Rasy, národa i etnika se liší psychickými i fyzickými vlastnostmi. Poukázat na to není rasismus

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 10.10.2019 | Rubrika: Zamyšlení
afrocernoch

Vědci chtějí zakázat pojem "rasa". To je fakt padlé na hlavu. „Vědci“ z německé univerzity v souvislosti se stým výročím úmrtí „německého Darwina“ Ernsta Haeckela přišli s deklarací, v níž se distancují od klasifikace lidí na základě jednotlivých ras. Koncept lidské rasy je podle nich důsledkem rasismu, nikoliv jeho předpokladem. Vědecká slušnost by měla vyloučit užívání termínu „rasa“, tvrdí podle serveru Deutsche Welle "vědci". Kam se to svět řítí? Existence lidských ras je přece objektivní fakt. Sluníčkáři popírají realitu. No, už vidím, že tato má slova sluníčkáři označí za rasismus. Oni dnes za rasismus a fašimus označují všechno normální…

Rasy, národa i etnika se liší psychickými i fyzickými vlastnostmi. Existují průzkumy, dle nichž mají V PRŮMĚRU největší IQ Asiaté, pak běloši a nejmenší černoši. Černoši jsou zase nadprůměrní například v některých atletických disciplinách. Nadprůměrný počet držitelů Nobelových cen mají vědci židovského původu. Na to upozorňuje například vědec Charles Murray.

Když upozorníme na tyto rozdíly, je to rasismus? Samozřejmě, že ne. Uznáváme přece důstojnost lidských bytostí bez ohledu na jejich inteligenci a nikomu nechceme upírat jeho občanská práva na základě jeho inteligence či rasy. Pokud má můj soused nižší IQ než já, není přece o to méně člověkem. Může být třeba i člověkem, který se chová lépe, než leckterý nafrněný intelektuál s vysokým IQ.

Na druhou stranu bychom ale genetické rozdíly mezi rasami neměli popírat a neměli bychom před nimi zavírat oči, protože pak nepochopíme realitu a některé jevy. Když budeme zastírat nižší průměrnou inteligenci u černochů, nepochopíme, proč je mezi nimi tak málo vědců a proč mají tak špatné studijní úspěchy… A ničemu nepomůžou programy pozitivní diskriminace. Pozitivní diskriminace je skutečným rasismem, protože zvýhodňuje některé lidi na základě rasy (černochy) a bělochy znevýhodňuje. Znovu ale říkám, když nemají vlohy na studium, proč by z nich nemohli být schopní řemeslníci či dělníci?

Klíčová slova: politická korektnost  | neomarxismus  | rasismus

Je třeba uznat, že se mladá garda protiruských aktivistů, tvořících u nás páteř páté kolony, neobyčejně činí. Není dne, kdy by „modré košile“ nepřišly s novou provokacíBaru v pokrokové Británii asi nevydají licenci na alkohol kvůli blízkosti mešity. Alkohol podněcuje k islamofobiiRiaditeľky Plánovaného rodičovstva prísažne priznávajú, že predávali potratené detské teláBez Vás nepřežijeme...Kdo připravil drancování amerických měst?

Uvažoval jste o tomhle někdy, pane Kalousku, Schwarzenbergu, Fialo, Vystrčile, Rakušane, Bartoši, Farský, Bartošku a páni další ze stejně jedovaté líhně? Proč se Nálezy Ústavního soudu o Colloredo–Mansfeldech staly Stalingradem protektorátních restituentů