BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
Autor: Dušan Streit | Publikováno: 30.7.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Když soudci mudrují o principech, spravedlnosti, vznešených ideálech a právních zásadách, jsem velice skeptický. Při bližším pohledu jsou vždy jen aplikátory práva vítězů.

A nemusí jít hned o státní separatismus, ale i o devótnost, jak ji známe ze strany našeho Ústavního soudu v opačném - tedy integračním – procesu. Když se ohýbají ústavní zákony, aby stát mohl předat svou suverenitu, jež ho dělá právě státem, tak se nesmíme divit, že nepsané zákony mohou být účelově vyloženy tak, aby byly naplněny zájmy silnější strany, i kdyby tím měly být porušeny zásady státní celistvosti.

Takže se dalo čekat, že tito lokajové vítězů nemohli jinak, než zamítnou stížnost Srbska na vyhlášení nezávislosti Kosova. Toto rozhodnutí se konalo na úrovni Mezinárodního soudního dvora OSN v Haagu. Dáno vše bylo tím, že tento verdikt podporovaly USA, Německo a EU jako celek, i když tam nikoliv všechny státy. Zdůvodnění bylo „půvabné“: Mezinárodní právo prý neobsahuje žádné ustanovení, které by nově vzniklým státům znemožňovalo nezávislost vyhlásit.

Ale proboha, nově vzniklý stát – pokud jeho existenci takto předjímáme - už v sobě atribut nezávislosti nese! Bez vejce nezávislosti by se právě nezrodila slepice nového státu. Takže soud jen potvrdil, že slepice je z vejce a vejce ze slepice. Ale může ta slepice vylétnout svévolně z kurníku?

Dosud si to nemyslelo 123 ze 192 členských států OSN, jen 69 jich Kosovo uznalo. Ani v EU si to nemyslí Španělsko, Rumunsko, Řecko, Kypr a Slovensko. Stejně to zahraniční politika EU nebrala v potaz. Nátlak na ně teď ale bude vrcholit. A zároveň se tak definitivně otevírá Pandořina skříňka legitimizace obdobných separatistických hnutí.

Jde zejména o povzbuzení pro Basky ve Španělsku, Iry ve Velké Británii, Kurdy v Turecku, Albánce v Makedonii a také v Řecku, ale i pro maďarské nacionalisty nejen na Slovensku, ale třeba i v Rumunsku. Mohlo by to posílit rovněž separatistické snahy Vlámů v Belgii. A nebezpečné je, že jako svou legitimizaci by to mohli chápat také Turci v severní části Kypru. Jde prostě o riskantní narušení statusu quo, které by mohlo mít dominový efekt.

Rusko to chápe jako politiku dvojích standardů, když stejný přístup mezinárodní společenství odmítá akceptovat v případě Abcházie a Jižní Osetie, které za pomoci Ruska vyhlásily rovněž nezávislost. Ale příkladem opačného přístupu může být také osud Srbské krajiny, která byla vojensky připojena k Chorvatsku. A stejně sporný a hlavně smutný je osud Srbů v severní části Kosova (Kosovská Mitrovica) a také bosenských srbů v Bosně a Hercegovině. Obdobně to pociťují i hercegovští Chorvaté. Jen slepý může nevidět, že se začínají oživovat duchové fašistické Velké Albánie.

Až příliš zjevné je, že redefinice státních útvarů a mocenských sfér se v Evropě děje na úkor Slovanů a v zájmu německé zahraniční politiky restaurovat svůj vliv před 1. světovou válkou (mám na mysli Dvojspolek, později Trojspolek). Genscher se ani netajil, že rozbití Jugoslávie přímo plánoval. Protože získali na svou stranu USA, které se vymezují hlavně proti Rusku, nejvíce na to doplatili právě Srbové. Na takové nespravedlnosti nemůže vyrůst nová a trvale udržitelná Evropa.

Evropská unie se v tomto světle jeví jen jako nástroj pro naplnění hesla „rozděl a panuj“. Není náhodou, že státy se dělí, ale Německo díky krátkozrakosti Gorbačova směřovalo opačným směrem. A Evropská unie? V konečné fázi a za pomoci zákeřné politiky euroregionů si svůj vliv rozdělí Německo s Francií. Velká Británie bude odbyta nějakým výkupným. To vše samozřejmě bude konzultováno s Ruskem.

Takže ve výhledu je hnedle několik „Mnichovů“. První z nich teď posvětil Mezinárodní soudní dvůr OSN v Haagu.

A spravedlnost? Nedejte se vysmát! Jen vzpomeňme, jaké ochrany požívali u Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii kosovští váleční zločinci a masoví vrahové. Benevolentní byl soud i vůči většině Chorvatů. Souzeni jsou hlavně Srbové podle práva vítězů. Bývalá ministryně zahraničí Albrightová ostatně odbyla ještě ve funkci kritiky, že kdo platí, ten soudí.

Nakonec to nevydržela ani nejvyšší žalobkyně u toho soudu del Ponteová, vzdala se funkce a napsala knihu „Lov: Já a váleční zločinci“. Poprvé přinesla informaci, že stovkám Srbů unesených v Kosovu nechali tamní Albánci odebrat tělesné orgány, které prodali. Nedobrovolné dárce orgánů poté zlikvidovali. To vše pod dohledem nynějšího ministra zahraničí Francie Kouchnera. V souvislosti s pašováním tělesných orgánů ale del Ponteová zmiňuje také Thaciho – nejvyššího představitele onoho nového státu, který má "obohatit" Evropu.

No potěš koště...

http://streit.blog.idnes.cz/

 

kosovo is serbia Pictures, Images and Photos

1750 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Petra, 30.7.2010 6:53:12)
Odpovědět
Ať žije svobodné Kosova. Long live independent Kosova!!!!!
Srbové přišli o Kosova (tak se nazýva v albánštine tento stát) neboť se k místím Albáncům správali jako k odpadu. Spáchali na nich genocídu a teď za to trpko zaplatili. Ubozí albánští muslimové teď netrpí pod hrůzovládou Srbů.
Myslím si, že by se podobná taktika dala uplatnit i vůči Čechům ze strany moravského národa. Moraváci, už jste trpěli dlouho českú nadvládu. Přišel čas na to, abyjste byli svobodní. Ať žije svobodná Morava!!! Long live free Moravia!!!!!
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(onďa, 30.7.2010 8:02:04)
Odpovědět
jsem z Moravy.Nechci samostatnost- nemám důvod.
Pro Srbsko je to smutné,jsou hrdý národ a jejich postoje v otázce samostatností Kosova si vážím . Ale jen odpadl vřed,který by byl stále horší a horší - tak-že je to i dobře.

Svinstva a zlé věci v jejich válce se děly na obou stranách,ale souzení jsou skoro jenom Srbové- smutné. A co umí a co jsou zač většina kosovských Albánců už dnes pocítilo na vlastní kůži hodně států,kde se usazují..
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(učitelka, 30.7.2010 11:51:11)
Odpovědět
naprostý souhlas.
Líbilo se mi,jak jste je včera pěkně a vtipně rozpohybovala a proto jsem si přečetla starší články a hlavně Vaše reakce. Prima a nenašla jsem kupodivu ani žádné pravopisné chyby.Sem tam nějaká čárka.
Líbi se mi,že se nedáte vyprovokovat ke sprosťárnám a hrubostem .Jemný vtip a osobitý humor. Jen tak dál. Asi si na ten portál zajdu častěji.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(onďa, 30.7.2010 19:37:44)
Odpovědět
děkuji....
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(em, 30.7.2010 8:03:58)
Odpovědět
ked tak citam vase reakcie pri clankoch rozmyslam ci len tak zo srandy provokujete alebo uz maju wifi aj bohnickych klietkach.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Dan, 30.7.2010 8:34:36)
Odpovědět
Morava je starší zemí než čechy, má delší historii a historicky přez 650 roků je to zeměpisná oblast osídlená Moravany, to není uplně stejná situace jako u Kosova, nic méně faktem je, že češi se jí v posledních letech už snaží uplně vymazat a tady narazí na tradiční moravskou dobrotu, zde končí hranice legrace.

Výroky náodního socana Petříka, že neexistuje žádný moravský národ nemají obdoby, tot u nebylo od Adolfa Hitlera, dokonce ani ten nepopíral existenci národů, pouze je rasově kádroval, Petřík předčil i tohoto národního socialistu.
Tlustý mladík s imagem homosexuála, na papíře však tvrdák a skutečný chlap tak zašel příliš daleko a třebas si nemyslím, že balkán nám může být vzorem v řešení krizí, dokážu si představit pod rétoriků nácků typu Petříka i rozpad české republiky.
Nakonec v rámci evropské federace se zase všichni potkáme i se Slováky :-)
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(onďa, 30.7.2010 9:00:00)
Odpovědět
p.Dane,jsem ráda,že jsem z Moravy,ale jsem ráda také,že jsem Češka. Kosovo a Morava nemají- díky bohu- nic společného.Také si často myslím,že Praha teží z dobroty zbytku republiky.Ale přesto samostatnost ne... A Slovensko mi chybí dodnes...
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Dan, 30.7.2010 9:25:30)
Odpovědět
češi jsme všichni coby obyvatelé české republiky, která se skládá historicky z čech, moravy a slezka, tedy z čechů, moravanů a slezanů.

Tyto 3 národy jsou naprosto odlišné, slezané mají blíže k polákům nežli čechům a moravané zase slovákům nežli čechům, těch kutlurně sociálních rozdílů je tam tolik, že je nevidí jedině demagog.

Já nejsem hrdý nato že žiji v české republice, ale uznávám že češi mají lepší pivo než moravané, my zase víno.

Praha je tradiční upír tohoto státu a SLováci na odtržení hodně vydělali, peníze jim zůstávají doma.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Petros, 30.7.2010 9:42:48)
Odpovědět
Milý Dane, to máš tak: kdyby všichni ti venkovani (i z Moravy), co se nastěhovali do Prahy, zůstali hezky tam, kde se narodili, tak by v republice existovalo více velkých měst, kde by se mohli slušně živit, vylidněné vesnice by nemuseli zachraňovat chalupáři atd. A Praha by vypadala mnohem lépe - bez všech těch paneláků apod.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Pepa, 1.8.2010 15:01:23)
Odpovědět
Já jsem taky z Moravy, ale rozdíl mezi Čechy, Moraváky a Slezáky vidím pouze v přízvuku, jinak jsme si velmi podobní a naše určité povahové odlišnosti jsou pouze ku prospěchu ČR. Dobře to této komunity zapadali i Slováci, škoda...
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Fiter, 30.7.2010 18:00:26)
Odpovědět
Chudáčci Kosovští muslimové.To nejsou chudáci,ale pěkný sajrajt.A vy za ty svoje rozeštvávací kecy byste potřebovala ubrat kyslíku.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Malandrin, 30.7.2010 8:42:19)
Odpovědět
Rozbití Srbska a uznání Kosova bylo a zůstane aktem mezinárodního státního terorismu a ozbrojenou agresí proti svrchovanému státu.
Přestaňte hltat mainstreamové zprávy zprostředkované panáčkujícími novináři. Zkuste se podívat do jiných zdrojů informací. Problém mezi Srby a Albánci existoval již mnoho let předtím a nelze říci, že by "chudáčci Albánci" kdy byli mírumilovné holubičky nepotřísněné srbskou krví. Jenže zájmy NATO a poklonkování mohamedánům rozhodly o tom, že Srbové jsou oficiálně vinni a Albáncům je třeba pomoci zamořit Evropu.
Kde jsou zprávy o mrtvých a nezvěstných Srbech? A těch, kteří se domů nevrátili není málo. Jak to, že i zpráva holandké armády, která měla v dané oblasti své vojáky a tudíž zná stav lépe než byrokrati zalezlí v Bruselu, hovoří jinak, než nám do hlav vtloukaný názor na zvěrstva jen ze strany Srbů?
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Kosmopolita, 30.7.2010 19:49:40)
Odpovědět
O tom kdo, který národ má právo na své sebeurčení a kdo nemá, tak o tom rozhodovat jsou kompetentní výlučně Češi.
Státy mají být pro občany, to řvete i vy. Ale myslíte to vůbec vážně?
Já to vyřvánané právo na sebeurčení národu považují za nejpitomější plk.
Když Kosovští Albánci nechtěli žít ve společném státě se Srby, tak proč by se nemohli odtrhnout? Dokonce ani jiné národy Jugoslavie nechtěli žít v jednom státě se Srby tak proč to máte za zlé Albáncum? Národy potřenují individua která z "národu a vlastenectví" dobře žijí to jsou psáčí a žavnilové a státy potřebují politici kteří rovněž ty státy potřebují pro svou obživu. Nepochybují, že lidstvo musí být organizovano do státu. Ale proč ze státu dělat něco úžasného s čím se nesmí hýbat?
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Malandrin, 30.7.2010 21:49:56)
Odpovědět
Já zas za největší plky považuji hloupé kosmopolitské řeči a propagaci či podporu agresi.
Vy si myslíte, že v jiných zemích se lidé nebaví podobně? Že přesvědčení o své pravdě mají jen Češi? Ta vaše věta o "kompetentnosti" Čechů o vašem proklamovaném nadhledu fakt nesvědčí. A nikdo tu neřve, tak zklidněte své eurohujerské hormony.
Právo na sebeurčení národa v jedné větě považujete za nejpitomější plk, ale v další je přiznáváte kosovským albáncům. Trochu schizofrenické, ne?
Navíc mi podsouváte něco, o čem jsem se nezmínil (neměnnost státu). Zato ve svém svatém globalistickém nadšení vám zcela unikl smysl mého příspěvku. Ale to není důležité že?
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Nermuť patrí k vesmírnym ľuďom, 3.8.2010 13:15:55)
Odpovědět
Když Kosovští Albánci nechtěli žít ve společném státě se Srby, tak proč by se nemohli odtrhnout? Lebo oni svoj štát už majú.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(chytrakzhospody II, 31.7.2010 10:39:02)
Odpovědět
je to,jak jste to napsal,ještě chybí,aby ho EU přijala za člena a to se může klidně stát.Navíc je to muslimský stát a ti maji svoje pravidla hry.Srbsko mělo,holt,smůlu,ale jak už tady bylo řečeno,maji i kliku,že se jich zbavili. A my zase smůlu,že jsou roztaženi po celé Evropě.U nás je jich take dost.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Nermuť Jan, 30.7.2010 10:48:31)
Odpovědět
Ano Moravané jsou starší národ než Češi.
Němci jsou starší národ než ČEŠI.
Albánci jsou starší národ než Srbové.

Moravané žili na tomto územi již před Čechy.
Němci žili na tomto území již před Čechy.
Albánci žili na tomto území již před Srby.

Moravská kultura je na vyšším stupni než Česká
Německá kultura je na vyšším stupni než Česká.
Albánská kultura je na vyšším stupni než Srbská.

Moravské separatistické hnutí je podporováno vládami:
USA, Velká Británie, Francie, Itálie, Německo, Španělsko, Polsko...
Německé separatistické nutí je pordporováno:
Německo, Itálie, Francie a Velká Británie.
Albánské separatistické hnutí je podporováno vládami:

Pořadí Stát Datum uznání
1 Afghánistán 18. února 2008
2 Kostarika 18. února 2008[5]
3 Albánie 18. února 2008
4 Francie 18. února 2008
5 Turecko 18. února 2008
6 USA 18. února 2008
7 Spojené království 18. února 2008
8 Austrálie 19. února 2008
9 Senegal 19. února 2008
10 Lotyšsko 20. února 2008
11 Německo 20. února 2008
12 Estonsko 21. února 2008
13 Itálie 21. února 2008
14 Dánsko 21. února 2008
15 Lucembursko 21. února 2008
16 Peru 22. února 2008
17 Belgie 24. února 2008
18 Polsko 26. února 2008
19 Švýcarsko 27. února 2008
20 Rakousko 28. února 2008
21 Irsko 29. února 2008
22 Švédsko 4. března 2008
23 Nizozemsko 4. března 2008
24 Island 5. března 2008
Pořadí Stát Datum uznání
25 Slovinsko 5. března 2008
26 Finsko 7. března 2008
27 Japonsko 18. března 2008
28 Kanada 18. března 2008
29 Monako 19. března 2008
30 Maďarsko 19. března 2008
31 Chorvatsko 19. března 2008
32 Bulharsko 20. března 2008
33 Lichtenštejnsko 25. března 2008
34 Jižní Korea 28. března 2008
35 Norsko 28. března 2008
36 Marshallovy ostrovy 17. dubna 2008
37 Nauru 23. dubna 2008
38 Burkina Faso 24. dubna 2008
39 Litva 6. dubna 2008
40 San Marino 11. května 2008
41 Česko 21. května 2008
42 Libérie 30. května 2008
43 Sierra Leone 13. června 2008
44 Kolumbie 6. srpna 2008
45 Belize 7. srpna 2008
46 Malta 21. srpna 2008
47 Samoa 15. září 2008
48 Portugalsko 7. října 2008
Pořadí Stát Datum uznání
49 Černá Hora 9. října 2008
50 Makedonie 9. října 2008
51 Spojené arabské emiráty 14. října 2008
52 Malajsie 31. října 2008
53 Mikronésie 5. prosinec 2008
54 Panama 16. ledna 2009
55 Maledivy 19. února 2009
56 Palau 6. března 2009[6]
57 Gambie 7. dubna 2009
58 Saúdská Arábie 20. dubna 2009
59 Komory 14. května 2009[7]
60 Bahrajn 19. května 2009
61 Jordánsko 7. července 2009[8][9]
62 Dominikánská republika 10. července 2009[10]
63 Nový Zéland 9. listopadu 2009
64 Malawi 14. prosince 2009[11]
65 Mauritánie 12. ledna 2010[12]
66 Svazijsko 12. dubna 2010
67 Vanuatu 28. dubna 2010
68 Džibutsko 8. května 2010[13]
69 Somálsko 19. května 2010


Dále podpora těchto separatistických hnutí z Vatikánu se také schoduje.

Dále na těchto národech byly spáchány strašné zločiny. (Kterých bylo spácháno mnohem míň než kolik jich oni spáchali na utlačovatelích.)
Moraváci také budou provádět genocidu Čechů, jen počkejte.

Ve všech těchto státech je propagován fašismus a pomlouván Komunismus.
Tyto hbnutí podporovali vždy islám, zednářství a katolicismus a vždy vraždili Pravoslavné a Protestanty a Židy.

Ano podoba je skutečně náhodná. Ta podoba je tak náhodná, že třeba výroky Jiřího Svatopluka Novotného se slovo od slova schodují s výroky Konráda Henlaina a Hasima Thaciho.

JÁ NEVĚŘÍM, ŽE JE TO JEN NÁHODA. POVAŽUJU JE VŠECHNY ZA NACISTY.

ČESKÝ PORTÁL JE TÉŽ NACISTICKÝ.

Podoba s výroky Jobbiku je také náhodná. Tento Jobbik je zde také podporován.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Lisabraun, 30.7.2010 12:44:10)
Odpovědět
Větší ptákovinu jsem dlouho nečetla...V jakých pramenech se pán dokumentoval?K těmto hlubokým závěrům pána vedlo sledování putování a následovného štěpení indoevropských kmenů nikdovlastněnevípořádněodkud?
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Nermuť Jan, 30.7.2010 15:18:27)
Odpovědět
Jo ono to jsou ptákoviny a kdo je říká?
Já snad?

Poslechněte si ty výkřiky a pak mluvme.
Jinak Moravané jsou jen odnoží Fašistického hnutí a jsou zlí.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Nermuť Jan, 30.7.2010 15:42:10)
Odpovědět
Jo a EUportál Vás chce vyhnat pryč ze země.

Oni jsou na straně Sudetských Němců.
A Klaus zastupuje zájmy Němců na vysídlení Středoeropských Slovanů pryč.

ovšem po posledních volbách už to bude brzo.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(XXXXX, 30.7.2010 18:36:00)
Odpovědět
Ty jsi debil.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(jesenik, 30.7.2010 13:18:48)
Odpovědět
Český euportál není nacistický.Je především "svůj",to znamená,že se drží svých názorů,tadic,rozumu a neleze do zadnic ani napravo ani nalevo,kritizuje komunismus,socialismus,nacionalismus,a to bez ohledu jestli se jedná o Rusko,Kosovo,nebo Ameriku. A to se mě na nich líbí,že nepoklonkují jako Vodra,Schwarzenberg,Havel,stejně jako kdysi se poklonkovalo sovětům.Tvrdá,ale přesně cílená kritika je dnes vzácná jako sůl nad zlato.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Nermuť Jan, 30.7.2010 15:27:44)
Odpovědět
Jenže to není kritika.
Je to podpora.

Kdo sepsal a protlačil Lisabonskou smlouvu?

Klaus a celá ODS.

Evropské unii vládne Klaus a všichni ostatní jsou jeho poskoci.

Jinak komunismus je demokracie.

Můžu být buď komunista anebo nacista. A být uprostřed znamená být nacista.

Ukázkovým příkladem je Pravoslavná církev Československá. Komunisti nejsou a dnes už fakticky podporují vyhlazování Srbů. A pomlouvaj Rusko, kde mohou.

Podobně Medvěděv. Taky je to Fašoun.

Každý, kdo není komunista je fašista. Jsou jimi všichni. Je to tvrdé. JE to tak.

A zde není žádná skutečná kritika. Jen si vzpomeňte na Lisabonskou smlouvu. Jak byli proti ní. A když byla přijata stáhli ocas a jsou pro ni.

Fuj.

To je kolaborace.

EUportal dnes fakticky již EU podporuje.


Jediná demokracie je Komunismus. Nic jiného demokracií není. Všechna jiné zřízení podporují vykořisťovatele.

Vykořisťovatel je v podstatě zloděj.

Tento plátek oslavuje zloděje. Všichni ti kapitalisté, co okrádají obyčejné dělníky, Ti jsou v pořádku.

Katolíci také okrádají lidi. Ti jsou také v pořádku.

To je také zlo.


Proti zlu musím být úplně.

EUportal je proti jedné formě zla a druhé není.

Muslimy stvořil Ďábel. A ten samý Ďábel stvořil také Vatikán. A také stvořil Kapitalisty.

Buďto jsem proti všem Ďáblovým výtvorům anebo jsem pro všechny jeho výtvory.

Historie učí, že ten kdo nebyl proti zlu úplně, nakonec bude sloužit tomu zlu, proti kterému byl.


Příkladem je muslim Wilders.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(XXXXXXXX, 30.7.2010 22:06:33)
Odpovědět
Vy jste clovece dusevne nemocny. TO je jasne uz jen z vaseho grafickeho projevu - a to ani vase blaboly nemusi nikdo cist!
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Ivan2, 30.7.2010 18:32:26)
Odpovědět
Opět musím konstatovat že jsi blb a komunistickej debil. Slušně se nedá na tvé články reagovat.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(shiptar 1, 30.7.2010 10:54:44)
Odpovědět
AT ZIJE KRASNY NOVY STAT KOSOVA,KDE 80% OBYVATELE JE JSOU MLADI 20 LET. JEN POCKEJTE,MY VAM JESTE UKAZEM KDO JSME! V KOSOVE LIDI PORAD JEN SOULOZI,KSEFTUJI,ROSTOU A PRIPRAVUJI SE NA VSECHNO CO BY JIM MOHLO OHROZIT,KOUKNETE NA SEBE,VYMIRATE,80% NARODA JSTE PRED SMRTEM,PROSTE SAMI KOMOUS. ALLAHU EGBER,LA ILA ILALLAH HAK MUHAMET E RESULULLAH,AMIN....
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(David, 30.7.2010 13:43:43)
Odpovědět
Vejménu Davidovi hvězdy vyplenit tebe i s tvými bratry mouřeníny ty špíno.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(kingsfield, 30.7.2010 13:51:23)
Odpovědět
Slavic bullshit.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(hammerslowlysmashedkingsfield, 30.7.2010 15:35:20)
Odpovědět
Western libdem crap
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(onďa, 30.7.2010 19:32:04)
Odpovědět
nerozumím- prosím o překlad.


děkuji
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Petra, 30.7.2010 19:41:25)
Odpovědět
F.U.C.K Y.O.U. very much and please don´t stay in touch!!!!

LONG LIVE KOSOVA!!!!! GREATER ALBANIA IS BEING CREATED RIGHT NOW!!!
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(onďa, 30.7.2010 19:45:54)
Odpovědět
už je to lepší... děkuji...
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Pepan, 30.7.2010 20:38:10)
Odpovědět
Ty k.ávo, to slavné Kosovo je mafiánské uskupení pod patronací USA (největší vojenská základna v Evropě BondSteel s vyhlídkou ropného terminálu a těžby nerostů) a EU - ta platí celou státní správu Kosova podobně jako palestinské státní úředníky (původně a občas teroristy). Bez EU, NATO a USA by bylo Kosovo opět srbské. Srbsko doplatilo na svou proruskou orientaci, na rozdíl od Albánců - ti měli lepší minulost - podpora Hitlera (muslimské divize SS Handžár ap.) a Mussoliniho (ten do Kosova záměrně přesouval i Albánce z Kosova, aby Srbům uškodil).
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(xXx, 30.7.2010 22:10:19)
Odpovědět
Souhlas. Zrejme si o vas opravim sve mineni.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Pepan, 31.7.2010 13:29:19)
Odpovědět
oprava: Mussolini přesouval do Kosova Albánce z Albánie
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(pipina, 30.7.2010 21:12:14)
Odpovědět
onďa!!!!!!
Když si tak čtu příspěvky zjištují,že jsi expert na všechno,nebo nemáš co dělat a svojé kydy píšeš kde se dá.Běž už spát a neotravuj.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(xXx, 30.7.2010 22:12:15)
Odpovědět
Spis "na vsechno" a "na nic"! ;)))
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(chytrakzhospody II, 31.7.2010 10:13:20)
Odpovědět
dej si pohov frajere.
Na rozdil od tebe mají jeji řeči hlavu i patu.Tady se diskutuje,ty jen pindáš.Vulgární hulvát- to jsi .Kde se hrabe Feryš,jeho výroky na popukání.Ty tvoje na blití. Tak diskutuj a nepindej
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(xXx, 30.7.2010 22:17:32)
Odpovědět
Srbsko jen doplatilo na stret velmocenskych zajmu Ruska, Nemecka a USA. O zadnou humanitu, ani pomoc neslo. Byly to pouze zastupne pojmy, ktere mely zmast verejne mineni sveta. Stydim se, ze CR se na techto zlocinech podilela.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Dan, 1.8.2010 11:11:03)
Odpovědět
ve světě existuje západ EU USA a spol, jejich spolek NATO - a to jsme i my, i my jsme NATO a imy jsme EU !!

To tento web často ignoruje.


Pak je zde šanghaj spolek - Rusko, čína + satelity.

V Srbsku šlo mymo zastavení genocidy, vzájemné !! o jasné vymezení hranic vlivu zápqadu a řekněme spolku tyranských zemí včele s Ruskem a čínou, dikatur a hl. saportérů Iránu, Kuby sev. Koreje, Sýrie či vyzbrojovatelů Chavéze a Lukašenka.

Není žádným tajemstvím, na čí straně stojí Klaus, osobně věřím tomu že musí protože ho FSB drží za koule informacemi o jeho spolupráci s KGB, budiž jde mu o všechno a ví že pravda je někde jinde, dělá se tedy i v případě Kosova jenom svoji rozvědčíkovskou práci, zatu je řádně placený a není diskreditovaný.

Jako homosexuál, zbabělec a bezvěrec je tento nešťastný člověk naprosto bezprizorní ve všech oblastech života, nepatří nikam a není nikým, typická krize identity židovských rodin a jejich následovníků.
Re: Loupež Kosova: Vraždění Srbů pod dohledem EU a OSN
(Dominik, 16.8.2010 20:18:08)
Odpovědět
Rád se připojím do diskuze. Někde zaznělo něco o chudácích srbech v kosovské mitrovici - a co maďaři na Slovensku, v Rumunsku ad.?
Teď tam žijí albánci, tak je to Kosovské a ne Srbské.

Jen ať se podpoří separatistické tendence - vlámové a valoni můžou mít klidně každý svůj stát, katalánci taky, baskové a bůhvíkdoještě.

Kosovu to přeju, srbů je mi líto...
Jo a muslimský stát to není (oficiálně)