostý článek Streita za správný.Vše co řekne Mach je správné atd.To Vám nepřipadá směšné, do nekonečna prostě účelově opakující.Jinak jste si mohl všimnout,že se zpravidla nenechávám od euroskepútiků vytáčet.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Sunny, 2.3.2010 10:36:41)
Odpovědět
Dovolím si nesouhlasit. Totalitní praktiky jsem zatím zaznamenala výhradně na straně euronadšenců.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 14:09:57)
Odpovědět
Opak,opak paní a vše prokazatelné.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Sunny, 2.3.2010 14:16:42)
Odpovědět
Jak myslíte... Kdo nechce vidět, nevidí.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 19:05:59)
Odpovědět
Jistě mluvíte o euroskepticích.
Re: Zrušili DS, Klause by chtěli aspoň prohlásit za magora
(Satan, 3.3.2010 0:31:00)
Odpovědět
Prokaž.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(PetrW, 2.3.2010 1:29:25)
Odpovědět
Na "Lukoiloviče" Klause by stačila stará dobrá česká defenestrace a že důvodů by se našlo dost i kdyby nic jako LS neexistovalo.
Re: Šokující intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit kvůli Lisabonu za blázna
(Sunny, 2.3.2010 10:14:11)
Odpovědět
Pokud je to pravda a taková iniciativa ze strany lékařů tady byla, je to šokující (alespoň pro mě...). Rozhodně nesouhlasím s názory eurosvazáků a považuji je za škodlivé pro naši zemi, ale nikdy by mě nenapadlo kohokoliv z nich prohlásit za blázna, nebo o to aspoň usilovat. Jak je vidět, oni mají k politickým oponentům zcela jiný přístup.