reklama

Podaří se České televizi dokončit státní převrat jako na Slovensku nebo na Ukrajině? USA a Soros. Těchto šest mužů rozhodne

Autor: Ondřej Höppner | Publikováno: 4.6.2019 | Rubrika: Zamyšlení
ceska_televize

 

 

Česká televize v této červnové revoluční době hraje historickou roli. Do názorového proudu, vymezujícího se proti výsledkům voleb, se zapojuje dlouhodobě a také ho spoluvytváří. Proti současnému stavu zpravodajství ČT vznikly desítky petic, poukazujících na štvavé kampaně proti prezidentovi, ideologické cenzuře, či manipulaci s fakty, která prý může vyústit až ve válečný konflikt.

Vystřižený Bakala video ZDE

Nyní již ČT pozvala diváky na protistátní demonstrace (antiBabiš a antiZeman) na Václavském náměstí. ZDE. Na první pohled je zde zřetelná zájmová vazba na pořadatele demonstrací Milion chvilek pro demokracii, kterou ČT jmenuje v každé reportáži. 
“Nemůže to být demonstrace proti vládě organizovaná kýmkoli, ale jen vyvolenými mediálními miláčky. Před časem jsem byl na Václaváku na několikatisícové demonstraci proti Babišově EET, kontrolním hlášením a šikaně živnostníků. V médiích ani ohlas,” řekl portálu HÖPPNER.cz Ladislav Jakl, člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

Podle interních informací vládne ve velínech České televize povznesená nálada, jako by se chystalo něco velkého. Protistátní demonstrace mají pokračovat s požadavkem na demisi premiéra Babiše. Česká televizi jim ráda věnuje patřičný prostor.

Česká televize proslula mnoha skandály, jako třeba případ cenzury proslovu prezidenta Zemana při zmínce o spřáteleném miliardáři Bakalovi s vazbami na USA a podobně. Podle některých (mnoha) kritiků si Českou televizi “zprivatizovala” vlivová skupina jejích vedoucích zaměstnanců.

Ideologické zaměření této státní televize je stejně kritizované jako silné. K objektivitě má daleko stejně jako třeba hraný dokument, který předstírá, že je autentický. Česká televize vykazuje silnou podporu liberálních stran a silně rusofobní postoje. Je tu výrazná vazba na ideologický proud, reprezentovaný v USA Demokratickou stranou. Provoz tohoto televizního molochu stojí sedm miliard korun ročně, z něhož cca 6 miliard Kč tvoří příjmy z poplatků od občanů.

 

Hospodaření ČT. Vyváženost rozpočtu říká asi tolik, že dostanou, co chtějí

Jelikož 30 % z těchto sponzorů ČT volilo volbách Babiše, lze zjednodušeně říci, že 2 miliardy Kč ročně (tedy cca třetinu rozpočtu) zaplatí České televizi ti, proti jejichž mínění je zpravodajství státní televize namířeno. “Jejich” televize” tak vlastně vysílá “proti nim”. U prezidenta Zemana, kterého zvolilo přes 50 % voličů, je podíl “ideologicky týraných voličů” ještě vyšší. Příjmy z reklam České televize dosahují oficiálně jen 10 % (cca 500 milionů ročně).

Tyto údaje vyvolávají znepokojivé otázky nejen o státotvornosti české televize, ale i jejím smyslu, cílech a budoucím financování.

Odkazy vedení ČT na “nezávislost” jsou již dávno vyprázdněny, stejně jako odvolávání se na americké vzory jako televize CNN či deník Washington Post, které ztratily během posledních prezidentských voleb v USA poslední špetku respektu, prokazatelně šiří Fake News a jsou považovány za propagandistický nástroj Demokratické strany USA a na ni napojeného zbrojního průmyslu.

Redaktoři České televize přebírají “Novinářské ceny” amerického aktivivistického miliardáře Sorose

Nadace amerického miliardáře Sorose Open Fund Society uděluje redaktorům České televize “novinářskou cenu”,

jejíž podstata spočívá v tom, že je spokojen, jak Česká televize šíří demokracii podle představ USA. Miliardář Soros je přitom bývá považován za ztělesněné zlo, když jeho nadace stojí za barevnými revolucemi v různých částech světa.

Kdo je George Soros (zákulisní hybatel barvených revolucí) ZDE

Podstatou těchto revolucí je nerespektování výsledků voleb a pokus o převrat (naposledy například na Slovensku nebo na Ukrajině). Záminkou vytváření ozbrojených konfliktů je “vývoz demokracie podle amerického vzoru”. Není známo, že by redaktoři ČT přebírali nějaké ceny od Ruské federace.

————————

Podívejme se proto na ty, kteří přímo zodpovídají za objektivitu zpravodajství (tedy čehosi, co by jí mělo aspoň přibližovat). Předpokládejme, že objektivní novinář by měl být nestranný a jeho politické preference při jeho práci potlačené na minimum. Jeho posláním není přesvědčovat okolí o tom, jaký ideologický názor je podle něj správný, ale jakoukoli ideologií nezatížená služba.

Vedoucí pracovníky zpravodajství České státní televize spojuje láska k Evropské unii, Bruselu (dva z nich jsou bývalí zpravodajové), NATO, americké televizi CNN, miliardáři Lauderovi a miliardáři Bakalovi, genderové aktivistce Hillary Clintonové a Tibetu. Vzrušuje je pestrost imigrace. Nyní je baví aktivistická agentura Milion chvilek pro demokracii, která pořádá protistátní demonstrace. Naopak mají prudce odmítavý postoj k Rusku, Číně, extremistům, misogynům, Trumpovi, premiérovi Babišovi a prezidentovi Zemanovi. Když vykoukne Marie Benešová, jsou ve střehu.

—————————

Petr Dvořák (*1964)

Petr Dvořák, ředitel ČT

Generální ředitel České televize

Bývalý člen Komunistické strany Československa, má pevné vazby na mocného miliardáře a amerického politika Ronalda Laudera, který ovládá televizní trh ve východní Evropě a je blízkým přítelem aktivistického miliardáře George Sorose. Lauder je v podstatě jeho alter egem v republikánské straně USA. Na rozdíl od Sorose má přístup k prezidentu Trumpovi. Lauderova dcera Jane je manželkou bývalého guvernéra amerického FEDu Kevina Warshe.

Dvořák po vystoupení z KSČ získal v roce 1999 v USA magisterský titul na University of Chicago. Poté u nás založil ne příliš úspěšnou PR agenturu B.I.G. Od roku 1993 začal spolupracovat s mocnou investiční společností PPF. V roce 2002 začala válka o televizi Nova, jejímž vedlejším produktem bylo jmenování Dvořáka ředitelem (protože měl zkušenosti z PR).

Dosavadní ředitel a zakladatel TV Nova Vladimír Železný tehdy Novu vyfoukl svému tehdejšímu šéfovi a majiteli televize americkémi podnikateli Ronaldu Lauderovi. Ty se vyřešily rychle: V roce 2002 vstoupila PPF (projekt měl na starosti Jiří Šmejc) do majetkové struktury TV Nova, vyplatila Železného partu a v roce 2004 prodala Novu Lauderovi zpátky. Dvořák ředitelem zůstal a navázal těsné kontakty se staronovým majitelem miliardářem Lauderem. V kontaktu jsou dodnes. Z vedení Novy Dvořák odešel po osmi letech roku 2010 na pozici viceprezidenta pro vysílání skupiny CME. Roku 2011 vyhrál konkurz na nového ředitele České televize (jeho předchůdce byl také v KSČ), kterým je dosud.

Kdo je Ronald Lauder?

Ronald Lauder

Jeden z pěti nejvlivnějších a nejbohatších lidí světa. Miliardář, filantrop, dědic kosmetického impéria Estée Lauder. Pracoval pro Pentagon (ministerstvo obrany Spojených států amerických), byl náměstkem poradce ministra obrany u prezidenta Ronalda Reagana. Velvyslancem v Rakousku. Kandidoval za republikány na starostu New Yorku. Spolupracuje s prezidentem Trumpem v záležitostech Izraele.

Založil společnost CME, které patří TV Nova (ta byla první) a 12 televizí (a rádií) v pěti evropských zemích bývalého východního bloku (na Slovensku například TV Markíza, dále v Rumunsku, Bulharsku, Slovinsku…, dříve též Chorvatsko a Ukrajina).

Od roku 2007 je prezidentem Světového židovského kongresu. Nadace R. S. Lauderapodporuje oživení židovského způsobu života ve střední a východní Evropě. S jejími pedagogy, rabíny i dalšími odborníky se můžeme setkat ve více než 20 městech 15 států včetně České republiky (od roku 1994, kdy založil televizi Nova). Její těžiště tvoří školy, ale v rámci Lauderovy nadace působí i tábory pro mládež, vzdělávací a komunální centra, synagogy a kluby mládeže. 

————————-

Tři níže uvedené klíčové vedoucí pracovníky zpravodajství České televize do funkce dosadil ředitel Dvořák po svém nástupu v roce 2011.

 

Milan Fridrich (*1970)

Milan Fridrich, ředitel programu

Ředitel programu

Propagátor NATO a Evropské Unie, zpravodaj z Bruselu

Reportér rádia v Bruselu při Evropském společenství a NATO (1998). Fanda a propagátor Evropské unie a NATO. V roce 2003 spolupracovník vydavatelství Economia miliardáře Bakaly. V roce 2004 se oženil s moderátorkou České televize Norou Fridrichovou (nyní ženou sporťáka ČR Záruby), rozvedli se 2008. V České televizi je Fridrich od roku 2005. Spolu s kolegou Šámalem zakládal zpravodajský kanál ČT24 (podle 
ideologického vzoru americké stanice CNN), kde pak dělal editora. V roce 2011 byl po nástupu Petra Dvořáka do funkce ředitele nečekaně povýšen na post ředitele programu. Zodpovídá za kanály ČT1, ČT2 (též ČT sport, Déčko a ČT art).

————————

Zdeněk Šámal (*1966)

Zdeněk Šámal, ředitel zpravodajství

Ředitel zpravodajství

Kritický vůči Rusku, propagátor Evropské unie

Jako zpravodaj České televize působil v letech 1994 až 1998 v Moskvě, je autorem knih Ruská mafie a Objektivy z Ruska, jejichž obsah mnozí označují za rusofobní. Z Ruska byl Šámal stažen a skokově jmenován šéfredaktorem zpravodajství ČT (svým kamarádem, tehdejším ředitelem ČT Puchalským), ale vydržel jen několik měsíců (jako Puchalský). V roce 2003 se stal Šámal šéfredaktorem zpravodajství ČT podruhé. Společně s kolegou Fridrichem založil zpravodajskou stanici ČT24, kterou mnozí považují za propagandistickou. 
Šámal skončil ve funkcích v ČT v roce 2007, pak pracoval jako šéfredaktor internetového zpravodajství TV Nova americké skupiny CME filantropa Ronalda Laudera. Pak si odskočil do televize Z1 (patřila slovenské investiční skupině J&T), kde začal dělat ředitele v době, kdy už šla televize do kytek. Po krachu projektu byl v roce 2011 zase zpátky v ČT na pozici šéfredaktora zpravodajství, kde je dosud.

—————————-

Petr Mrzena (*1974)

Petr Mrzena, šéfredaktor zpravodajství

Šéfredaktor zpravodajství

Propagátor Evropské unie, zpravodaj z Bruselu

Absolvoval stáž ve Spojených státech v menších regionálních televizích v Chicagu. Navštívil ale třeba také komerční televizi Fox, která během voleb jako jediná z hlavních médií hystericky nepodporovala genderovou kandidátku Hillary Clintonovou.
Mrzena začínal jako politický redaktor na Primě (1996–2004), pak přešel na stejnou pozici do České televize a v roce 2006 prudce povýšil na šéfredaktor zpravodajství TV Nova, kterým byl pěkné čtyři roky. Pak se živil jako zahraniční zpravodaj v Bruselu v dnes již zaniklé televizi Z1 (patřila slovenské investiční skupině J&T), kterou tehdy vedl jeho nynější nadřízený Zdeněk Šámal. Dodejme, že vzhledem k finanční situaci TV Z1 byl post zpravodaje v Bruselu vyloženě přepych. Po krachu televize v roce 2011 se stal Mrzena skokově šéfredaktorem zpravodajství České televize, kterým je dosud.

—————————

Marek Wollner (*1967)

Marek Wollner, šéfredaktor reportážní publicistiky

Šéfredaktor reportážní publicistiky

Chce vidět Babiše a Zemana na kolenou. Nesnáší Putina, Čínu a telefony Huawei. Fandí NATO a EU

Vedle moderátora Moravce stojí za pořady, které jsou pro ideologickou zatíženost kritizovány nejvíc. V jeho práci se mísí nesporná investigativní zručnost s mimořádnou ideologickou averzí proti Rusku, Číně, Zemanovi a Babišovi. V redakci pořadu Reportéři ČT je od roku 2004, přes redaktora a moderátora se vypracoval na hlavního dramaturga. Wollner je šéfredaktorem reportážní publicistiky České televize, kam vedle Reportérů ČT patří ještě kritizované pořady 168 hodin a Černé ovce.

—————————

Václav Moravec (*1974)

Václav Moravec, moderátor – aktivista

Moderátor svého pořadu

Nemá rád Babiše, fandí NATO

Moravec není vedoucí pracovník, ale veřejností je často vnímán jako tvář ideologie České televize. Některá jeho vystoupení jsou považována za místy až odpudivě manipulativní a připomínající časy mladých svazáků. Například, když se snažil v přímém přenosu propojit premiéra Babiše s kmotrem Rittigem a mnoha jiných situacích.
Moravec začínal jako moderátor pro rádia Profil, Český rozhlas, Evropa 2, Frekvence 1, českou sekci BBC a další. Svůj diskusní pořad České televize Otázky Václava Moravce začal moderovat v roce 2004. Na Rádiu Impuls moderoval pořad Impulsy Václava Moravce (denně), ale když rádio převzala společnost Agrofert Andreje Babiše, na protest odešel. Spekuluje se o jeho těsných vazbách na nynější vedení TOP 09.

————————————–

BONUS

Alžběta Plívová (*1984)

Alžběta Plívová, mluvčí ČT

Vedoucí komunikace a vnějších vztahů

Bývalá mluvčí TOP 09. Mluvčí ČT od roku 2013. Námitky, že mluvčí politické strany neměla pracovat na stejné pozici pro “nezávislou” státní televizi, označilo vedení ČT jako “neférovou diskriminaci”.

Klíčová slova: pravdoláska  | média  | Babiš
1255 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení

Podpořte nás
Čtěte také

euPortal.cz

Piráti a KDU-ČSL nominovaly do Rady ČTK Josefa Šlerku, což je člověk napojený na sorosovské globalistyŠokující miliardová kauza Walderode. Benešovy dekrety porušeny. České soudy rozhodly o navrácení majetku rodu s nacistickou minulostíBoj sluníčkářů, neomarxistů a elitářů proti vlastencům a normálním hodnotám se přiostřuje. Dokonce napadli nedávno i Ladislava Jakla... Pomozte nám proto prosímImigrant za bílého dne znásilnil devítileté děvčátkoNástroj mocných: Googlem ke světovládě? Vyhledávač, po němž se blbne. Ale "správně" volí ve volbách. Výsledky výzkumu giganta usvědčují. Pětinásobná převaha levičáckých zpráv

euServer.cz

Přesvědčení, že se nemáme starat o vlastní komunitu, ale o trpící menšiny z celého lidstva bez ohledu na to, proč trpí, a zda není lépe jim pomoci, aby si pomohli sami, je přesvědčení nesmyslnéZtrapní se Vojtěch Filip jako přízemní lhář? Filip drží rekord v disciplínách, jak skončit v každých volbách hůř, než jeho předchůdce i on sám v těch předchozích, a jak se z debaklů vylhat na cizí konto

ePortal.cz

Cítíte ten rozdíl? Na Letné umělci lámali čínské hůlky i rdousili ruského plyšového medvěda. Zazářili nahatí Jarda Hutka a Kačka Jacques Bursíková

Eurabia.cz

Imigrant z Nepálu podřezal v Itálií Poláka. Polák mu nechtěl totiž dát peníze ...OSN: Táák holenkové, a teď si džihádisty pěkně vemte domů do Evropy!

FreeGlobe.cz

Člověk málem přišel o hlavu! Zvířeckoprávním aktivistům se protest vymkl z rukou (+ video)Íránský útok na tankery? Japonci zpochybňují americkou a saúdskoarabskou propagandu

Nezdravi.cz

Co je podstatou stárnutí? Je to cílená autodestrukce? Proč se to vyvinulo? Jak ho zpomalit, anti-aging? Tímto si můžete prodloužit životMilióny obětí podvodu s cholesterolem. Vejce a tučná jídla potřebujeme! Impotence a infarkty v důsledku "zdravé výživy? Kudy z toho? Nespoléhejme na vědce, ale na rozum

eOdborar.cz

Nezdevastované USA porazily v závodě o měsíc zemi, kterou Němci 16 let předtím totálně zdevastovali. Je to rovnocenné soupeření?Češi musejí za pár šupu makat v německých firmách, aby Němci měli na sociální dávky pro takové syrské uprchlíky

ParlamentniListy.cz

Docent Cerman: Milion chvilek mi něco připomíná. A mrzí mě to. Ale Babišovy výsledky jsou katastrofa. ČT, to je bolavé téma, co si dovoliliVaše generace vnímá demonstrace jako samozřejmost... Schillerová nadzvedla ze židle Tvarůžkovou z ČT. Ta začala soptit
Články autora
Doporučujeme
PLATFORMA PRO ZACHOVÁNÍ EVROPSKÝCH HODNOT

Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

dixienet.org

Rádio Dixie

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

RSS feed Zasílání upozornění