BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
Autor: František Matějka | Publikováno: 29.7.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kamkoli se podívám, hrnou se na mě z médií informace o lesbách, gayích, prostitutkách, o počtu mimomanželských dětí, o testech otcovství, cikánské menšině, nebo problémech přistěhovalců. Skoro jako kdyby monogamní, heterosexuální, bílí muži a ženy přestali existovat.

Dozvídám se, jak to mají těžké homosexuálové. Rádoby psychologové a analytici na život radí ve svých sloupcích, jak ututlat nevěru, nebo jak ji poznat. Lékaři zase radí, jak se rychle vyléčit, když na Vás náhodou na dovolené něco skočí. Média mě informují o tom, že lesba se stala premiérkou Islandu a v homosexuálním svazku se cítí být manželkou. V Polsku jsem se zase dozvěděl, že Křemílek a Vochomůrka, stejně jako postavička Tinky Winky z Teletubbies, nebo Pat a Mat, jsou gayové a jejich vysílání by se mělo zakázat. Zabýval se tím dokonce úřad na ochranu práv dětí: „Požádám psychology z našeho úřadu, aby se podívali na pohádku Teletubbies a vyhodnotili, zda může být vysílána v televizi," (citace vedoucí úřadu Sowińské).
V kontextu mé letité neziskové práce v organizacích, které se zabývaly pomocí opuštěným dětem, mě svého času poměrně vyvedla z míry informace Sociologického ústavu AV ČR. Ukázala, že v druhé polovině 90. let téměř 48% neprovdaných žen nežilo v době narození svého prvního dítěte ve společné domácnosti s jeho otcem. Podle dosavadních odhadů genetiků není v České republice dokonce každé desáté dítě svého otce, se kterým vyrůstá, a který se za otce považuje. Bez zajímavosti jistě není ani výsledek výzkumu společnosti Pepino (pro neznalé – výrobce pánské ochrany). Nevěru přiznalo 37% žen a 26,0% mužů. Přestože jsem kdesi také četl, že partnerská věrnost je proti přírodě a monogamii nám vnutila kultura, jsem monogamní heterosexuál a byl jsem u porodu všech svých tří synů.

K tomu všemu dostanu denní povinnou politicky korektní dávku multikulturalistických informaci o tom, jak těžké to u nás mají různé menšiny. Jak ubližujeme cikánům, kteří jsou u nás podle Evropské unie nejohroženější ze všech členských států, jak těžké je, když chtějí přistěhovalci sehnat legální práci, nebo jak se cítí být utlačováni muslimové, když jim postupně v Evropě zakazují nosit šátky, nebo přistavovat minarety. A občas to nesmí média zapomenout proložit nějakým tím skvělým novým projektem, jak ze státních peněz budeme pomáhat například závislým na heroinu, nebo alkoholu.

Na základě výše uvedeného si kladu obyčejnou otázku, zda bychom neměli více informovat o monogamních heterosexuálech. Prostě o snad ještě existujících lidech, kteří mají mnohdy také problém sehnat legální práci, kteří nejsou rizikoví s ohledem na přenos pohlavních chorob, nebo žloutenky, a kteří se snaží žít v souladu s křesťanskými hodnotami starého kontinetu. Začínáme být, jako zdroj inspirace, snad nedostatkovým zbožím, nebo snad dokonce nepohodlní?

To abychom si nakonec založili nějakou organizaci, nejlépe rovnou mezinárodní, když vidím, co se ve světě děje a kolik nás to všechny z našich kapes stojí, která bude bojovat za naše monogamně heterosexuální práva. Jednou dost možná například právo na to, být považováni stále ještě za existující...

2609 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Pepan, 29.7.2010 0:11:43)
Odpovědět
Kdo nedělá problémy, nekrade, nevydírá, snaží se pracovat, nestávkuje - tak nezasluhuje pozornost státu. Kraďte, hulákejte, vydírejte, stávkujte - a stát si Vás bude vážit a preferovat.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Malandrin, 29.7.2010 9:54:03)
Odpovědět
Souhlasím s Vaší první větou popisující současný stav i s příspěvky dosud zveřejněnými.

Ale dovolím si navrhnout změnu té druhé části:
- propagujme heterosexuální vztah, ne odchylky
- ploďme děti, starejme se o ně, vychovávejme je v duchu tradičních hodnot naší kultury a civilizace, a nedávejme je do ústavů jak nechtěná zvířata
- řekněme cikánům - je vás menšina, tak se konečně přizpůsobte, posílejte děti do škol, vyhněte se kriminalitě - je to k vašemu dobru, my vás pak budeme plně respektovat
- řekněme gayům a lesbám - máte občanská práva jako každý jiný, přestaňte vykřikovat o své odlišnosti, nikdo vás nediskriminuje, váš stav není standardní jak tvrdíte - nám ale nevadí, pokud nám ho nebudete vnucovat
- udělejme si pořádek ve vztahu pracovní příležitosti / nezaměstnanost / sociální dávky
- řekněme jasně, že masovou imigraci nepotřebujeme; přijměme vzdělané lidi a odborníky kteří naám pomohou v pokroku, ne masu nemakačenků hledající sociální podpory
- přestaňme podporovat nesmyslné multi-kulti projekty, na nichž parazituje spousta pijavic tvářících se jako manažeři těchto studní na peníze; podporujme ty, kteří to skutečně potřebují
- řekněme současným českým muslimům, že toto je tradiční křesťanská země, nebudeme jim bránit vyznávat jejich víru doma v tichosti, ale minarety a povykování muezína zde nechceme stejně jako výstřelky podobné řádění jejich soukmenovců ve Francii a jiných zemích Evropy
- udělejme pořádek v zákonech a justici, prosazujme platnost práva pro všechny bez ohledu na barvu pleti, náboženství či postavení
- zpřísněme tresty za zločiny a zaveďme odpovědnost soudců za kvalitu jejich práce
- zvolme si takové politiky, kteří budou zastupovat většinu v této zemi a nebudou se bát prosazovat zájmy republiky i v zahraničí
- postavme se každému jevu či činnosti, které škodí této zemi a jejím původním obyvatelům
- buďme připraveni vyžadovat dodržování pravidel a bránit dědictví našich předků
A mohl bych pokračovat obdobně dál.

Ale už toto stačí, aby mě tu za chvíli někdo označil za fašistu, homofoba, či jiného -foba a extremistu.

Mně je to ale jedno. Za svůj názor se nestydím a ať mě někdo přesvědčí, že se mýlím. Ale ne nadávkami a urážkami (ty jsou mi volné), ale fakty.

Protože pokud se přidáme k těm, jejichž chování kritizujeme a nesouhlasíme s ním, budeme se chovat stejně, tak budeme od nich k nerozeznání.
Dobré věci a budoucnosti by takový přístup dle mého názoru rozhodně nepomohl.

Republika, pokud vím, pochází ze slov res publica, věc veřejná. Pokud se my - občané - nebudem o věci veřejné starat a budeme stejně letargičtí a lhostejní k dění kolem nás jako doposud, tak to naši potomci budou mít hodně těžké. Stačí se podívat kolem sebe, kam jsme to s naším nezájmem a pasivitou dotáhli.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Liška, 29.7.2010 0:12:01)
Odpovědět
Kdo nedělá problémy, nekrade, nevydírá, snaží se pracovat, nestávkuje - tak nezasluhuje pozornost státu. Kraďte, hulákejte, vydírejte, stávkujte - a stát si Vás bude vážit a preferovat.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(jh, 29.7.2010 0:49:42)
Odpovědět
líbí se mi všechny mladší holky a řada vrstevnic..., nemám se přihlásit do nějakého sociálního programu s cílem přepólovat priority?
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Petra, 29.7.2010 6:27:49)
Odpovědět
Bílí heterosexuální monogamní muž je dnes něco nemoderního. Měl by být žena patříci k etnické a rasové menšině a lesba na invalidním kolečkovém křesle.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Maftík, 29.7.2010 10:07:22)
Odpovědět
Kolik ti za tuhle brigádu - psaní podobných příspěvků pod tyto články - u té gender LGBT agendy pro kterou to děláš dávají na hodinu? Asi to nese slušně, že ...
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Petra, 29.7.2010 17:25:24)
Odpovědět
To si piš, že platí skvěle!!!! (:
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Jahoda, 29.7.2010 13:00:41)
Odpovědět
Halík je dobytek!
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Petra, 29.7.2010 17:32:39)
Odpovědět
Monsignor Halík je jeden slušný katolický kněz, jeho mše jsou na vysoké úrovni. Bežně tam vidět posluhovat ministrantky a přijímání se rozdává jen na ruku.
Nejraději mám však jeho mše ke svátku Matky Země, ale i návštěvy rozličných duchovních pastířů (muslimský imám, dalajláma, etc.).
Osoba Monignora Halíka je uplnou antitezí takových monster jako Semín nebo Petřík, kterí v církvi jen zbytečně podporují eklesiální falusokraci.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(josef trubka, 29.7.2010 21:31:00)
Odpovědět
Halík je zednář.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Jahoda, 30.7.2010 18:05:27)
Odpovědět
dalajláma je vlk v rouše beránčím.
Od jednoho známého na Slovensku jsem se dozvěděl,že zatímco na návštěvě Slovenska žehnal řece Dunaj,v zákrytu tak,aby to nebylo vidět bylo nakládáno spoustu pěchotních zbraní a to včetně SA 58 pro potřebu dalajlámy a jeho přívrženců.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Fido, 29.7.2010 6:37:32)
Odpovědět
Pane Matejko, trefil jste se. "Jsme" nepohodlni. Nasi budoucnosti ma byt "Open society" bez moralniho, kulturniho a vlasteneckeho ukotveni, jak si predstavuje pan George Soros, jeden z architektu tehle kultury marasmu a dekadence. S takovou luzou se totiz nejlepe manipuluje a takova bude nejochotneji konzumovat vsechny rozkose, co jim svet nabizi a nebudou se zajimat o to, co se skutecne deje. Uz panove Marcuse a Fromm vedeli, ze pokud ma marxismus vyhrat, musi nejprve znicit rodinu a Zapadni kulturni hodnoty.

Jsme tedy na odstrel.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Huckleberry, 29.7.2010 6:51:23)
Odpovědět
Tento marasmus se tady usazuje od konce 2.SV, když se k moci začali dostávat ko-mouši. Lidé se částečně dobrovolně vzdali dědictví po svých předcích a začali se přizpůsobovat novým trendům. Jak to vypadá, vidíme kolem sebe. A ještě si z toho vypatlaní jedinci dělají živnost. Lituji naše děti a vnuky- pokud je ještě budou mít.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Matějková Helena, 29.7.2010 8:00:16)
Odpovědět
Všichni v komentářích máte pravdu. Za účelem ovládnutí světa jsou předkládány různé ideologie, rozmanité trendy žití, jen aby obyčejný lid nepoznal, za jakým účelem se vše děje. Taky lituji své děti a vnuky, jsem ráda, že dožívám. Máme spousty nových vymožeností,techniky, možná někdy zbytečné, jen kvůli byznysu, ale soudržnost a láska se zas bude schovávat a utíkat jen ke svým nejbližším.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Fido, 29.7.2010 8:13:30)
Odpovědět
Aniz bych chtel jakkoliv pozitivne vzpominat na komouse, tak ti dnesni neomarxiste jsou podstatne horsi nez komuniste. Pro ty byla aspon zakladem statu rodina, i kdyz meli tendenci se do ni montovat. Pro dnesni socialni inzenyry je rodina nejvetsi problem, ktery musi byt znevazovan, sikanovan a odkopnut jako neco zastaraleho. Zakladem moderniho neomarxistickeho statu musi byt vykoreneny jedinec bez spetky moralky, zato s velice citlivym pristupem k problemum mensin a hlavne ochrany prirody. To bude nase nove nabozenstvi, New Age, Matka Zeme/Gaia, kterym nahradi nepohodlne krestanstvi. Budou nove hony na carodejnice a "upalovani", jen to budou majitele aut, kteri doma sviti edisonovou zarovkou, koupou se ve vane a nemaji "zeleny" dum vytapeny pasivne.

Cela rada organizaci na tomto novem svete pracuje uz desitky let - Open Society Foundation, WWF, OSN, Greenpeace, Club of Rome... Ani se tim netaji, nemaji potrebu, protoze mainstreamova media o tom mlci a ostatni nad tim mavnou rukou, protoze jsou naprogramovani, ze jde o nejake konspiracni teorie hrstky pomatencu

Myslim, ze jsme v hajzlu. Cekaji nas desetileti, mozna stoleti temna, totality a moralniho upadku.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Sunny, 29.7.2010 12:57:30)
Odpovědět
S vaším příspěvkem souhlasím, s výjimkou poslední věty. Naše budoucnost je otevřená a je v našich rukou. Nikdo nemá tu moc, vzít vám vaši svobodu, pokud se jí dobrovolně nevzdáte. Tomu věřím.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Fido, 29.7.2010 15:11:06)
Odpovědět
Ja se ji nevzdavam. Bohuzel, vetsina lidi ano. Budto jim je to jedno, nebo si to neuvedomuji, nebo ziji ve svete manipulace a lzi, kde jim kazdou ztratu svobody predkladaji naopak jako obrovsky benefit pro zvyseni jejich pohodli a bezpecnosti.
Jiste, mohu odejit jinam, jenze to uz jsem resil mnohokrat. Tohle je prvni globalni celosvetova revoluce a pred tou se neda utect nikam.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(jh, 29.7.2010 8:53:15)
Odpovědět
ano, ano, ale nebuďme zoufalí.

Nekřesťané prominou: apoštol Pavel praví, že před koncem (?) povstane totálně zkažený člověk a Panna Maria kdesi při zjevení slibuje, že nakonec její neposkvrněné srdce zvítězí!

Proto hlavu vzhůru...
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Sunny, 29.7.2010 12:52:28)
Odpovědět
Pane Matějko, můžu vás uklidnit : jste normální :-) Ale bohužel patříte k ohroženému druhu. V dnešní společnosti je bílý pracující heterosexuál pouhým adeptem na oškubání a lovnou zvěří. Je to tak rok-dva zpátky, kdy jsem začala uvažovat o tom, že tento vymírající druh by si zasloužil nějakou ochrannou organizaci - velryby třeba mají Greenpeace, tak něco takového, ale pro chlapy. Zdá se, že je načase přejít od slov k činům... Ačkoliv, co když přesně tohle je cílem? Uměle vytvořit co největší množství malých znesvářených skupinek, štvát je proti sobě a v podstatě je velmi pohodlně ovládat? S něčím takovým se přeci snadněji bojuje, než s jednotnou sílou sebevědomých lidí, kteří brání svou osobní svobodu.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Jahoda, 29.7.2010 13:14:35)
Odpovědět
to Fido:
New Age křestaství nenahradí.
Doporučuji si na vašem místě najít na internetu co tento paskvil obnáší a ajaké má složení,kolik má proudů a jaké rozmanité spektrum vyznává.
A pak si tento obsah porovnejte v monoteistickou jednou Islámu.
A proto NA islámu nemůže a ani nebude čelit,nemá na to a nikdy mít nebude a islám ůzemí infikovaná tímto satanistickým atheistickým jedem snadno ovládne.
Nejvíce vyznavačů bludného NA je jak jinak v Česku... všechny ty kartářky,atrologové,energetické kameny a pohanské rytuály a talismany ,které čeští ateističtí pohani tak rádi vyznávají.
Dalo by se říci,že je Česko v tomto směru jednou ze zemí,kde každý na něco věří a má svou víru.
Až zde v Česku vyrostou mešity a muslimové budou v počtech do statisíců,česká ateistická společnost nejednotných pohanských bloudů bude zkolonizována .
A to tak,že snadno,jak jinak také.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(XXX, 29.7.2010 13:12:32)
Odpovědět
A teď si představte, že nějaký úředník zjistí, že s manželkou souložíte do vagíny a ne do konečníku. Tak to už bude na převýchovu!
Pavel Skeptik
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(pes, 29.7.2010 14:48:50)
Odpovědět
cítíte se na převýchovu?
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(hanca, 29.7.2010 13:33:48)
Odpovědět
Ja asi ziju v jinem svete… na tento server se dostavam pres Seznam a prehled zprav. Pokazde si vsechno prolitnu, co me zajima, tak si prectu I s prispevky ctenaru. Na hlavni strance je uvedenych 23 deniku a jejich 5 nejdulezitejsich zprav, tj 115 zprav v prehledu. Tak jsem si udelala dnesni statistiku, v kolika z nich se pise o gayich, romech, prostitutkach ci nemanzelskych detech…no, krom 2 clanku na tomto serveru, se objevil 1 clanek o Sarkozym, kt rusi taboriste kocovnych Romu a 1 clanek o svatbe.

Nic ve zlem, ale tohle neni valeni se takovych informacich ze vsech stran. Tedy pokud nejste vyznavacem bulvaru, kt se logicky zameruje na temata, kt pritahuji pozornost lidi. A lidi odjakziva fascinovalo neco, co zavanelo katastrofou, jinnakosti, odporem apod. takze nic noveho pod sluncem. Jen temata se meni s dobou. Vetsina lidi ale zije normalne a resi normalni problemy. ostatne jako vetsina informaci v mediich.

Zkuste se venovat jedne z tech vami uvadenych problematickych kapitol podrobne a dodejte nejake podrobnejsi relevantni informace i s vlastnim nazorem na vec. Proc ne. me by treba zajimaly ty neprovdane zeny s detmi…

Ale tohle je pro me jen takove placnuti do vody.
Re: Jsem monogamní, heterosexuální, bílý muž. Je to ještě normální?
(Fido, 29.7.2010 14:57:29)
Odpovědět
"Vetsina lidi ale zije normalne a resi normalni problemy. ostatne jako vetsina informaci v mediich."

Je to presne obracene. Vetsina lidi resi "normalni problemy", protoze ty podstatne informace se k nim proste nedostanou. Novinari maji nad sebou bic a pisou jen o tom, co je shledano "vhodnym" a "zadoucim". Myslim, ze staci clanek p.Bartose ex-MF Dnes, kde psal, jak to v novinach chodi a jak se zachazi s temi, kteri pisou "nezadouci" zpravy.

Duvod, proc to tak je, je prosty. Media patri vlivnym bohatym lidem, kteri jsou propojeni s velkymi vlivnymi korporacemi, ty jsou propojeny s politiky a ti vsichni maji sve zajmy a pozaduji urcite medialni klima. Nevyzaduji panikarici hloupou luzu.
Vice o tom je v tomto clanku:
http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/masove-sdilovaci-prostoedky-a-metody-manipulace-veoejnym-mininim-podivuhodne-uspichy-propagandy_5657.html
Jde chlapek k doktorovi, aby si nechal udelat
HIV testy, vyplni dotaznik, odevzda krev.
Za nejaky cas si prijde pro vysledky a pta se:
"Tak pane doktore, jak to dopadlo?!"
"No mam pro vas spatnou zpravu, testy jsou
pozitivni." Chlapek je vysokovany a chce vedet,
jestli fakt neexistuje nejaka metoda, jak by se mohl
vylecit.
Doktor na nej: "...a vy tady pisete homosexual?
"No,to jsem."
"...hm, tak to se dalo cekat! Ale mam pro vas pomoc.
Vezmete 2 litry mleka, nechate ho 2 dny na slunci
a pak to vypijete dohromady se 3 zkazenymi vejci a
0.5 kg odvetraleho zeli.
Tak to budete delat 20 dni a zachranite se!!!"
Chlapek podekuje a nadsene odejde.
Kdyz je pryc, tak se sestra pta: "Pane doktore,
"Proc jste mu rovnou nerekl, ze testy dopadly
dobre?"
"Aby vedel, na co se pouziva pr.del, buzerant jeden!"