BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 5.4.2006 | Rubrika: Politika
Ilustrace

1) Obrana Západní civilizace
Mladá pravice (dále jen MP) se hlásí k odkazu euroatlantické civilizace, která vyrostla na kořenech antických (Řecko, Řím) a judaisticko-křesťanských. Uznává obecně platné universální pravdy, uznává existenci objektivního morálního řádu a respektuje tradiční hodnoty a vazby mezi lidmi.

2) Transatlantická vazba a podpora státu Izrael
MP považuje náš národ za součást Západní civilizace, dosud nejsvobodnější civilizace v dějinách lidstva. Hlásí se k silné vazbě na Spojené státy coby nepochybnou součást této západní civilizace a je proti jakémukoli omezování transatlantické spolupráce. Jsme proizraelští a podporujeme stát Izrael coby výspu západního světa na jinak nedemokratickém Blízkém východě.

3) Tradiční společnost a spontánní vývoj
MP si klade za cíl chránit přirozené, staletími osvědčené, konzervativní hodnoty a vždy bude proti jakýmkoli nepřirozeným umělým zásahům do lidské společnosti. MP věří, že společnost je smlouvou mezi zemřelými, žijícími i ještě nenarozenými a proto chápe, že nelze podléhat lacinému nadšení měnit dosavadní řád bez respektu k tomu, co se již v minulosti osvědčilo. MP odmítá vypjatý individualismus, stejně tak i kolektivistické pojetí světa, kdy jedinec nic neznamená.

4) Národní stát a obrana národních zájmů
MP nepodléhá módnímu tvrzení, že národy jsou překonanými jednotkami, ale naopak si je vědoma důležitosti národa coby zdroje identity a legitimity demokratického rozhodování. Odmítá nebezpečný jev nadvlády nadnárodních institucí, kdy je rozhodovací pravomoc přenášena z jednotlivých národů na supranacionální celky, jako je například EU a OSN. MP zaujímá k EU eurorealistický postoj, odmítá přehnaný eurooptimismus a podporuje jen takovou spolupráci evropských národů, kdy tyto národy budou vystupovat jako suverénní, samostatné a svobodné, nezávislé jednotky. MP podporuje obranu národních zájmů ČR vůči velmocenským tendencím některých evropských zemí. Jako protiváhu těmto tendencím vidíme úzkou spolupráci s Polskem, Slovenskem a Velkou Británií jako tradičními spojenci USA.

5) Národní tradice a patriotismus
MP se hlásí k odkazu našich předků, váží si všeho, čeho významné postavy našich dějin dosáhly a nesníží se k jejich laciné kritice. Vážíme si zakladatelů české státnosti, stejně jako těch, kteří usilovali o národní obrození 19. století nebo těch, kteří z našeho státu učinili spolehlivě fungující liberální demokracii v době, kdy se mnohé jiné národy Evropy vydaly cestou diktatur. Odmítáme přepisování dějin, stejně tak jako požadavky sudetských Němců.

6) Stop multikulturalismu, masové imigraci a islamismu
MP zaujímá pragmatický postoj v otázce imigrace – stavíme se proti moderní myšlence multikulturalismu, kterou považujeme za nešťastnou a překonanou. Odmítáme islamizaci evropských národů a vyslovujeme přesvědčení, že nebezpečí netkví jen v islamismu, terorismu a v aktivitách radikálních extrémistů, ale v islámu samotném, který považujeme za neslučitelný s našimi euroatlantickými hodnotami. Z toho důvodu vidíme jako nepřípustné ustupování přistěhovaleckým minoritám, ale naopak trváme na důrazném respektování civilizačních hodnot našeho národa a na důsledné integraci a asimilaci přistěhovalců a případném odmítnutí jejich vstupu nebo jejich vyhoštění, pokud toho nebudou schopni.

7) Individuální občanské svobody a svoboda slova proti totalitě a politické korektnosti
MP důsledně hájí svobodu jednotlivce, jeho právo na svobodu projevu. Odmítá veškeré totalitní projevy jako je fašismus, komunismus, socialismus, nacismus či v současné době islamismus. Zároveň ale odmítáme přílišný individualismus, který nerespektuje tradiční hodnoty - jsme si vědomi důležitosti rodiny, obce, různých zájmových, náboženských, kulturních, vzdělávacích a dalších společenství, které v národě hrají nezpochybnitelnou roli.

8) Svobodný občan a jeho bezpečnost proti tyranii byrokracie
MP se staví proti jakékoli snaze státu vměšovat se do soukromí občanů, odmítá i přehnanou byrokracii na národní i nadnárodní úrovni. Byrokratický aparát má sloužit v prvé řadě občanovi, stát má zajišťovat jen nezbytnou funkci – vládu zákona a práva, boj proti zločinu a terorismu, ochranu soukromého majetku a života / svobody občana. Občan má nezadatelné právo bránit život, zdraví a majetek svůj a své rodiny proti bezprostřednímu či bezprostředně hrozícímu útoku na tyto hodnoty, a to i za použití zbraně, přičemž za případné následky této nutné obrany nese odpovědnost pouze útočník.

9) Tradiční rodina proti zvýhodňování nepřirozených svazků
MP se vyslovuje pro podporu rodin jako základní jednotky, na které je postaven národ / stát / společnost. Se znepokojením vnímáme tendence postavit rodinu na roveň s homosexuálními svazky či s pokusy vytrhnout muže a ženu z jejich přirozených zodpovědností a učinit z nich na sobě nezávislé jedince. Rodina je místem, kde se předávají morální hodnoty dalším generacím a proto MP bude vždy podporovat jen ty kroky, které povedou k utužení rodiny a k její (i ekonomické) nezávislosti na státu.

10) Volnotržní hospodářství a solidarita s potřebnými
V ekonomické oblasti se MP hlásí ke klasickým liberálním tvrzením, k potřebě svobodného tržního hospodářství, i když s přihlédnutím k solidaritě se sociálně slabými a s ohledem na zachování přírodního bohatství pro další generace. MP důrazně hájí právo na nedotknutelnost soukromého majetku, podporuje snahu o co nejnižší daňové zatížení občanů a vyslovuje se pro existenci levného, „přátelského“ a co nejmenšího státu. Odmítá politiku přerozdělování na národní i celosvětové úrovni a pochybnou zásadu falešného rovnostářství.

Desatero Mladé pravice schválené VV MP dne 28.3. 2006

Mladá pravice

36018 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Je to dobré, jenom bod 5. nutno opravit.
(Saša, 5.4.2006 9:59:03)
Odpovědět
Sudetští Němci mají požadavky, nikoli nároky. Nemají nároky, které by bylo lze odmítat či neodmítat. Mají jen požadavky.
Slovo nárok označuje subjektivní právo, které je soudně vymahatelné.
Vzniklo ze staročeského slova rok, což značí soudní jednání (srovnej rokovat, odročit). Slovo rok znamenalo též soudní lhůtu (1 kalendářní rok a 6 týdnů - velký rok pak tři kalendářní roky a 18 týdnů), podstatným je ale designát "soudní jednání".
Měl-li kdo právo na soudní ochranu, měl právo na rok. To "na rok" se posléze spojilo v narok, kdy prodloužení první slabiky je důsledkem pravidel slovotvorby českého jazyka.
Takže nárok je víc než pouhé právo, neb je to právo soudně vymahatelné. Nic takového sudetští Němci nemají. Oni mají jen požadavky, nikoli nároky.
Re: Je to dobré, jenom ODStB chcípla.Myrkem
(antiODStB, 29.12.2009 23:57:14)
Odpovědět
Desatero modré pravice : lhát krást štvát proti EU štvát proti PAROUBKOVI strašit komunismem lhát demagogizovat vše prospěšné 85% lidí a lhát lhát
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Monika, 5.4.2006 16:03:25)
Odpovědět
Každopádně je dobré ujasnit si svoje hodnoty. V mnohém lze souhlasit. Přesto dovolte pár poznámek:

1. „Uznává obecně platné universální pravdy.“ Co to proboha je, tyhle obecně platné univerzální pravdy? Jako např. že 1+1=2 a že Země je kulatá?

2. „...dosud nejsvobodnější civilizace v dějinách lidstva.“ V čem spočívá svoboda této „nesvobodnější civilizace“? Já vám to řeknu: pouze v tom, že se sama sebe tak označuje, to je celé.

3. „MP nepodléhá modernímu tvrzení, že národy jsou překonanými jednotkami...“ Moderní tvrzení? Za doby vzniku moderny začalo vznikat silné povědomí o národu. Místo „modernímu“ má být „módnímu“, řekla bych...

4. „... je vědoma důležitosti národa coby zdroje identity a legitimity demokratického rozhodování“. Kolosální nesmysl! Demokracie vznikla ve starověkém Řecku, kdy slovo „národ“ ještě nikdo neznal, to za prvé. A za druhé: v západním světě neexistuje snad jediný stát, kde by žil pouze jeden národ. Přesto to nijak nebrání jejich identitě a legitimitě demokratického rozhodování.

5. „Odmítáme přepisování dějin.“ Další nic neříkající fráze. Nebo jsou snad dějiny jednou provždy napsané? Pochopitelně tak, jak se to hodí MP. :))))

6. „Byrokratický aparát má sloužit v prvé řadě občanovi, stát má zajišťovat jen nezbytnou funkci – vládu zákona a práva, boj proti zločinu a terorismu, ochranu soukromého majetku a života / svobody občana. Občan má nezadatelné právo bránit život, zdraví a majetek svůj a své rodiny proti bezprostřednímu či bezprostředně hrozícímu útoku na tyto hodnoty, a to i za použití zbraně, přičemž za případné následky této nutné obrany nese odpovědnost pouze útočník.“ To je hezká pohádka, bohužel zůstane jen pohádkou a zbožným přáním.

7. „...a s ohledem na zachování přírodního bohatství pro další generace.“ Tak to už se prošvihlo, obávám se.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Jan Daniel, 5.4.2006 16:14:01)
Odpovědět
Právě jste sestavila sedmero morálního relativismu, gratuluji.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(L.Petřík, 5.4.2006 16:35:07)
Odpovědět
Ad Monika:
1) univerzální hodnotou je např. hodnota lid. života od početí do smrti sama o sobě, dále např. židov.-křesť. etika vycházející z těchto náboženství.
2) je (byla) nejsvobodnější, protože uznala hodnotu individua jako takového, např. individuální lidskou duši. viz Frank S. Meyer
3) zde termín moderní není vztahován k pojmům období, jak je např. míněna postmodernita, atd., ale spíše, že v současné době je tento názor "moderní", ale souhlasím, že možná bylo lepší použít slovo módní nebo moderní v uvozovkách.
4) v Řecku existoval jeden etnický národ, ale několik politických národů, démů (poleis). My míníme politický národ, který se však v případě ČR v drtivé většině občanů překrývá s etnickým národem. Mimochodem slovo národ známo bylo: řecky ethnos, latinsky gens nebo natio atd.
5) odmítáme relativizaci toho, kdo 2. sv. válku válku a genocidu způsobil. Odmítáme zaměňování viníků za oběti atd.
6) boj s byrokratickou saní a rozpínajícím se státem je věčný, ale proč ho vzdávat?
7) myslím si, že se např. život. prostředí v ČR po pádu bolševismu rapidně zlepšilo-ovzduší, řeky atd. Neviděl bych to tak zeleně černě.

Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Monika, 6.4.2006 17:43:50)
Odpovědět
ad 1)

“I ask: what does it mean when we continue to behave as though all were as it should be, calling ourselves Christians according to the New Testament, when the ideals of the New Testament have gone out of life? The tremendous disproportion which this state of affairs represents has, moreover, been perceived by many. They like to give it this turn: the human race has outgrown Christianity.”

Søren Kierkegaard: Journals (June 19, 1852)

Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Milan Kralovic, 4.2.2008 5:45:37)
Odpovědět
You missed to add that what you write is what you think. Otherwise a reader might have gotten a wrong message that what you wrote is the truth. Which, obviously, it is not.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hnědka, 7.4.2006 12:18:25)
Odpovědět
(1) Zidovska/krestanska/jakakoli jina etika NEMUZE byt univerzalni hodnotou. Kazdy si muze preci verit v neco jine - treba i ve vesmirne lidi. To by se vsichni museli shodnout na jednom nabozenstvi, aby to bylo univerzalni.

(2) Individualni lidskou dusi? A treba v Jizni Americe/Australii/Cine staty lidskou dusi neuznavaji? Ostatne svoboda se odviji od neceho uplne jineho - od moznosti delat si se svym telem/zivotem/majetkem cokoli, aniz bych nekoho poskodil - proste princip "svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda druheho". A v tomto ohledu bychom nejsvobodnejsi zeme mohli hledat vsude mozne, ale nikoli v soucasne Evrope.

Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Martin Horák, 7.4.2006 12:40:05)
Odpovědět
A kde konkrétně jste tu svobodu hledal ? V pralese ? V iránu ? V severní Koreji ?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hnědka, 7.4.2006 17:18:17)
Odpovědět
Hongkong a Singapur jsou dve nejsvobodnejsi zeme sveta. Severni Korea je svobodna mozna tak pro Vas :-)
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Hassan, 24.12.2006 22:38:15)
Odpovědět
Tak zkus v Singapuru provozovat homosexualni praktiky a uvidis zac je tam svobody loket =).
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(T.Weitz, 10.5.2007 14:38:20)
Odpovědět
To je stejné,jako kdyby někdo tvrdil,že USA je demokratická země.To snad větší demokracie je na Kubě.Žil jsem tam skoro šest let,takže mám právo to posoudit.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Jiří Swora, 25.3.2010 20:13:17)
Odpovědět
Tím nepřímo přiznáváš, že máš dokonale vymytý mozek! Sni se nedivím, když padesát let denně
poslouchals dementního Castra.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Jiří Swora, 25.3.2010 20:13:18)
Odpovědět
Tím nepřímo přiznáváš, že máš dokonale vymytý mozek! Sni se nedivím, když padesát let denně
poslouchals dementního Castra.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hnšdka, 5.4.2006 16:49:41)
Odpovědět
Bod (2) je opravdu nesmysl. Existuji a existovaly MNOHEM svobodnejsi uskupneni nez soucasne USA-EU civilizace. Jen namatkou po vetsinu 19. stoleti byly Evropa i USA MNOHEM svobodnejsi nez jsou nyni. A i dnes jsou svobodnejsi mista - namatkou Hongkong a Singapur. Kdyz to trosku prezenu a odmyslim si porusovani lidskych prav a cenzuru, tak i Cina.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Jakub, 5.4.2006 19:14:00)
Odpovědět
..Kdyz to trosku prezenu a odmyslim si porusovani lidskych prav a cenzuru, tak i Cina...
To myslíte vážně nebo jen jako ironii? jako ironie to je chabé, jako vážně míněný výrok ubohé. kdybychom byli v Číně,zajímalo by mě,zda by bylo možné vaše výroky na netu beztrestně (!) vůbec publikovat..trestem rozumějte v tomto ohledu stíhání ze strany státní moci, nikoliv nesouhlas s vašimi názory...
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(richard, 5.4.2006 22:25:14)
Odpovědět
Odlišujte politickou svobodu od svobody ducha. Ta druhá by měla být mírou. A té v naší civilizaci věru příliš není.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Martin Horák, 6.4.2006 13:56:28)
Odpovědět
Ta svoboda ducha je co ? Že si můžete myslet co chcete i když Vás mučí ?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hnědka, 7.4.2006 12:12:55)
Odpovědět
No kdybyste si to precetl pozorne, tak jsem psal. ze ty vyjimky jsou prave CENZURA a PORUSOVANI LIDSKYCH PRAV. Proste jste mi vlozil do ust neco, co jsem nenapsal a pak jste me za to zkritizoval :-)

A samozrejme jsem to myslel vazne. Cina je dnes svobodnejsim statem nez EU. Staci se podivat na jejich miru zdaneni a postupnou liberalizaci ekonomiky.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Hassan, 24.12.2006 22:40:37)
Odpovědět
To je jako kdybych rekl: Stalin byl az na tech par hladomoru a ty miliony mrtvejch docela fajn chlapik.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(MiRo, 7.3.2007 10:36:48)
Odpovědět
Boužel musím konstatovat, že výrok Čina je svobodnější než EU je z říše bludů, chápu že ve zvláštní škole není kladen důraz na znalosti geopolitických souvislostí, ale Čína byla svobodná naposledy asi před 700 lety a reálná politická svoboda tam neexistovala možná nikdy- jako elementární neznalost vnímám výrok: "až na cenzuru a lidská práva je v ČLR svodoba?!!" Přeci někdo nemůže být do té míry idiot (to je diagnóza ne urážka)aby něco podobného napsal- co je svoboda, když ne záruka lidských práv a svoboda slova? Na závěr bych podotknul, že zníněné teze o ekonomice jsou na úrovni jakési "dojmologie" jedná se pouze o dojmy- kvalitativně to vychází z pomotané věty v středoškolských učebnicích- tam se ale mluví o daňových prázdninách ve vzláštních ekonomických zónách
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Student KU Praha, 10.5.2007 14:28:57)
Odpovědět
Studenti pražských vysokých škol se rozhodně neztotožňuji s Desaterem MP,zvláště ne s transatlantickou vazbou a podporou státu Izrael.Naše představy spíše podporuji názory Evropské unie.Chceme rovnoprávné a demokratické vztahy mezi všemi členskými zeměmi EU.Jakékoli neokolonialistické snahy jsou nám cizí a nepřípustné.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(MeGab, 5.10.2007 7:32:40)
Odpovědět
Co máte proti kolonialismu? Teprve kolonialismus pozvedl celou Afriku, Ameriku, Oceánii, část Asie na dnešní úroveň. A tam, kde si původní domorodci začali spravovat své věci sami (naprosta vetsina Afriky, číst J.A. - napr. dnesni Bolivie), doslo k naproste destrukci vseho, co tam nase civilizace vybudovala - infrastruktura, zaklady hospodarstvi, atd.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Dan, 18.10.2007 14:49:30)
Odpovědět
Ano, mate pravdu, ale to merite Vasim metrem. Asi se budete divit, ale buddhiste na nahorni planine v Nepalu maji mnohem vyssi duchovni uroven, nez ten nejcivilizovanejsi Evropan. Auto, koupelna a telefon jeste neznamena civilizaci.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Šárka, 6.5.2010 12:57:26)
Odpovědět
Hovoříte jen o duchovní úrovni. Ale jsme v Evropě a tady duchovno bez materiálních hodnot zrovna moc neznamená. Vraťte se na zem, resp. zkuste rozvedené matce se 2 dětmi, která je bez práce a bez výživného, vysvětlit, že by se nad to měla duchovně povznést. Svého času i feudální i otrokářská společnost znamenala pokrok.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(kolega, 19.8.2010 7:43:33)
Odpovědět
Zjistil jsem, že čím méně lidí pohromadě, tím víc blbů mezi nimi. Ať si bylo jak si bylo vždycky jaksi bylo....
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(obdivovatelka pana Petříkeho, 5.4.2006 22:27:14)
Odpovědět
Konečně zas kvalitní příspěvek. Děkujeme pane Petříku a žádáme další!!! Jste jednička. A Mladá pravice také.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(L.Petřík, 5.4.2006 23:52:24)
Odpovědět
Jaksi, pokud byla míněna západní civilizace, tak samozřejmě to, čím byla, ne její současné zbytky. Pokud by dotyčný autor poznámky o Hong Kongu znal Franka S. Meyera, kterého jsem uvedl, tak by věděl, že jsem myslel civlizaci 19. století, která ještě nebyla tolik napadena virem revoluce 20. století.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hnědka, 7.4.2006 12:22:22)
Odpovědět
Predopkladam, ze to bylo smerovano na me, tak reaguju :-)


Vidim, ze se snad shodujeme na tom, ze Evropa v 19. stoleti byla mnohem svobodnejsi nez to, co zde mame nyni. Nicmene z toho, co je dnes je nejsvobodnejsi prave ten Hongkong. V clanku to nebylo napsano jednoznacne a vyplynulo mi z toho, ze je myslena SOUCASNA EVropa.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(K.Fiala, 10.5.2007 14:33:05)
Odpovědět
Žádný slušný a vzdělaný člověk nemůže s příspěvkem
pana Petříka souhlasit.Zavání to přímo novodobým fašismem.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Maro Skřipský, 12.4.2006 15:16:06)
Odpovědět
Já jsem zaslechl, že Bohouš je kretén. Mohl by mi to vyvrátit ? :-)
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Mojmír, 2.6.2006 23:27:38)
Odpovědět
Harmonická rodina - nejmocnější politikum
Koherentní rodina, jak ji zná židovskokřesťanská tradice, je základní jednotkou prosperující společnosti. Jejím atributem je "Desatero", kterého součástí je úcta ku starším - princip, jenž je nositelem solidarity,princip který eliminuje sociální vyloučení. Nesezdaná, neharmonická a rozvedená manželství jsou prvotní příčinou sociopatologických případů, kterými se plní nápravné instituce. Důsledky, tj. náklady na provoz těchto institucí , hradí daňoví poplatníci. Úkolem politiků je tyto důsledky minimalizovat a maximalizovat tím využitelnost potenciálu, kterého je každé lidské individuum nositelem.
mojmir.kovar@inmail.sk
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(nikl, 10.6.2006 0:34:21)
Odpovědět
vy jste ale kecálisti, jen co je pravda
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Karkulka, 15.6.2006 10:29:58)
Odpovědět
Mám k tomu tolik výhrad, že se mi ani nechce psát. Je mi špatně z lidí, kteří si myslí, že existujou nějaké nezvratné "pravdy".
Oxymorón je moj priatel
(Rupert Fiľakovský, 16.11.2006 16:49:58)
Odpovědět
"právo na nedotknutelnost soukromého majetku, podporuje snahu o co nejnižší daňové zatížení občanů a vyslovuje se pro existenci levného, „přátelského“ a co nejmenšího státu"

clovek si o vas pomysli ze ste znacne rozpolteni?
pravo na nedotknutelnost majetku a hned potom danove zatazenie?
inac vela bodov je bud jasne centralistickych, vela homofobnych, mate co robit aby sa vam otvorili oci

vždy bude proti jakýmkoli nepřirozeným umělým zásahům do lidské společnosti.....co je podla vas štát?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(tomino, 7.1.2007 9:37:52)
Odpovědět
A to jako homosexuálové nemohou přispívat ke konzervativním hodnotám? Homosexuální svazky mohou být naopak příkladným vzorem pro některé nezodpovědné tradiční páry heterosexuálů. Tak to uř se mi Mladá pravice nelíbí!
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(hgf, 27.1.2007 23:50:42)
Odpovědět
tak toto desatoro je najvacsia blbost, ktoru som kedykolvek cital. ved sa prebudte, to co chcete je UTOPIA!!!!!!!
ved vy nie ste demokrati atd. ste nacisti a rozsirujete rasovu neznasanlivost. tak sa zamylsite trosku nad sebou a pohnite rozumom konecne
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(F.Kuneš,student, 1.2.2007 0:54:01)
Odpovědět
Já jako student s tímto "desaterem" rozhodně nesouhlasím a zvláště s bodem 2.My studenti jsme vychovávani úplně jiným směrem a zvláště rodina má úplně jiné priority.Na toto určitě nikoho nezískáte.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(možný, 11.2.2007 11:57:01)
Odpovědět
Vážení, to, že je ODS nacistická strana jssem pouze tuši, díky vašemu webu už to vím!!!! Nacistické svině!
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Milfried, 28.3.2008 14:21:34)
Odpovědět
Nascismus je Národní socialismus ..... SOCIALISMUS.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Spike, 12.2.2007 12:19:10)
Odpovědět
Tak nevím, zdá se mi že MP je v podstatě maskovanou klerofašistickou bojůvkou, nebo nezdá?
Logo
(Daniel Václavík, 14.3.2007 17:26:02)
Odpovědět
Konečně někdo, kdo se u nás nebojí vystoupit na ochranu konzervativních pravicových hodnot!

Jen mě napadlo, proč jde lev doleva, když by měl jít doprava? Levičácké myšlení je nutno vytrhávat hned u kořenů.

Přeji Vám k tomu hodně síly!
Re: Logo
(Lukáš Petřík, 17.3.2007 11:58:06)
Odpovědět
Jak si v poslední dobe čtu různé Paměti Reagana a Thatcherové, tak mě to poněkud uklidňuje, protože komunisti a levičáci jim také nadávali do fašistů, rasistů, homofobů, eurofobů atd. Je to typický příklad levičácké represivní tolerance. Kdo není levičák, je nácek. Přitom však nacisté patří do vaší levičácké rodiny.
Tak sičti ty paměti dál a neopruzuj.
Jedna věc je strana pohledu, druhá a určující pro popis je strana tzv. heraldická. Představte si štít s takto zobrazeným lvem, a pochopítem že směřuje doprava, ne doleva. Anebo ještě názorněji: na obrázku člověka je srdce z vašeho pohledu na které straně?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Nathan, 12.7.2007 13:11:19)
Odpovědět
***
Israel a sionismus nejsou pravice!
Podivejte se na diskusi na strance : www.prop.sk
Israel is an international troublemaker!

***
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Vlk, 22.10.2007 11:31:40)
Odpovědět
Vyzdvihujete individuální svobody a zároveň zavrhujete islám. Není individuální svobodou i svoboda vyznání?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(RAVI, 22.10.2007 15:51:16)
Odpovědět
Pravice, ktera hlasa podruci a ochranu cizych mocnosti je hodne pochybna ... nase vladni garnitura se pravdepodobne snazi ukazat, ze je mozne byt pravicak a milovat Izrael ... CHACHAA
socialismus není totéž co komunismus
(Bára, 9.11.2007 14:10:25)
Odpovědět
Mladí konzervativci, měli byste si ujasnit základní pojmy:socialismus je demokratická ideologie, kde o věcech státu rozhoduje lid a ne smečka zkorumpovaných analfabetů. NEODMÍTÁ ani soukromé vlastnictví, ani náboženství a svobodu slova zachovává lépe než současný systém, kdy člověk smí říct "jsem ultrapravičák" ale nesmí říct "jsem pro komunisty". Regulací trhu zamezuje tak propastným rozdílům ve společnosti, jako zde byly za první republiky a k nimž se vracíme .
Naproti tomu komunismus je totalitní systém, nedemokratický, vůlí lidu je manipulováno, svoboda slova žádná, atd.atd.
Nezastávám se komunismu a jeho zločinů, ale zastávám se lidskosti. Včera v tv jste řekli že socialismus je utopie. pravda, ale myslíte že kapitalismus ne?Každá ideologie je utopistická. Navíc je pro vás vzorem ODS, která se po volbách příliš nevyznamenala, ale hlavně to není konzervativní, ale liberální strana. Zopakujte si základy politologie...

P.S. v tv jste mluvili o pracovitosti. co o ní víte, koupili-li vám byt a vše ostatní potřebné?nic. Mě rodiče kvůli neschopnosti soudů neplatí ani výživné.
Re: socialismus není totéž co komunismus
(Milan, 9.1.2010 15:34:14)
Odpovědět
Socializmus neodmítá soukromé vlastnictví? Vy budete někoho poučovat o politologii? V r. 1961 došlo u nás k poslední etapě znárodňování. Byla vyhlášena ČSSR a bylo to potvrzeno novou ústavou. Vyvlastnil se poslední zbytek soukromého, poslední trafiky, poslední činžovní domy atd. Nepoučujte, nevíte...a to byl jen malý příklad.
Re: socialismus není totéž co komunismus
(Milan, 9.1.2010 15:39:38)
Odpovědět
...a navíc poznámkou o smečce analfabetů jste se Báro zařadila k těm hospodko-kavárenským křiklounům kteří soudí o každém kdo s nimi nesouhlasí že jsou to automaticky analfabeti, náckové, fašisté a vykořisťovatelé...Jděte se vycpat a nechte si své hlouposti pro sobě rovné.
jako dobry, pekny, gratuluju, vsechno tam je, sudetaci, emancipovany zensky, teplousi, komousi, cizaci, zbrane, evropaci, vlajka co vypada jako vlajka, parada.
jen jedina chybka: co ty zidi? jako spravnej nacek bys mel byt proti zidum taky ne?
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Karlos, 8.11.2009 1:05:45)
Odpovědět
Perfektní! Konečně se někdo nebojí vyslovit pravdu. Pod každé slovo se klidně podepíšu!
A autorovi vzkazuji, ať se nenechá levičáckými multikulti hlupáky odradit.
Re: Desatero Mladé pravice pro Evropu svobodných národů...
(Vašek Vidím, 12.11.2009 21:26:37)
Odpovědět
Tohle mi trochu zavání fašismem .. Tak do toho Mladí Pravičáci, ať jsou Čechy ještě větší pajzl :)
Co je na podpore Izraele pravicoveho?
(Ludwig von Mises, 29.6.2010 19:48:13)
Odpovědět
Vzdyt je to vmesovani, tedy jedna z veci, kterou by pravice opravdu provadet nemela - tedy, pokud nepouziva pravici jen jako kabatek pro nejakou levarnu, jak je obvykle.