BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 2.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace
Hrad nám ukradl korespondenci, tvrdí skupina lékařů blízkých exprezidentovi Havlovi. Snaží se tak odpoutat pozornost od svého plánu, podle kterého chtěli prezidenta Klause zbavit úřadu.

Lékaři chystali plán, jak prezidenta Václava Klause prohlásit za psychicky nemocného a tudíž nezpůsobilého vykonávat funkci prezidenta republiky. Když se jejich aktivita provalila, snaží se od ní odpoutat pozornost skandalizováním hradního tajemníka Ladislava Jakla.

Svůj plán na sesazení Klause kvůli jeho otálení s podpisem Lisabonské smlouvy rozvíjela skupina lékařů loni v říjnu v emailové korespondenci. Redakce Prvnizpravy.cz se případu podrobně věnovala. - čtěte Intriky lékařů: Klause chtěli prohlásit za blázna

Poté, co se plán lékařů provalil, se skupina rozhodla odpoutat pozornost od absurdity své korespondence k jejímu údajnému zcizení.

Iniciátor celého plánu, ambulantní lékař Jan Hnízdil, bez jakéhokoli důkazu obvinil prezidentova tajemníka a ředitele politického odboru Hradu Ladislava Jakla, že jim korespondenci ukradl. Jejich emailová komunikace prý skončila ve chvíli, kdy od Jakla dostal mail, ve kterém mu prý hradní tajemník vyhrožuje a naznačuje, že o korespondenci ví.

"Ve chvíli, kdy korespondence skončila, přišel mi 27. října 2009 z mailové adresy ´zc.ynlov@lkaj´ mail: ´Samozvaný pane, bavíte se dobře? Nebojte, máme Váš zastydlý aktivizmus plně pod kontrolou. Zdraví L.J.´," uvedl pro Prvnizpravy.cz Hnízdil.

Napíchl se nám na emaily, obvinil Jakla Stránský

Na jeho podporu ihned vyrazila skupina jeho přátel, jinak též blízkých spolupracovníků Václava Havla. Jakla obvinil sám Stránský, politik a lékař, který patřil mezi adresáty zmíněné korespondence a plán na odvolání Klause pomáhal realizovat.

"Osobně jsem před rokem s panem Ladislavem Jaklem z Hradu komunikoval prostřednictvím elektronické pošty a adresa byla automaticky uložena v mém počítači. A ejhle - je to ´zc.ynlov@lkaj´," uvedl ve svém příspěvku Stránský, aniž by předložil jakýkoli důkaz. Jakla obvinil, že monitoruje cizí korespondenci.

Své obvinění zopakoval i pro Prvnizpravy.cz. "Napíchl se na naše emaily," řekl Stránský serveru. "Vyjádřil se, že to není on. Ale já mu nevěřím," dodal.

Stránský je zarputilým Klausovým kritikem. V rozhovoru pro Prvnizpravy.cz přirovnal nepřímo prezidenta k Hitlerovi. "Hitler měl taky podporu 90 procent veřejnosti," řekl v reakci na skutečnost, že prezidenta Klause podporovalo v jeho boji proti Lisabonské smlouvě až 80 procent Čechů.

Stránský považuje český národ za nezralý a manipulovatelný. "Češi mají potřebu plnit základní primitivní požadavky," vysvětluje si podporu Čechů prezidentovi. "Český národ není zralý," dodal ze Spojených států, kde se narodil.

Také další vášnivý odpůrce prezidenta Klause, duchovní Tomáš Halík, přispěchal s tvrzením, že ze stejné adresy už dříve od Jakla obdržel jiné dopisy. I on je prý připraven dopisy ukázat, ale dosud tak neučinil. "Tvrdí-li pan Jakl, že adresu nikdy neužíval, pak prokazatelně lže," stěžoval si Halík v listopadu Lidovým novinám. Ty ale jeho příspěvek neotiskly.

V celé záležitosti se také angažuje Jiří Pehe, politolog, blízký spolupracovník Václava Havla a účastník elitních setkání skupiny Bilderberg.

Jakl: Adresu zneužila úchylná individua

Prezidentův tajemník se proti obvinění Stránského, Hnízdila a Halíka ohradil. Vyloučil, že by adresa byla jeho.

"Takovou adresu jsem nikdy nepoužíval, moje není. Není důležité, jestli si Hnízdil tento ´imejl´ zfalšoval sám, aby získal záminku dostat své zrůdnosti do novin. Možná jen příliš ochotně naletěl podvodníkovi, čímž jen prokázal, že je v tomto smyslu ochoten uvěřit čemukoli a použít cokoli," bránil se Jakl v listopadu Lidových novinách.

V reakci pro Prvnizpravy.cz pak své tvrzení zopakoval. "Nenávistí stižení lidé rádi uvěřili, že si píší se mnou. A za autora různých pitomostí mě označují i poté, co jsem v novinách veřejně sdělil, že údajná má adresa není moje," uvedl Jakl.

Prezidentův tajemník je rozhořčen, že útoky a obviňování na jeho osobu dále pokračují. "Bez jakéhokoli důkazu dál veřejně šíří, že jsem jim psal já. Nenávist by jim poradila uvěřit, že třeba i jím malé děti. A na to sázejí úchylní anonymové, pro které je elektronická pošta tolik sexy," tvrdí Jakl, podle kterého někdo zneužil anonymitu internetu a za hradního tajemníka se pouze vydává.

***

Celé prohlášení Ladislava Jakla

Internet je zvláštní prostředí. Svou anonymitou. Teprve se učíme zacházet s tím, že pro některá úchylná individua je to prostředí, ve kterém se ukájejí. Mnoho z nás v bezelstné důvěře odpovídá na různé imejly různých osob a netuší při tom, co se s jejich reakcí dál děje.

V mém případě někdo mé věty patřičně upravil podle svých deviantních představ, přidal k tomu dávku svých jedů a pak pod mým jménem obtěžoval různé lidi. U těch, kteří disponují příslušnou dávkou zaslepující zaujatosti, skutečně vyvolal dojem, že komunikují se mnou. Také mně například psal kdosi vydávající se třeba za pátera Halíka. Ale protože mi jeho psaní připadalo už hodně přestřelené, pro jistotu jsem údajnému autorovi zavolal. A ten mě ubezpečil že mi takové věci nepsal.

Naopak to ale neplatilo. Nenávistí stižení lidé rádi uvěřili, že si píší se mnou. A za autora různých pitomostí mě označují i poté, co jsem v novinách veřejně sdělil, že údajná má adresa není moje. A bez jakéhokoli důkazu dál veřejně šíří, že jsem jim psal já. Nenávist by jim poradila uvěřit,  že třeba i jím malé děti. A na to sázejí úchylní anonymové, pro které je elektronická pošta tolik sexy.

Ladislav Jakl, tajemník prezidenta republiky


(Adam B. Bartoš, foto: arch.)


http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/intriky-lekaru-pokracuji-vini-jakla-z-kradeze/
4531 čtenářů | 80 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Proboha, co to zas je?
(Samuel Vitovsky, 2.3.2010 0:39:38)
Odpovědět
"Blízký spolupracovník Václava Havla" To teď bude nové zaklínadlo? Nová nadávka?

Znovu zopakuju, co jsem zde napsal už několikrát. Chce-li EUportál pozitivně přispět ke kvalitní diskusi o EU, musí mít příspěvky jistou úroveň. Minimálně takovou, kterou požadujeme od oponentů. Musí být věcné a ne takhle okatě zaujaté. Tento článek SNIŽUJE KVALITU EUPORTÁLU!!!
Zabývá se naprostou hovadinou. A to způsobem trapným a ubohým. Co zas byla ta zmínka o Jiřím Pehe? "V celé záležitosti se také angažuje Jiří Pehe, politolog, blízký spolupracovník Václava Havla a účastník elitních setkání skupiny Bilderberg." Jaktože autorovi samotnému nevadí, že v článku není vysvětleno, jak se v tom to Pehe angažovalo.
Re: Proboha, co to zas je?
(marie dubanová, 2.3.2010 3:07:33)
Odpovědět
jak tady tak "koukám", tak některá jména jsou používána jako urážky, stejně jako slova prezidenta Václava Havla o "pravdě a lásce"..Je to pochopitelné, v zemi kde převažuje závist nad čímkoliv jiným, se není co divit...Vždyť tady je podezřelý člověk který je jen slušný, a když je ještě zdvořilý, no tak to je z pohledu čecháčkovské povahy - určitě zločinec..
Re: Proboha, co to zas je?
(PetrW, 2.3.2010 14:34:08)
Odpovědět
Být "blízký spolupracovník" Václava Havla naznačuje přeci jenom daleko menší pravděpodobnost defektního charakteru než je tomu v případě blízkých spolupracovníků Klause nebo Paroubka
Re: Proboha, co to zas je?
(PetrW, 2.3.2010 14:54:48)
Odpovědět
Být "blízký spolupracovník" Václava Havla naznačuje přeci jenom daleko menší pravděpodobnost defektního charakteru než je tomu v případě blízkých spolupracovníků Klause nebo Paroubka
Re: Proboha, co to zas je?
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 19:11:06)
Odpovědět
To rozhodně.
Re: Proboha, co to zas je?
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 9:56:04)
Odpovědět
Nesouhlas. Jakkoli si také nemyslím, že kvalita všech textů na EUportálu by byla stejná, v tomto případě jde o naprosto skandální chování LÉKAŘŮ. Celá věc je pokračováním trapné snahy prohlásit Klause za nesvéprávného, když otálel s podpisem LS. Jelikož stejné osoby nyní osočují veřejně známého prezidentova tajemníka, je zcela relevantní vědět o jejich politických vazbách.

Jistě, text není "preferenčně sterilní." Ale proč by měl být? EUportál si nehraje na "nezávislé médium," jako LN, které se před referendem o anšlusu strašně nezávisle daly na titulní stranu "LN podporují EU" nebo MFD, ve které tuším Martin Komárek napsal, že MFD podporuje náš vstup do EU (kdo to je MFD? Všichni redaktoři? Vydavatelé? Šéfredaktor?).

EUportál je k EU kritický a nijak se netajíme tím, že svinské praktiky neo-bolševických eurofilů se nám hnusí.
Re: Proboha, co to zas je?
(Samuel Vitovsky, 2.3.2010 11:05:34)
Odpovědět
Mám dvě otázky:
1) Co přesně znamená "Blízký spolupracovník Václava Havla"? Jaký je rozdíl mezi sympatizantem, fanouškem, spolupracovníkem a blízkým spolupracovníkem. Nejde o maličkost, protože Adam Bartoš toto slovní spojení použil vícekrát. V předchozím svém článku na stejné téma taky. Stal se z toho tedy POJEM a mě by zajímalo, jak ho A. Bartoš myslí.
2) Jakým způsobem se ve věci angažoval Jiří Pehe?

Souhlasím, že jednání lékařů je skandální. Taky jsem Hnízdila nazval magorem (v diskusi k předchozímu článku). Já bych si u něho neléčil ani chřipku.
Re: Proboha, co to zas je?
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 13:14:10)
Odpovědět
1) "Blízký spolupracovník" není pojem, užívaný jen A. Bartošem. Je to velmi časté mediální spojení a nevím o tom, že by někdo po jakémkoli jiném mediálním titulu vyžadoval přesnou definici tohoto pojmu. Vnímejte, prosím, rozdíl mezi novinovým textem, který mají číst lidé různých profesí a psychotypů, a matematickým vzorcem, případně fyzikální hypotézou. Tam je vyžadování přesných podmínek a definic na místě, u novinového textu nikoli.

2) Máte-li zájem o informaci, jak se ve věci angažoval Pehe, můžete kontaktovat autora. Novinový článek se musí věnovat jednomu tématu, jinak je roztahaný a dlouhý. Psát ke každé zmíněné osobě podrobnou chronologii její spolupráce s Havlem by z článku udělalo přesně to, co osobně kritizuji: spousta třeba i zajímavých informací, ale ve formě, která odradí i ty, kdo se o věci zajímají.
Re: Proboha, co to zas je?
(PetrW, 2.3.2010 12:51:29)
Odpovědět
Hysteričnost tohoto článku je jen smutným důkazem v jakou žumpu Klausových milců se tenhle server mění...
Re: Proboha, co to zas je?
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 13:07:12)
Odpovědět
Nejsem Klausův milec, nesnáším jeho pro-rusácké tendence a nesouhlasím s jeho postojem, že pro ČR vstup do EU nemá alternativu. Nejsem si také jist, nakolik on jásá z našeho členství v NATO (já to považuji za zásadně pozitivní věc). Jestliže se však kazatelé morálky, modly povrchní a pokrytecké části národa, dopouští svinstev, která jsou tak absurdní, že už chytají spíše nádech tragikomična, je na místě se k tomu jasně a jednoznačně vyjádřit.
Re: Proboha, co to zas je?
(mm, 2.3.2010 12:52:13)
Odpovědět
Proč by měla být nadávka blízký spolupracovník Václava Havla, To je přece skutečneost, co vám na tom vadí? Nebo si myslíte, že je to lež? Internet vám poskytne dostatek informací.Intriky bývalého presidenta jsou dostatečné známé. Tentokrát je v tom možná nevině a jen jeho obdivovatelé pokračují v tom, co on začal.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Lada, 2.3.2010 6:38:22)
Odpovědět
........Havel - Halík - Pehe ..........to je těžký kalibr všeho "schopných" chytráků co si myslí, že jejich názor je ten správný, no prostě "dogma" . Ale to se mohlo tak akorát hodit když ještě v čechách byl mamut, jeskyně a pořádný kyj
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(lapiduch pamětník., 2.3.2010 8:21:56)
Odpovědět
Popdobnost čistě náhodná,?..inscenované procesy, praktiky padesátých let. Mohl bych jmenovat (jako pracovník Psychiatrické léčebny) kolik politicky nepohohodlných skončilo doživotně v blázincích zbavení svépravnosti s vygumovaným mozkem po elektrických šocích a insulinových kómatech. ..Přelet nad kukačním hnízdem. CO NA TO LÉKAŔSKÁ KOMORA?
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(psychiatr, 3.3.2010 21:10:33)
Odpovědět
Jak jste se mohl podílet na tom bezpráví?
Neházejte nyní kamenem
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(eda, 2.3.2010 9:01:38)
Odpovědět
Samej PRAVDOLÁSLAČ KOKTAVÝHO VAŠKA.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 7:53:52)
Odpovědět
Klaus je určitě psychopat, vzpomeňme třeba jeho výkřiky nakupujte do zásoby žárovky, v době kdy je už většina národa léa nepoužívala...



A také je důležité připomenout, že Klaus je členem neevropské židovské lože Bi- Lon Bi- Nai, která je pro nás mnohem nebezpečnější než tolik vzpomínaný křesťanský a evropský Bildenbergger
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(okolo děj, 2.3.2010 8:33:00)
Odpovědět
Vždyť si vzpomeňte jak začal vykřikovat zelený Liška, veřejně v televizi,vyslovil pochybnost o duševbním stavu prezidenta, že by měl být prozkoumán. Kolik politiku, novinářů se začlo zabývat možnosti ODVOLAT prezidenta z úřadu. Dokonce i předseda senátu Přemysl Sobotka vyslovil možnost odvolat prezidenta§?? O co šlo o organizovaný připravovaný proces, puč. Někteří zákonodárci, znalci práva cupúovali ústavu,jak najit skulinku pro odvolání Klause. MOC by se to hodilo zeleným , to ještě byli na výsluní, než se proflákly ty jejich fígle a podvody. Někdy v létě jsem napsal, že se bojím o život prezidenta, nebyly to velké oči.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(mm, 2.3.2010 8:42:38)
Odpovědět
Vážený,pan president měl pravdu. Nebezpečný odpad úsporné žárovky jsou na dvě věci: na h-v-o a na nic, protože jejich světlo je mdlé studené a málo svítí a jsou šíleně drahé a nevydrží deklarovanou životnost. mrzí mně, že jsem nedala na radu pana presidenta a nenakoupila si 100W žárovek do zásoby. Jsem po operaci šedého zákalu a při úsporných žárovkách špatně vidí a ještě mně oslňují. Jinak vidím perfektně a proto jsem si pořídila halogenové světlo.Tajže toto se vám nepovedlo.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 8:49:18)
Odpovědět
Vážená paní se záalem, používám výbojky Phipips, mám je 3 roky, neexla ani jedna, žárovky jsem měnil po půl roce, praskaly, už tedka ušetřeny odpad je cca 45 žárovek jenom u nás doma, naše výbojky mají naprosto přirozené sbětlo, nikdo si nestěžuje a jsou 8x energeticky úspornější, přešly jsme na ně sami i bez EU a to proto, vážená zakalená paní že v Anglii kde dělám je používají všude už léta a představte si dobrovolně.

Imbecil jako je Klaus by vás nechal u valchy a vesla kterým byste tloukla prádlo na břehu řerky jako lidé v Kambodži.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(zgr, 2.3.2010 9:00:24)
Odpovědět
imbecil seš tady ty.
na klausovi je krásný, že ti nikdy nezakáže si nakoupit ty svý filipsy a našroubovat si je třeba doprdele, když nám to oteplování nějak selhává...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Merlin, 2.3.2010 12:08:55)
Odpovědět
Oslovit jinou diskutujici "vážená zakalená paní" muze jedine ZMRD a zaslouzil bys za to poradne pres hubu.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 12:18:40)
Odpovědět
Už se dávno neperu, ale nosím gloka 5,6 ato už bys rusofilní klausoide nerozchodil, zato ti ručím.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Sunny, 2.3.2010 13:48:27)
Odpovědět
Proč mě to u vás nepřekvapuje? Jen se ptám, zda tu zbraň držíte legálně? Protože pokud ano, bylo by na místě mírně zpřísnit podmínky, aby se ke kvéru nedostal s prominutím kde-kdo...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(mm, 2.3.2010 16:52:41)
Odpovědět
A ten nebezpečný odpad vám nevadí a spotřebovaná energie na její likvidaci? Úsporná žárovka stojí 300 Kč a vydrží vám 3 roky, obyčejná 100W žárovka stála 15 Kč, čili na 1 úspornou žárovku připadá 6 klasických žárovek a ještě 60 Kč ušetříte a když shoří,hodíte ji do popelnice, když vám shoří úsporná, musíte ji zanést do nebezpečného odpadu, o spotřebě elektřiny při její likvidaci ani nemluvím. V čem je tedy úspora a šetrnost? Pan president se vám nemusí líbit,nemusíte s ním souhlasit, ale rozhodně ten inbecil se chováte vy.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 18:30:51)
Odpovědět
jednoduchá matematika, na kterou ale Klaus nestačí..

Philips Diga
250kč min životnost 36 měsíců spotřeba proudu 15W

Philips Klasik
20kč životnost 6 měsíců spotřeba 100W

za stejnou dobu se tedy spotřebuje 6 normálních žárovek, které spotřebují 7x tolik elktřiny.



přičemž u mě doma při 5 hodinách svícení to za 3 roky udělá úsporu 3.857,-

tedy asi 107,- měsíčně

máte představu kolik do udělá ve 120 milionech domácností v EU ????
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 19:18:10)
Odpovědět
Dane.To je dle příspěvků euroskeptiků nad jejich chápání.Lépe řečeno-i ty blbé žárovky jen proti EU zneužili,blábolej a blábolej kraviny za každou cenu.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(pavjan, 3.3.2010 12:53:40)
Odpovědět
V obýváku jsem měl 100W žárovku asi pět let. Koupil jsem úspornou a vyměnil je. Ta po dvou měsících provozu přestala svítit. Ty Vaše výpočty jsou taky jen teorie.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(pavjan, 3.3.2010 12:58:59)
Odpovědět
Ještě k žárovkám. Kam si myslíte, že budou házet nefunkční úsporné žárovky (nebezpečný odpad) naši spoluobčané?
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(pavjan, 3.3.2010 13:25:18)
Odpovědět
Dane, naučte se psát správně česky, těch hrubek je tam dost. Chvilkama se zapomínáte a píšete jak hulvát.To českej a hlavně moravskej národ vrknul, když takového genia nechá zahálet někde v Anglii.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 3.3.2010 13:48:41)
Odpovědět
čeština není moravským jazykem, moraváci nemluví česky, byla jim vnucena a já k ní nemám žádnou úctu, je to pro mě bezvýznamný a složitý jazyk, kterému ve světě nikdo nerozumí...

v roce 2008 byl založen ústav jazyka moravského při masarykově univerzitě...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(F. Šalda, 4.3.2010 18:27:35)
Odpovědět
A moravštině ve světě rozumí kolik milionů lidí? Ty jeden moravskej eurofilní chudáku!
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(mm, 2.3.2010 8:43:47)
Odpovědět
Vážený,pan president měl pravdu. Nebezpečný odpad úsporné žárovky jsou na dvě věci: na h-v-o a na nic, protože jejich světlo je mdlé studené a málo svítí,jsou šíleně drahé a nevydrží deklarovanou životnost. Mmrzí mně, že jsem nedala na radu pana presidenta a nenakoupila si 100W žárovek do zásoby. Jsem po operaci šedého zákalu a při úsporných žárovkách špatně vidí a ještě mně oslňují. Jinak vidím perfektně a proto jsem si pořídila halogenové světlo.Tajže toto se vám nepovedlo.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Ekonom, 6.3.2010 13:08:00)
Odpovědět
Vážení, když už jste nakousli téma úsporných žárovek, dovedete si představit, jak to zvýší náklady ve státním rozpočtu, když všechny hrady, zámky, muzea, kanceláře, budou muset používat drahé úsporné žárovky, které se stálým rozsvícením a zhasínáním budou ničit? A jak to bude působit ve starých historických lustrech?
A k intrikám lékařů, kteří chtěli prohlásit presidenta za nesvéprávného - můžete mi říct, jak si mohou lidé, a zejména mládež, která politiku tolik nesleduje, ale dozví se o této blamáži, jak si může vážit prezidenta a celého vedení státu?
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Oann, 2.3.2010 9:45:41)
Odpovědět
Pane Klause se nezastavam ale vy jste osel.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 8:56:10)
Odpovědět
Může nám genetický Rus "KLAUS" dát nějakou uroveň ?

Odpověď zní ano, určitě, tu ruskou, jinou totiž nedisponuje, ambiciozní a pracovitý, velikážský a arogantní, protě do Ruska se hodící prezident má zcela přirozeně ruskou úroveň a proto z logiky věci cokoliv evropské či západní se mu ekluje a blokuje v mozku.

V západní Evropě prakticky neexistuje vrcholný státník, který by Klause- Pružinského bral vážně, zato na východě je situace opačná.

Prezidentem je ruský žid, prezidentem je komunistická nomeklatura, prezidetem u nás je Pružinskij, Klaus je jenom uměle vyrobené přijmení kterým Pružinští přiemigrovaní z Haličska do čech maskovali svůj židovský původ, za svoje komunistické smýšlení se však nestyděli nikdy.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(zgr, 2.3.2010 9:03:38)
Odpovědět
a jejda, tak pán neni jen imbecil, ale navíc i nácek.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 9:04:21)
Odpovědět
Otázka zní může být Rus Evropanem, odpověď je může být Klaus příznivcem spojených států evropských, které spoluzakládal W. Churchil Robert Schuman nebo kancléř Kohl ??

Tedy ne, nikdy, protože Rus je barbarský euroasijat a když má ještě asijské náženství, máme z toho prezidenta Klause, euroskeptického krále, ruského kryptožida, ale také člověka povolených mravů, bisexuála a promiskuitního muže.

Může být takový člověk po svědectví jeho ženy usvědčený z nemravnosti a podrazáctví vzorem pro náš lid pro naši mládež ??

Naprosto ne, Kikina není evropan, Kikina není čech, není dokonce ani chlap.

Kikina je ale náš prezident.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Sunny, 2.3.2010 9:49:27)
Odpovědět
Když už do toho taháte W. Churchila, ten by asi nad dnešní EU zrovna nejásal...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 12:27:44)
Odpovědět
W. Churchil je skutečným praotcem dnešní EU čili sjednocené evropy, co se týká jejího konkrétního složení a lidí ve vedení to je jin. otázka, podstata tedy united states od europe je churchilovská.

Otom tu muvit nechcete demagogové, ale melete pořád něco o ruských sojuzech a Hitlerovi, jste pomatenci.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Sunny, 2.3.2010 13:55:39)
Odpovědět
Nevzpomínám si, že bych se tu někdy zmiňovala o sojuzech a Hitlerovi, ale to nevadí. Vy to budete vědět asi líp. Z toho, co vím o Churchilovi, je mi jasné, že ten člověk byl vlastenec a demokrat. Takže si myslím, že z dnešní podoby EU by mu bylo nejspíš hodně nevolno. To je celé.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 16:25:49)
Odpovědět
Však on taky zdůraznil, že úděl Británie je jiný. On chtěl spojit Evropu okolo Německa, kterého se bál, a byl vlastenec, proto Británii do sjednocené Evropy nechtěl :-).
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 18:41:09)
Odpovědět
Ano, Churchil chtěl opravdu spojit Evropu a bál se mnohem víc sovětského svazu než německa v té době, to je pravda, je tedy myšlenkovým praotcem EU

Samozřejmě že Británie, tento ostrov anglosasů se vymíká klasicky evropské identytě, v tom měl Churchil taktéž pravdu, Britové jsou jin. než my stojí někde mezi námi a američany.


Ale to už jsme si mockrát vysvětlily, židokřesťane zahrádko.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Lada, 2.3.2010 16:48:28)
Odpovědět
..........souhlas, neb Winston Churchil v roce 1946 měl na tu poválečnou dobu velice zajímavý, chytrý a předvídavý projev a to v Americe na "Fultonu" a tam v něm není žádná zmínka na EU, naopak byl to konzervativní člověk a vlastenec a né zaprodanec své vlasti. Dnešní EU by vyhlásil totální válku, tolik k W. CH.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(asd, 2.3.2010 18:25:00)
Odpovědět
Ty de-bi-le, kdyby nebylo těch barbarů Rusů, tak by jsi prošel komínem s celou tvojí rodinou, jak to chtěl Hitler.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(asd, 2.3.2010 18:31:10)
Odpovědět
Ty de-bi-le, kdyby nebylo těch ruských barbarů,
prolítl bys komínem i s celou svojí rodinou, tak jak to chtěl Hitler.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 3.3.2010 13:45:10)
Odpovědět
To těžko ty troubo.. moji předco nebyli ani židé ani komunisté, takže se nic podobného nestalo co popisuješ a Hitler čechy potřeboval, když k ničemu jin tak k práci minimálně ano, nechtěl je vyhubit, to už je komunistická propaganda.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 9:16:37)
Odpovědět
Proč Klaus Pružinskij popírá evrpskou identitu ?

Protože jako čistokrevný Rus a žid ji prostě nemá.

Proč Klaus zdůraZńuje, že jediné co nás v Evropě spojuje je žido-křesťanská kultura, existuje vůbec něco takového ?

Odpověď zní v hlavě žida ano, ve skutečnosti ale ne, existuje zde anticko křesťanská kultura a evropská identita, evropský žebříček hodnot, kterému však Rus nerozumí a nechápe jeho smysl.

Kdo trochu u něco málo ví o židech a jejich kutuře dobře ví, že ta s námi nemá nic společného, my neslavíme pesach a nečteme tedka Talmud z prava doleva v opačné knize nesrozumitelnou hebrejštinou.


Proč nám Klaus tolik lže ??

Je to především proto že on sám je cizincem v Evropě i v česku a on to silně vnímá, pokouší se tak v rámci své pozice otočit realitu, otočit ji směrem k Rusku a směrem k židům.

Co ale rozhodně nehájí jsou naše zájmy.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 9:59:43)
Odpovědět
"Čistokrevný Rus a Žid" :-)))))))))

Myslím, že rusáci by tvrdili, že není čistokrevný rusák, když je taky Žid, a Židé by tvrdili, že není čistokrevný Žid, když je taky rusák :-)))).

Já jen nechápu, jak z takové figurky, jako jste Vy, může občas v ekonomických věcech vypadnout i zrnko pravdy. Přiznávám, tím mě dost matete :-)))).
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(hanca, 2.3.2010 10:41:23)
Odpovědět
pokud chce nekdo udelat z Klause nepricetneho politika, kt skodi nasi zemi, moc se primlouvam, pribalte tam jeste celou poslaneckou snemovnu a senat. to je banda, kt nas stat realne destruuje. hur uz to snad nejde...

souhlas pane Zahradko, i me Dan mate svymi vykyvy. jednou to ma hlavu a patu, podruhe jsou to slova jako z blazince. cim to?
o neci promiskuite bych se vubec nezminovala. to by v nasi zemi a obecne asi ani v dnesni Evrope neobstal skoro nikdo.
ani Danovy vyklady o zidovstvi a jeho zamerech se nedaji brat vazne, kdyz z nich v kazdem slove srsi naprosto evidentni nenavist vuci Zidum.

co je to popirani evropske identity? ja se v prvni rade citim byt horalem z Vysociny, pak soucasti Moravy, pak CR a teprve pak soucasti Evropy. za svou vlast ovsem Evropu nepovazuju, tim je pro me CR, Evropa je pro me pouze kontitentem s nejakym historickym a kulturnim kontextem, ve kt se nachazi moje vlast.
zadne ruske ani zidovske predky nemam, Klause nemiluju, cim to bude, ze nesdilim vas pocit evropske identity?

Dane, rikate, ze Klaus rozhodně nehájí jsou naše zájmy. Kdo je haji? eu? nas novy komunisticky eurokomisar, kt, jak sam rika, nabizi sve sluzby, kdyz je predtim stejne aktivne nabizel komunistum??
ja jen vidim, jak Nemci haji zajmy Nemecka a Francouzi Francie a Rekove Recka... reknete mi prosim vas, kdo haji nase zajmy v EU a jak.
Klaus je v kritice EU primocary,rika jasne, co nechce. apropo, nikdy jsem od nej neslysela, ze bychom nemeli do EU vstupovat, nebo ze bychom meli z EU vystoupit. az najdete nekoho, kdo bude nase zajmy hajit lip, hned ho sem prihrajte.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 12:11:06)
Odpovědět
jenom tolik k té identytě...

já jsem v první řadě občan své rodné obce, v druhé řadě Moravan nikoliv čech tato republika mi nic neříká, její název se řadí k jin. národu a je podobně demagogický jakým byl třeba název československo ..
a konečně Evropanem.

Jestli je pro Vás Evropa jenom kontynent a evropskou identytu necítíte, pak je mi Vás celkem líto, protože na našem kontynentu žijí i Turci čili muslimové nebo barbarští Rusi, kteří v Evropě během 2. svět války znásilnili přez 2 miliony žen a dětí akteří narozdíl od Evropanů nemají žádnou úctu ke svobodě a životu.

Necítím žádnou nenávist k židů, sedím s nimi deně v kanceláři a mám je rád i proto že jsou sebekritičtí, teda ti s nimiž dělám, pro mě je žid na stejné úrovni jako muslim.

Ani jednoho z nich nemám v nenávisti, ale mám se před nimi na pozoru a varuji před podceňováním jejich vlivu !!


Už Karel 4. vydal příkaz k zabavení židovského majetku a nedovolil aby židé zastávali v tehdejší říši důležité politické a ekonomické funkce, těžko někdo označuje tohoto evropské panovníka za nacisty že ?..

Vadí mi velmi glorifikace tohoto parazitického národa či náboženské skupiny a jejich jakási nedotknutelnost ve smyslu kritiky to je vše.

Mimochodem soudruh Fule je stejně jako Fischer a Klaus taktéž židem a taktéž bývalým slouhou komunistického režimu a jestli pro vás není morálka prezidenta důležitá pak máte ty křesťanské hodnoty poněkud požidovštěné, jestli to nebude vaší zmatenou orientací v bibli a v neschopnosti rozeznat platnost zákonů pro nás a židy.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(hanca, 2.3.2010 22:24:11)
Odpovědět
Mily Dane, jestli citite identitu evropskou a nikoli ceskou, pak je mi lito vas. ja sice ziju v cizine, ale jsem porad Ceska a nic jineho nez CR si pod pojmem rodna vlast predstavit neumim (a to se podle meho nijak nevylucuje s tim, ze pochazim z Vysociny, kt je pro me na 1. miste a mam mnohem radeji Moravu nez Cechy, coz plati i pro jeji osadniky). Morava pro me ale neni stat a pripominat casy Velkomoravske rise je pro me bez legrace jenom legrace. to nepamatovali lide ani za doby Husovy, ani Dobrovsky, ani muj ded, natoz ja.
Evropa je kontinent. existuje v ni mnoho statu, zije v ni spousta narodu a drtiva vetsina statu je zalozena na narodnich principech. Evropa proste NEMA jednu narodni ani jednu statni identitu. to se z ni pokousi umele vytvorit EU a tomu ja neverim ani tomu nedam hlas. JE TO BLBOST. ja nic takoveho necitim.
Evropa ma pouze stejne ci chcete-li podobne kulturni a historicke koreny, kt vytvorily podobne podminky pro jeji staty a jejich dnesni podobu. ovsem sounalezitost jako se svou zemi s nimi opravdu necitim. na to je mezi nami prilis mnoho rozdilu.
neni mi vubec jedno, ze Evropa ztraci tuto svou identitu mnozstvim pristehovalcu z vychodu ci Afriky. chyby zapadnich evropskych zemi, ze ktere se plati. bojim se toho, protoze to znamena ohrozeni zapadni civilizace, kt stoji na krestanskych korenech, tedy I ME civilizace.
a opet jsme u EU: kdo bude za par let ridit nasi imigracni politiku?
mimochodem, EU Fuleho minulost vubec nevadi, stejne jako dalsich byvalych komunistickych pohlavaru z vychodu. hlavne kdyz dokazou papouskovat, co si nasi novi mocipani vymysli.

o zidech se tu vyjadrujete nescetne, aniz by vas k tomu kdokoli provokoval, aniz by tu zaznela jejich glorifikace, aniz by se to tykalo clanku...a je to porad to same. cisi z toho nenavist nastohonu. uz jen z principu: proc davate do 1 skatulky zida a muslima? muslim je prece vyznavac nabozenstvi, to muze byt i Anglican, pod pojeme zid si vzdycky clovek nedjriv vybavi prislusnika naroda. nebo jsou vasi kolegove zide s cernymi licousy, co drmoli talmud a o sobotach nezvednou ani tasku? chapala bych, kdybyste pouzil slovo arab a zid, nebo jemenec a zid...vy je proste nesnasite. ale i na to mate pravo, jen netvrdte, ze to tak neni. vy prote provokujete lidi k reakcim. prestante a uvidite, ze se tu o zidech nebude vubec mluvit, natoz je glorifikovat.

moralka je dost blby vyraz, ale budiz. vy jste to ale pekne otocil! ja nikde nerekla, ze pro me neni dulezita, ale ze podle toho kriteria by dnes tezko kdo obstal. a hlavne, proc se tedy nenavazite do dalsich politiku, kt nevedou zrovna moralne bezuhonny zivot?
apropo, vase podpora potratu tez nevychazi z krestanskych korenu...

a o mou orientaci v bibli a krestanske hodnoty nemejte obavy. starejte se hlavne o svou krestanskou lasku k bliznim a bude nam vsem lip.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Alberto Kvěch, 3.3.2010 8:48:43)
Odpovědět
Milá Hančo.Vím, že se Vašemu příspěvku nedá nic vytknout,je objektivní, bez demagogie a obsahuje mnoho oprávněných myšlenek.Na euportálu ojedinělé.Vážím si takových příspěvků.Já osobně jsem pro federaci EU,jednu měnu,federální policii a federální armádu a tu bych na rozdíl od Vás podpořil.Věřím,že to může fungovat.Sám si kladu otázku proč a rozhodně Vám svůj postoj vysvětlím.Jen dnes trochu spěchám,škoda,že nemám na Vás kontakt.Vysočina je krásná,jezdím do Humpolce na Želivku atd.Přeji Vám moc hezký den a prosím, jen tak dál na euportálu.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 3.3.2010 13:41:56)
Odpovědět
jakou identitu podle vás Evropa ztrácí přistěhovalectvím, když Vy žádnou evropskou identitu necítíte.. trochu komicky jste si naběhla :-)


židovství je asijské náboženství, národ jsou Iraelci, i čech může být klidně konvertovaným k židovství, pak se ale přiklonil k neevropské a nekřesťanské kultuře.. ke kultuře jejíž starozákonní brutalita a systém je s evropským právem vycházejícím z římské neslučitelný...

Proč je pro mě sionista žid stejný jako sionista muslim, proč tito 2 obřezaní jejichž společným praotcem je abrahám a vraždu lze u nich ospravedlnit prostě božím hněvem, proč je hážu do jednoho pytle ??

obřezaný člověk z blízkého východu co nejí vepřové, kdo to je hani, muslim nebo žid ??

Vždyť oni mají společné i svoje rituální pokrmy o něž se přou stejně jako o Abraháma atd.
Jsou z jednoho hnízda, ale Evropa to není.


A proč je kritizuju ??

Vám nevadí že v tichosti ovládli např. naši Vlast ???

Fulle, špidla, Fischer, Klaus, vždyť nám vládnou židé ! A vy jste tak naivní že si myslíte, že když je Klaus v ortodoxní Loži židovské, že nehájí její zájmy ?????
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(hanca, 3.3.2010 14:13:31)
Odpovědět
Dane, kdyz uz reagujete na neco konkretniho z meho textu, tak si to alespon poradne prectete, to s tou identitou.
a vidite, uz zase mluvite o zidech, odpovidate si na otazky, kt jsem vam vubec nekladla (proc je kritizuju?) vy se toho proste nemuzete zbavit, jste tim uplne posedly.
Fulle, špidla, Fischer, Klaus... zide. podle vas z blizkeho vychodou, podle me zide-evropane.

tak prosim, vybiram jen namatkou: co jsou zac Topolanek, Zeman, Paroubek, Svoboda, Kalousek, Langr, Tlusty...taky zidi? jak si vysvetlujete jejich ambice a touhy po moci a penezich?
projdete si celou skalu ceskoslovenskych a ceskych prezidentu a ministerskych predsedu a reknete, kolik jich bylo zidu a kolik nezidu. a pak mi vysvetlete, kde se ty ambice u nezidu berou.
a jestli je treba Svoboda clenem katolicke cirkve, nebude on to v 1.rade taky cernoprdelnik, kt v politice haji zajmy cirkve na ukor statu?
vlastne, vite co, nic mi nevysvetlujte. uz s tim nekonecnym mlenim o zidech proste prestante, pokud se to nebude tykat konkretniho clanku, a budete mit vy, ja i vsichni ostatni od teto neplodne diskuze pokoj. ja se tu proti sve vuli stavam obhajcem zidu a to jen proto, ze vy s tim proste donekonecna prudite.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 12:16:43)
Odpovědět
Ano židé trpí krizí identity a jistou zmateností, žijí totiž v civilizacích nemateřských kde jim lidé nerozumí a oni zase domorodcům, nepatří vlastně nikam, v tom s vámi souhlasím.

Silně se tato krize projevuje i na Kurasovi, je to čech, brit nebo žid ?? To asi neví ani on, jisté je že žid nemůže už z podstaty být Evropanem.

Je to představitel asijské kultury a aijského náboženství z Blízkého východu, migrující posvětě.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(whaler, 2.3.2010 10:24:43)
Odpovědět
Jste xenofob, rasista a nácek.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dan, 2.3.2010 12:38:41)
Odpovědět
Vážně ? :-)

tak to že sedím v kanclu už 2 roky s 2 židy a jedním indem-muslimem, to by asi vydržel málokterý nácek a xenofob a rasista k tomu :-))


Ne, jenom se nebojím na tomto židovském webu pojmenovat věci pravými jmény, to je všechno.

Mmochodem celkem mě zaujalo v poslední době jak mosad vraždí lidi v cizích zemích a proukazuje se evropskými pasy, toho jste si nikdo nevšimly ???
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(RZ, 2.3.2010 10:25:09)
Odpovědět
Jak vidno, fanatismus clanku i diskusi se utuzuje.... Coz byva neklamno znamkou toho, ze uz v nic o nich nejde:)
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Dr. Troškrt, 2.3.2010 11:21:49)
Odpovědět
No já jsem již v prvním článku Euportálu o "zločinném spolčení lékařů" redakci upozorňoval, ať z tohoto celkem solidního zdroje nedělá "Blesk", nedali si říct a vida, hned se tady kategorie "čtenářů Blesku" projevuje. Rasismus, závist, nenávist,nadávky...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 2.3.2010 13:17:30)
Odpovědět
Dobře, Richarde. Tak jak by to tedy mělo být? Jak bys to pojal Ty? Vůbec bys o tom nepsal? Nebo bys zvolil mírnější formu, která bude naoko "neutrální"? Nejsme lobbysti. Není férovější bojovat s odkrytým hledím a neschovávat se za falešnou masku neutrality?
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(RZ, 2.3.2010 18:36:15)
Odpovědět
Bojovat...che. No, našli jste si odpovídajícího soupeře:)

Vy se vlastně potřebujete, havlisti a klausisti. Ale k čemu vás potřebuje ČR?

Z Klause je druhej Havel, senila mimo realitu, a kolem pár zoufalců, co si honěj ego, si ho zvolilo jako ikonu, ale jsou úplně mimo realitu...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(RZ, 2.3.2010 18:39:57)
Odpovědět
Tedy, ne že bych konkrétně tebe urážet. Ale sorry, fakt už vás nejde brát vážně :(
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 3.3.2010 12:16:52)
Odpovědět
Ale Ričárde, co to je "brát vážně"? Že hrstka lidí, která trvá na tom, že černá je černá a bílá je bílá, nic nezmůže, to je přece jasné od začátku. V tomto smyslu nás nemůžeš "už" nebrat vážně, protože vážný problém jsme pro mocné nebyli nikdy.

To jediné, co můžeme, je nemlčet a napsat o svini, že je svině. Že nám pak bohaté svině nebudou gratulovat, že s náma nebudou "kamarádit," že nás možná zakážou (poslední vývoj ohl. tzv. "antidiskriminační" legislativy nemůže nevyvolat pocit, že v brzké době možná opravdu budeme popotahováni), je jasné. Stejně jasné je i to, že tento server neosloví většinu národa, ale jen pár jedinců. Ale co je na tom špatného, když se někdo rozhodne napsat o svinských věcech?

O sobě to samozřejmě nepíšu, protože jak možná víš, už dost dlouho nepíšu nic a na všechno kašlu. Mám nicméně určitý respekt k lidem, kteří se snaží dál, i když já už to vzdal.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(RZ, 3.3.2010 16:59:16)
Odpovědět
Sorry Juro, Ty si do toho promitas nejake vlastni problemy.

"Bohate svine", Hnizdil je v tomhle jeste chudsi svine nez vy :) Vetsina havlovcu jsou outsideri, a co se tyce tehle konkretni kauzy, tak par posuku si vymenilo par posuklych mailu, snaha skandalizovat to jako nejake desive spiknuti je trapna. Hystericky pokus na sebe upozornit...

Mimochodem, spiknuti lekaru. Odkdy se psychoanalyza uci na lekarskych fakultach? ABB je negramota, psychoanalyzu za vedu v CR bere uz jen Vaclav Klaus :))))) Dobre mu tak, nemusel si ty kriply, (vcetne dotycneho Mikoty) zvat na CEP :)) Ocekavam Adamuv objev o spiknuti homeopatu, ufologu, a wiccanskych carodejnic :)))
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 3.3.2010 18:13:17)
Odpovědět
Možná si promítám své problémy, ale to nic nemění na obsahu daného případu. Lékař, který má platnou licenci a chystá podobný dopis pro lékařskou komoru, je sám o sobě skandál. A role Stránského, poměrně známé postavy, je rozhodně zajímavá.

Má slova o bohatých sviních není o rozdílu mezi dvaceti- a čtyřicetitisícovým platem. Tím termínem jsem myslel asi spíše o něco bohatší, a hlavně mocné. Prostě ty, kteří mají reálnou možnost udávat tón společenské debatě v dané době.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(RZ, 3.3.2010 18:51:32)
Odpovědět
V kruhu MP jsi ztratil smysl pro realitu....

Do akce se nezapojila zadna verejne cinna osoba, a uz vubec nikdo s verejnou moci. Je dobre takovou vec pripomenout, ale sorry, tohle fakt ohrozeni demokracie v CR nebylo.

Doktoru je jak nasrano, a posuci mezi nimi budou taky...

Je to jednak ze soukrome korespondence, jednak soukroma iniciativa, jednak, nazor, ze Klausovi hrabe, z akteru nedela automaticky zlocince. I doktor muze byt jen kreten. (A Klausovi opravdu hrabe, i kdyz ne tak, aby ho to melo stat funkci.)

Navic, ti lide nejsou profesi lekari. Maji titul MUDr. ale zivi se necim jinym!
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Jiří Zahrádka, 4.3.2010 9:53:26)
Odpovědět
No, já moc "kruhu MP" nejsem, naposledy jsem se viděl s některými z nich snad na demonstraci na podporu prezidenta před podpisem LS. A žádné pikle jsme nekuli, jen jsme si dělali prdelky.

Stránský byl kandidát na senátora, a bez ohledu na to je poměrně známou osobou. V textech je zmínka o Lidových novinách, snad tam byla nějaká názorová výměna mezi Jaklem a tím magorem. Už tím se ten magor dostává do veřejného prostoru, navíc při polemice s tajemníkem prezidenta prostě je zajímavé, když se o něm veřejnost doví, jaké neobolševické praktiky chce užít proti prezidentovi, který nesdílí jeho názor.

Jistě, nebyla to konspirace na úrovni spiknutí CIA a mafie proti hlavě státu. Byla to jen ukázka extrémně nebezpečného fanatika, který šokuje především tím, že vystudoval lékařskou fakultu, a při svém šílenství nebyl sám zbaven svéprávonosti. Nic o něm nevím, takže nevím, jestli se živí jako doktor, nicméně klidně by mohl. Jestliže masmédia vytvářejí asociace "euroskeptik - primitiv, neonácek, bolševik" na základě nacionalistických žvástů několika primitivů z Národního odporu, nevím, proč by naše strana neměla v krátkém článku zpracovat informaci o způsobu myšlení zastánců pravdy a lásky.

Chápu tedy Tvou námitku, že šlo pouze o magorství víceméně bezvýznamného blbečka (nebo spíše blbečků, oni ti ostatní ho moc nezchladili, jen uvedli - nebo uvedl - taktický, nikoli morální důvod, proč by se navrhovaného postupu zdržel). Nedomnívám se ovšem, že by zpracování takto mediálně zajímavého tématu bylo nějak ulítlejší, než zpracování fakticky docela nezajímavých témat v masmédiích, jak se běžně děje.
Žádná mediální pomluva nemůže zastřít, že tito "lékaři"
(Brabec, 2.3.2010 13:03:56)
Odpovědět
jsou pakáž a hnus. Doufám, že Jakl jejich zastírací pomluvy přejde - tím více vyniká odpornost a nepřijatelnost lékařské akce. Je na zvážení jejich porušení lékařské přísahy. Ty šmejdy je třeba navrhnout na vyloučení z LK.
Re: Žádná mediální pomluva nemůže zastřít, že tito "lékaři"
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 19:24:31)
Odpovědět
Brabče.Proč by nemohl podsoupit vyšetření.To se euroskeptici tolik bojí,že by vůdce neprošel.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Davidan, 2.3.2010 15:05:08)
Odpovědět
Otevírá se tu velký problém. Lékaři, se jako společenská skupina, stávají pro nás, jejich pacienty, krajně nedůvěryhodná.
Lidé, kteří chtějí zbavit svéprávnosti prezidenta republika, lidé, jejichž komise doporučuje nestarat se o pacienty v nevyléčitelném stavu a nechat je umřít svou nečinností, jsou jistě chváleni svými podněcovateli, ale jako stav, přestávají být tím, nač přísahali.
Mohou si být pacienti jisti v tom, že jsou léčeni tak jak mají být a nejsou obětmi zákulisních piklů MZ, zdravotních pojišťoven a poťouchlíků, typu pan Havel?
Dá se věřit lékařským radám, při návštěvě ordinace a nemocnice, když máme před očima tahle zvěrstva?
Lékaři si stěžovali, svého času, že nejsou prestižní skupina občanů, protože mají malé platy, ale dámy a pánové, jak vidíte, v platech to nespočívá.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Alberto Kvěch, 2.3.2010 19:26:51)
Odpovědět
Lékařům se dá věřit a věřím.Hradu v žádném případě.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(hanca, 2.3.2010 22:28:12)
Odpovědět
pane Kvechu, souhlasim. jen bych to poopravila: lekarum se da verit, pokud nezacnou do sve praxe michat sve politicke postoje.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Alberto Kvěch, 3.3.2010 8:20:34)
Odpovědět
Paní(slečno)Hančo.Lékař se Vás ptá co Vám je,nebo v jaké straně se angažujete? Euroskeptikům se nemůže věřit a jejich vůdci v žádném případě.Vždy jednají účelově.Jednou se také přesvědčíte.Včerejší vystoupení prezidenta je mi důkazem.Opět se projevil pouze záporně.Má být politicky nezaujetý.Upozornil voliče, aby zvážili jestli dají svůj hlas novým stranám,straně, která ještě nic neukázala(proč asi), ale podpořil svým euroskeptickým postojem strany jemu nakloněné,strany euroskeptické(také strany nové).Vám se zdá takové vystoupení prezidenta čestné, prezidentské a normální.No bože, snad ho ještě nepodpoříte.Hezký den.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(hanca, 3.3.2010 10:48:05)
Odpovědět
Mily pane Kvechu,
reaguji na clanek, ze kt vyplyva, ze lekari jednali na zaklade sveho presvednceni, ze Klaus politicky skodi zemi. nebo se domnivate, ze kdyby tito lekari stali na stejne politicke vlne jako prezident, ze by se ho tez snazili prohlasit za nesvepravneho? myslim, ze ne, a v tom je jadro pudla.
vae vyjadreni, ze se euroskeptikum neda verit, me ponekud zarazi. podle meho je to legitimni postoj a vubec nemusi byt vazan na osobu Klause, kt ja mimochodem tez nemiluji. v otazce euroskeptismu se s nim ale shoduji. mam k tomu sve duvody. tem vasim prounijnim rozumim, uz jste je zde nekolikrat vyjadril. ja je jen povazuji za naivni. asi tak, jako volbu mensiho zla v nasem politickem kocourkove (tj. volim CSSD, prestoze vim, ze jsou to lhari, ale ODS je jeste horsi. to podle meho nic neresi.) ponekolikate opakuji, ze nejsem pro vystoupeni z EU, ale jsem proti jejimu soucasnemu socialistickemu smerovani. tot strucne vse.

vystoupeni prezidnta jsem nevidela. nemam duvod ho podporovat. ale nemyslim si, ze by mel president byt vzdy neutralni. neco si prece mysli, tak at to rekne. navic vychazi z pomerne silneho politickeho pozadi, bylo by fraskou predstirat neutralitu.

Pane Kvechu, vazim si ale toho, ze sve nazory dokazete rict racionalne a bez urazek. diky.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Davidan, 3.3.2010 14:17:43)
Odpovědět
"Věř a víra tvá tě uzdraví", stojí v bibli.
Po listopadu 89, spousta lidí věřila, že bude lépe a ono se to také, nějak, nekoná.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(synapse, 3.3.2010 18:42:52)
Odpovědět
Co takhle se zamyslet nad tím,zda úvahy o duševním zdraví nevznikly na základě odborného úsudku? Pan Klaus totiž vykazuje dost znaků,které vypovídají o poruše osobnosti. Minimálně se cítí natolik povýšen nad ostatní,nad zákony,nad Ústavu,která stanovuje postavení prezidenta ČR jako reprezentativní funkci s minimálními výkonnými pravomocemi,že je neustále porušuje,nerespektuje,své osobní názory (i ty poněkud nestandartní)prezentuje ve světě jako prezident ČR,nikoliv jako soukromá osoba. Mnohé aspekty jeho chování poukazují na narcisistní poruchu osobnosti a odtržení od reality a neschopnost akceptovat realitu je základním znakem toho,že se v mozku děje něco patologického. Na západ od nás je považován za podivného kašpárka a já se za jeho chování často stydím.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Branbáš, 4.3.2010 11:54:30)
Odpovědět
Odborně vyšetřit potřebujete vy, trpíte bájnou lhavostí, chorobnou nenávistí a utkvělými představami, které nemají žádnou oporu v realitě.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(Marek, 13.3.2010 11:56:03)
Odpovědět
Na zapade mozna maji Klause za posuka a kaspara, ale Rusaci jsou ze sveho trojskeho kone v EU a NATO doslova nadseni...
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(ann48, 4.3.2010 1:59:35)
Odpovědět
Stále více mě udivuje nadšení Dana, p. Kvěcha a dalších, pro EU, které je naprosto bezbřehé. Vypadá to, že žijí v nějaké iluzi o tomto společenství. Všichni totiž "kteří se nedívají pouze růžovými brýlemi", vidíme, že Francouzi kopou hlavně za Francii, Němci za Německo, Angličani za Anglii atd, jen naši euronadšenci odevzdávají naši suverenitu do EU bez ohledu na zájmy naší země. Pan prezident si těchto věcí pochopitelně všímá a jako správný prezident, kterému jde o blaho své země, se k nim veřejně vyjadřuje. Má na to právo, pokud žijeme v demokratické zemi. Je také pravdou, že V. Havel od počátku hlásal pravdu a lásku, ale jeho chování tomu neodpovídalo, ani dnes neopovídá. Od počátku se navážel do ekonoma V.Klause, který usilovně pracoval na reformách a staral se, aby se hospodářství v této zemi rozjelo, zato pan Havel jen kritizoval,a využil on i jeho přátelé, každou příležitost k tomu, aby si mohli do V. Klause kopnout. Nechal ze sebe udělat morální autoritu, kterou ovšem z mého pohledu nikdy nebyl a jakoby se jeho životním posláním stalo zlikvidovat Klause, což je smutné. Chci jen upozornit, že všude na světě, v jakékoliv zemi, jsou lidé poctiví a slušní a také podvodníci a prospěcháři. Nemylme se, že někde je ráj na zemi, není, ani v té slavné EU. A je jen na nás, na voličích, zda podlehneme vábení "sirén", které slibují všechno všem na dluh, nebo pochopíme, že na dluh se věčně žít nedá a budeme se muset uskrovnit, abychom nepředali svým dětem a vnoučatům jen samé dluhy. A rozhodně se lépe žije bez nenávisti a urážek.
Re: Intriky lékařů pokračují, viní prezidentova tajemníka Jakla z krádeže
(ann48, 4.3.2010 2:09:23)
Odpovědět
A nesmím zapomenout, že takové duševní zdraví jako má prezident Klaus, můžeme jen závidět a přát si, abychom byli v jeho věku tak duševně zdraví. A z takové osobnosti chce dělat někdo intrikami udělat nesvéprávnou osobu? Jako za starých časů, kdy bylo všechno možné? Mějme se na pozoru.