BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 10.3.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Protože k dobrým mravům začalo patřit vyjadřovat se ke kauze „Dušek“, nechtěl jsem se toho původně zúčastnit. Ale protože štvanice nabyla obludných rozměrů, musím se ho zastat.

A to jsem ten poslední, kdo by s odboráři jinak sympatizoval. Ale tady zazněla od Duška chlapská slova o bordelu na Českých drahách a potažmo na ministerstvu dopravy a to už je něco jiného a zaslouží si to pozornosti. To už není jen boj za benefity, ale naplňuje to skutečnou úlohu odborů, aby zaměstnavatel při správě státního majetku nezneužíval svého postavení – třeba i na úkor zaměstnanců. A v tomto případě i na úkor nás všech, kteří dluhy Českých drah budeme mít jako daňoví poplatníci v konečném důsledku na triku, zatímco členům vedení je veselo.

Není se co divit, že se jako mlžná clona v této kauze velice hodí Duškovy tzv.„homofobní“ výroky. Nemám toto slovo rád, protože by se také dalo přeložit jako »strach z člověka« nejen jako »fobie z poruchy sexuální orientace«. Přitom Dušek nazývá některé homosexuály svými kamarády. A nenazývá je bukvicemi, teplouši nebo podobnými běžně používanými hovorovými výrazy, které by se mohly někoho dotknout.

V souvislosti s homosexualitou je meritem Duškova sdělení, že na dráze a potažmo ministerstvu funguje pozitivní diskriminace podle sexuální orientace, která se projevuje jako skutečná diskriminace heterosexuálních odborníků. Zavání to klientelismem a korupčním prostředím, byť platidlem by nebyly peníze. Takto nějak to Dušek i vysvětluje.

Když nebudeme preferovat ani diskriminovat žádnou skupinu, tak jistě by takové falešné pozdvižení nevzbudilo prohlášení, že se někdo v práci obklopuje svými milenkami. Tedy u heterosexuálních šéfů by pobouření nesměřovalo proti tomu, kdo tyto praktiky odhalil, ale proti tomu, kdo je páchá. Pan Dušek jistě není tak hloupý, aby si tato obvinění vycucal z prstu. Nakonec dá se to lehce zjistit. Jestli počet homosexuálů přesahuje ve vedení drah nebo ministerstva 4%, veškeré rozhořčení by se ukázalo falešným.

Asi by nebylo normální, kdyby v jakékoliv firmě preferovali prsaté blondýny nebo plešaté chlapy. Kdyby třeba prohlásil, že na chodbě potkává tolik plešatých, že musí nosit svařečské brýle, aby mu nenablýskalo do očí, myslíte, že by to bylo žalovatelné? Z toho pohledu beru jeho nadsázku o tužkách. Však také Dušek není žádné ořezávátko.

Jen si uvědomte, kolik je vtipů o blondýnách, policajtech, Skotech, Židech a podobně. To už je zakázán i humor a nasázka?

Věnujme se raději tomu, co Dušek řekl o personálních předpokladech a o hospodaření v Českých drahách. Ukončeme hon na falešný cíl. Nedejme si vnutit nějaké totalitní umlčování, o němž jsem psal včera: http://streit.blog.idnes.cz/c/127396/Fasismus-zmutoval-z-nacionalniho-do-multikulti-havu.html.

Dokonce i železniční odbory včera ustrašeným vyloučením Duška z vyjednávání promarnily příležitost, aby jejich protesty nabyly věcné podstaty a smyslu. A žaloby potrefených hus budou doufám odmítnuty. Při praní tohoto špinaného prádla se doufám také dozvíme i podstatu, proč České dráhy jsou nahoře fuj, dole fuj a ve vedení huj.

http://streit.blog.idnes.cz/

3124 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Dušek má pravdu !
Re: Souhlasím
(Alberto Kvěch, 10.3.2010 9:03:52)
Odpovědět
Pane Streite,plně s Vámi souhlasím.Celá kauza není o sexuální orientaci, ale o personálním bordelu,cílevědomém budování klanu,o diskrimunaci,o podezření z rozkrádaček obrovského množství financi a o neuvěřitelném kocourkově.Občan musí být zděšený, co vše se může v Česku stát.Pan Dušek hovoří o zmizení 8 miliard,snad podal i trestní oznámení a ono se nic neděje.Co to je za prohnilou bandu, která to neřešíla, a řídí stát.Každého kdo mohl, nebo měl na tvrzení Duška reagovat, věci vyšetřovat nebo měl vydat pokyn pro okamžité šetření a neučinil tak, bych z funkce sprostě vyhnal,potrestal a už nikdy by neměl možnost pracovat ve státních službách-už nikdy.Co více se má stát, aby orgány č.v trestním řízení odváděli práci, za kterou si je všichni platíme.
Ať to Dušek dokáže a bude po problému a jde s tím před soud !

Jinak je to jenom bla bla a ještě připomíná, žeč i Dušek je pánové levičcký darebák.
Re: Souhlasím
(Alberto Kvěch, 10.3.2010 21:16:33)
Odpovědět
Jistě Dane.Dušek si za tvrzením musí stát.Pokud jen blábolil a nebude bojovat o prokázání svého tvrzení, pak může jít do hajzlu.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(J/R, 10.3.2010 1:43:48)
Odpovědět
Víte v čem je problém? To, že je někdo gay, zjistíte spolehlivě pouze přistižením in flagranti nebo tak, že vám (nebo někomu) to dotyčný řekne. Cokoli jiného (divně se chová, divně se obléká, divně gestikuluje) nemusí nic znamenat a zabývat se tím je dobré tak pro pavlačové drbny.
Takže buďto Dušek má opravdu důkaz, že jsou gayové a že si na základě toho vzájmeně nadržují a škodí tím drahám nebo nemá (mnohem pravděpodobnější možnost) a v tom případě ať si to vyžere.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(M., 10.3.2010 22:02:20)
Odpovědět
On ten problém je ještě složitější: jsou i gayové, které in flagranti nikdy nepřistihnete. Takzvaní latenti. Poznaj se jen podle toho, že homouše pořád řeší: plně heterosexuálnímu muži je po gayích houby.

Tedy Dušek... ;)
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Huckleberry, 10.3.2010 6:30:24)
Odpovědět
Pokud se někdo pohybuje mezi stejnými lidmi delší dobu, udělá si obraz o jejich orientaci, myšlení či jiných vlastnostech. V tomto s panem Duškem souhlasím a držím mu pěstě, aby to bylo signálem k prověření celkové struktury vedení drah a jejích hospodaření. Potom i odboráři vymění své představitele-kývaly, za ty, kteří se nebojí říci pravdu.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Lada, 10.3.2010 7:02:27)
Odpovědět
.........Dušek hrábnul do "žhavého" ....a má pravdu.............stačí se podívat jak jsou produkty, služby a výběrová řízení dotyčného ministerstva a ČD či ředitelství dálnic drahá a předražená než například v německu. Další nepotřebuji znát. Držím pěsti Duškovi, byť s ním v ostatním nemusím a také nesouhlasím. Dále si myslím , že nikoho neurazil...........říci o někom že je homosexuál není nic trestného naopak to vystihuje jeho správnou a dobrovolnou sexuální orientaci............že je někdo bukvice či buzerant, teplouš n e ř e k l. A´t to poví sám Slamečka či Slamečková, Žalud, Žaludová a je jasno..........všem!
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(grigorio, 10.3.2010 8:31:34)
Odpovědět
Aj, aj, jak se to hodí. Zase prohlášení, které umožňuje, aby se, alespoň na chvíli, zapomnělo na
problémy, kterými je společnost prolezlá jako rakovinou. Dušek to mohl říct kulantněji, ale i tak, těch nekolik slov stačí, aby se již neřešil zoufalý stav na železnici, zkrytá korupce ve všech složkách Ministerstva dopravy, šílené dotace do bezedných děr aj. Kdy už se konečně najde někdo natolik kompetentní, aby se zabýval řešením zkutečných problémů a ne jen vytvářením slovních formulací za zakrytí rozkrádání státu?
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Pavel Pivoň, 10.3.2010 9:09:42)
Odpovědět
Duškovi vyjadřuji podporu. Aspoň jsme se díky němu dozvěděli, že vedle ruské mafie, justiční mafie, exekutorské mafie a mnoha jiných mafií tady máme ještě jednu - teplou mafii.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Krištov, 10.3.2010 9:38:27)
Odpovědět
Děda soused pravil buzeranti u koryta.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Heřman Vidlák, 10.3.2010 10:30:57)
Odpovědět
Citace z Viditelného Macka:
"Před časem herečka Eva Holubová prohlásila o prezidentu Václavu Klausovi, že je homosexuál. Připomeňte mi, prosím, kdo z politiků, novinářů, veleknězů a velekněžek politické korektnosti tento výrok odsoudil a obvinil Evu Holubovou z homofobie a politické nekorektnosti. A jak se třeba vyjádřil předseda SOHO Jiří Hromada? Poslal herečce nějaký vtipný dárek?"
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(pavjan, 10.3.2010 11:14:56)
Odpovědět
Nevím, proč Duškova řeč vyvolala takovou hysterii. To se dalo přijmout úplně v klidu. Když je někdo homosexuál, tak je homosexuál a to je všechno. Krom toho tam šlo taky o něco jiného. Myslím, že se nám tu narodilo nové náboženství, jež je směskou multikulturalismu,politické korektnosti a marxismu.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Karla, 10.3.2010 12:04:43)
Odpovědět
Kdyby řekl, že ministerstvo je plné heterosexuálů, taky by z toho byla bouře?
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(richard2, 10.3.2010 12:43:52)
Odpovědět
Soudruh Dušek se dlouhá léta osvědčil ve svém náročném stranickém úkolu boje s kontrarevolucí na železnici, jeho politické stávky nejsou zapomenuty. Fakt, že tento soudruh nedávno omylem uklouzl po h..ně Svatého Buzeranta z něho ještě nedělá normálního člověka - jen ať se soudruzi mezi sebou klidně pobijou.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Honza, 10.3.2010 16:29:03)
Odpovědět
Bohužel se skutečně stalo, že tam jsou hald "kamarádi z jednoho klubu". Kdyby to nebyla pravda, tak kolem toho není takový humbuk. Jenže to není problém jen min. dopravy a drah, ale i jinde. Nejvíc asi diplomacie, kam se jiný než rodinný příslušník diplomatů, nemá šanci vůbec dostat. Něco podobného už je i na drahách a ministerstvu dopravy, kde se funkce dohazují kamarádům a výběrová řízení jsou fraškou, předem rozhodnutou. Teď je snaha to sdělení zamést za údajnou homofobii Duška, a Duškovi nepřátelé v odborech toho hned využívají, aby se ho zbavili a dosadili místo něho zase někoho svýho, co všechno odkejvá.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(kaštan, 10.3.2010 17:11:35)
Odpovědět
Souhlasím s autorem.Potrefených hus,které kejháním o morálce odvádějí pozornost od meritu věci, klientelismu a navazujícímu tunelování.Jak to,že ministr může kdákat slovenský,když slovenští herci mluví česky!A tedˇ ještě zakazuje vstupy na ministerstvo neklanějícím se osobám.Kdyby nebyli ve vedení odborů na drahách zbabělci,tak měli požadovat ne nižší zdanění benefitů,ale okamžitý forenzní audit na vedení dráh a ministerstvu dopravy.A slovenskému slanečkovi jak se to nelíbí atˇ se vrátí do horné dolné,uvidíme jestli jej udělají také ministrem.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Fiter, 10.3.2010 18:50:01)
Odpovědět
Zatím za celou dobu budování demokracie(stejně nám to moc nejde)se ještě nestalo,že by šel do tepláků nějaký ten pan Velkozloděj a to je velice špatné.Dokud se nebudou zavírat samozřejmě s kompletní konfiskací majetku movitého i nemovitého tak se bude rozkrádat zvesela dál.A že ten pan dotyčný nemá žádný majetek,že všechno co má je kufr špinavého prádla?Tak takovou pohádku může vykládat těm,co nakonec vyšetří to,že nic nevyšetří samozřejmě za slušné vreckovné.Lehce by se mohlo např.dokázat,že ten chudák má slušně zaopatřené dětičky s konty venku,že jeho manželka,která nebyla zaměstnaná má majetek v hodnotě 50milionů atd.Ona kdyby byla vůle,která ovšem není.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(navratil lubos, 10.3.2010 18:40:55)
Odpovědět
vas popis situace je vice nez trefny myslim ze mate obdiv vsech normalne uvazujicich obcanu.
Re: Zastavte štvanici na Duška. Nazval snad někoho bukvicí či teploušem?
(Sigůl, 13.3.2010 8:36:08)
Odpovědět
jsem v důchodu a jako mladý jsem dělal výpravčího vlaků jako mladý pan Dušek 21.srpna 1968 jsem vykonával službu výpavčího a tenkrát jsem vyslovil co to ti buzeranti z provozního oddílu dělají - vypnuli nám el.proud bez ohlášení a nám zůstali stát vlaky mezi stanicemi a přednosta se ke mně přidal, prostě tímto výrazem jsme titulovali - neschopné