Ladislav Jakl: Radím: Pane prezidente, neratifikujte to

Autor: Redakce | Publikováno: 15.10.2009 | Rubrika: Rozhovory
lev

 

Host: Ladislav Jakl - tajemník prezidenta republiky   
Na českého prezidenta Václava Klause míří zraky celé Evropy. Na jeho podpisu záleží, zda začne platit Lisabonská smlouva o reformě EU. Proč Klaus smlouvu odmítá? A podepíše nakonec? Odpovědi zná prezidentův tajemník Ladislav Jakl.
 
 
CZM   20:02
Dobrý den pane tajemníku, to si politici, kteří vystupují proti rozhodnutí pana prezidenta, neuvědomují, že by mohlo podepsáním Lisabonské smlouvy přijít o střechu nad hlavou mnoho českých lidí na úkor potomků sudetských němeců, kteří by se mohli pravděpodobně dožadovat o navrácení "svého" majetku?
Dobrý večer všem. Asi si to neuvědomují. Část politiků a médií ze setvačosti dál hloupě hrají svou hru "kopni si do svého prezidenta" a neuvědomují si, že tady nejde o prezidenta Klause ale o vlastnické jistoty v naší republice.
 
Zdenka   20:02
Věřim ,že nepodepíšete i když je to těžké ,ale bojujte za nás . Děkuji
Děkuji za podporu.
 
Václav Štěpař   20:04
Dobrý den, co říkáte na výzvu Cyrila Svobody, který vyzívá lidi k protestům před Hradem? Je to nehoráznost. Za Klausem stojí široká veřejnost, média ale vytvářejí atmosféru, jako by Klaus šel proti lidem a zájmům našeho státu. je to však naopak. Držím palce.
 
Co na to říkám? Že mu jde asi o úplně jiné zájmy než o zájmy českých občanů. A že bude muset jít dokopce.
 
Pavel H.   20:05
Dobrý den, já se ani nechci na nic ptát, jenom bych chtěl prostřednictvím Vás panu Klausovi vzkázat, že ačkoliv jsem s jeho názory mnohdy nesouhlasil, v tomto jsem s ním zajedno a nejraději bych byl, aby se mu podařilo podpis odkládat až do okamžiku, kdy v Británii budou volby a snad se potom situace změní ve prospěch Euroskeptiků... Přijde mi, že toto je natolik závažný zásah do suverenity naší země, že by ho totiž vůbec neměli rozhodovat politici, ale občané prostřednictvím referenda (ovšem to jsem poznali v Irsku, jak se takové referendum "správně" dělá)... Takže prosím vzkažte panu prezidentovi, že existuje mnoho lidí (zdaleka nejsem ve svém okolí sám), kteří mu v této situaci velice drží palce! Děkuji mnohokrát! Pavel H.
Děkuji za podporu. Hlavně ale nyní ve věci ratifikace není řada na prezidentovi ale na Ústavním soudu.
 
Martin   20:05
Poděkujte panu profesorovi,za to že alespoň on se nebojí říct svůj názor a pevně si stojí za svým.Moc mu fandím a děkuju.Pane presidente vydržte a nedejte na ty tlučhuby v senátu a v parlamentu.Jste pan president s velkým P.Pokud bude přímá volba presidenta,máte můj hlas a hlasy celé naší rodiny.Přeji moc štěstí a samozřejmě i zdraví.
Děkuji pěkně. Snad si to pan prezident přečte.
 
Iva   20:05
Proč se trochu neupravíte? Vypadal by jste mnohem lépe!
Mě už by zachránila leda plastická operace.
 
Pavel   20:06
Dobrý den, co si myslíte o tvrzení herečky Holubové na adresu prezidenta Klause?
Najděte si o tom můj blog na konkurenčním netu.
 
Petr   20:07
Proč není prezident "šéf" země? Podle mě by to tak mělo být...
Ale kdepak, vidět je dost.
 
Ladislav Kr.   20:07
Doufám že pan Klaus dodrží své slovo a neprodá nás za osobní výhody(koryta) jako naše vláda a parlament. Hrozí skutečně prolomení Benešovích dekretů? Mam dojem že sudeťáci na to číhají jako liška na sýr.
Některé lišky mají, zdá se, dokonce vzteklinu.
 
Petr   20:09
Jakých pět věcí je podle Vás a prezidenta nejhorších na Lisabonu?
Řeknu dokonce jen dvě. Ztrácíme právo veta, můžeme být kdykoli přehlasováni, váha našeho hlasu se snižuje. A ta druhá věc: rozhodování asi o 60 velkých okruzích činností se přesouvá od nás do Bruselu.
 
Petr   20:09
Tykáte si s prezidentem? Tyká si s nějakým spolupracovníkem?
Ne. Ne.
 
Petr   20:10
Co by jste prozradil zajímavého na prezidenta?
Neumí zacházet s televizí.
 
zdenda   20:11
Dnes jsem sledoval vas na Prime a CT. Nejsem vasim priznivcem,Klause a ani Topola. Cekal jsem ze pri te saskarne jeho volby neprojde,stalo se a skoda pro republiku. Ptam se vas a urcite odpoved nedojde!! Proc na jednou nemuze vystat bejvaleho kamose Topola!! I tak vam diky
Myslím, že neplatí ani slova "nemůže vystát", ani "bejvalej kámoš".
 
Petr   20:12
Jaké má prezident nejraději jídlo? Film? Herce? Herečku? Knihu? Díky!
Českou kuchyni. Film? To vlastně ani nevím. Herce a herečky, to taky nevím. A knihu? Mezi nejoblíbenější asi patří Stepní vlk od Hermanna Hesse a Statistická ročenka.
 
Jan   20:13
Máte manželku nebo přítelkyní?
Ano. Moje partnerka se jmenuje Radka a je moc krásná.
 
karel   20:14
jaký máte plat?
Na úrovni ředitele odboru ústředního orgánu státní správy.
 
jarka   20:14
Dobrý večer já panu presidentovi rozumím a chci mu poděkovat za to že zatím odolává a moc bych si přála aby to s těmi Benešovymi dekrety vyšlo pan president je moudrý a hrdý muž a češi by nikdy neměli zapomenout na minulost nakonec to není doba až tak dávno minulá
Děkuji, to je od vás milé.
 
braun   20:17
pane Jakle, mám dva dotazy: 1. proč konečně někdo z politiků neřekne, že současná EU je socialisticko-byrokratický experiment, a všechno snažení okolo EU by se mělo ubírat jiným směrem? 2. myslíte si vy, nebo pan president, že Benešovy dekrety jsou na "věčné časy"? nebylo by pro věc prospěšnější, zahájit jednání o křivdách způsobených oběma stranami??,
1. To říká hodně politiků, nejen Václav Klaus. Ale ti nejsou mediálními miláčky. 2. Dekrety jsou zákony, jsou součástí našeho právního řádu. A chrání jistoty mnoha našich občanů. Jednání o křivdách už bylo mraky. Už by chtělo také nejen jednat, ale normálně a přátelsky žít.
 
Czech Citizen   20:17
Vážený pane sousruhu! Staráte se, aby okna ha Hradě byla zašpéroána, aby dementní Klaus ne- vypadl?
Ve vaší otázce se vzácně snoubí úroveň formy i obsahu.
Czech Citizen   20:18
Ne, nechci, s idioty typu Klaus a Jakl nediskutuji. Jejich odpovědi znám již předem.
Poslal jste sem hezkou vizitku.
 
juli   20:19
nemam rad Klause ale v tom chle ma pravdu
To je právě to. Vykašleme se v těchto vážných věcech na to, kdo má koho rád nebo nerad. Prostě hajme své české zájmy a nenechme se zastrašit vnější mocí.
 
Irena   20:20
Pane tajemníku, souhlasím s obavami pana prezidenta. Co se bude dít, jestliže skutečně smlouvu nepodepíše?
Prezident zatím vůbec není na řadě. Německý ústavní soud projednával Lisabonskou smlouvu 10 mesíců.
 
Vyoral   20:20
Držím našemu prezidentovi palce ať prosadí vše ať dokážem konečňe že nejsme jen stádo ovcí .
Pan prezident zcela jistě i nadále bude státotvorný a nikoli stádotvorný.
 
Vyoral   20:21
Pane Jakl jste supr kořeň a ma rad vaše vystoupení.
Díky, kemo.
 
Josef   20:21
Dobrý večer. Myslíte si že je reálné odvolat prezidenta?
Myslím, že nikoli.
 
Karel   20:23
Zdravím pana Jakla. Co myslíte že je důvodem toho, že náš národ je tak málo vlastenecký. Říkávalo se:,, CO ČECH TO VLASTENEC,,.
Já si myslím, že není málo vlastenecký. To jen pár kavárenských zvanilů v médiích pořád svůj národ špiní, protože jim to přijde moderní. A pak to vypadá, že to je názor většiny. Není.
 
Klausová   20:23
Je mi trapně, že jsem nositelkou tohoto jména.
Tak se vdejte za pana Trapného.
 
Jáhca   20:24
Myslíte si, že česko ztratí suverenitu s LS natoli, že to každý čech pocítí ve svém každodenním životě?
Tak to si myslím. Už dnes se bruselský centralismus dotýká každého z nás. A s LS by to bylo mnohem horší.
 
ludanek   20:27
Dobry vecer,myslite si ( at uz je Lisabonska smlouva jakakoliv), ze ma smysl prodluzovat jeji podpis ze strany naseho prezidenta? Jestlize ji podepsaly vsechny zeme krome CR, asi nam stejne nic jineho nezbude,
Český prezident neprodloužil ratifikaci zatím ani o hodinu. Jsme ve stejné situaci, v jaké bylo až do předminulého týdne Německo po dobu třičtvtě roku. Dupal někdo po celou tu dobu kolem německého prezidenta? Nedupal. To jen na malou Českou republiku si evropské elity troufají.
 
Oskar Blažek   20:27
Dobrý večer, moc prezidentovi i Vám fandím. Prosím setrvejte, co nejdéle v této názorové rovině. Děkuji, s úctou Oskar Blažek
Děkuji pěkně, to potěší.
 
Alena   20:28
Jsem si jista že Václav ví proč nepodepíše je to určitě tak důležité?Asi ano , jinak by na tom netrval,držím mu palce aby se nevzdával a vydržel.
Děkuji. Každý palec dobrý.
 
Kučera   20:28
Moc fandím Vám i panu Prezidentovi. Teprve teď se ukazuje v plné síle před čím vlastně stojíme.
Ukazuje, ale mnozí to vidět nechtějí.
 
Tonda   20:29
V čem je tato smlouva tak důležitá? Můžete uvést např. tři zásadní negativní důsledky nepřijetí smlouvy?
Už jsem na to odpovídal. Ale řeknu to jinak. Lisabonskou smlouvou bychom skočili jako nezávislý stát, vznikl by nový státní útvar s názvem Evropská unie. Jenže stát bez demokratické kontroly.
 
Honza   20:30
Dobry vecer, dekuji za dnesni vystupovani v TV debatach. Po dlouhe dobe jsem slysel pravdu. Dekuji a brante pana presidenta, zaslouzi si to.
Děkuji pěkně. Já bráním pana prezidenta, ale hlavně bráním myšlenky, kterým věřím.
 
Jana   20:31
Podporuji postoje prezidenta k Lisabonské smlouvě. Můžeme my, kteří se smlouvou nesouhlasíme, ještě něco udělat?
Můžete. Být slyšet.
 
Kučera   20:31
Jinak co říkáte na to, že ve většině médií mají prostor většinou příznivci LS ? Ono to pak vypadá, že "většina národa" je jasně pro LS. Ale tak "jasné" to asi nebude.
Je to tak. Noviny i Česká televize vypadají jak řízené z Bruselu.
 
Luke   20:33
Co vlastně prezident chce, aby bylo navíc v Lisabonské smlouvě? Děkuji
Spíše míň. Chce, abychom ji stejně jako Britové a Poláci vyjednali, že se na nás nebude vztahovat Listina základních práv EU, která by prolomila svrchovanost našeho práva a našich soudů na našem území, což by ohrozilo právní jistoty českých občanů.
 
Pavel   20:34
Dobrý večer, nejsem příznivce pana Klause ale v tomto případě mu držím palce ať vytrvá.Určitě nejsem sám kdo s isabonem nesouhlasí.
Nemusíte být příznivcem. Stačí, když nebudete zaujatý a zkusíte poslouchat argumenty.
 
Dušan Šustr   20:35
Dobrý večer, co by dle Vás pomohlo tomu, aby se většina odpůrců Lisabonu v naší zemi vzpamatovala a místo planého plkání a přikyvování odvaze prezidenta ČR, vyšla ve větším počtu do ulic a dala jasně i Evropě najevo, že i v ČR není o Lisabonu tak jasno, jak si myslí v Bruselu? Držím nejen panu prezidentovi, ale také celé ČR palce, abychom tlaku odolali a LS nakonec nepřijali.
Asi by tito odpůrci Lisabonu měli o sobě navzájem víc vědět.
 
Luděk Matějů   20:35
Hrozilo by nám po vyloučení z EU, že bychom zůstali úplně opuštění a byla by nějak ohrožená naše bezpečnost? Jinak Vám děkuji za přímost a odvahu.
Vyloučit žádný stát z EU nelze.
 
Michal J.   20:39
Dobrý den, myslíte si, že může mít naše otálení mít pozdější dopad na evropský pohled na naši republiku?
Otálení? Jak velké zpoždění oproti Německu je nám povoleno? Zatím jsou to dva týdny. To se nesmí? Mezinárodní smluvy se v každé zemi ratifikují podle vnitřních pravidel. U nás, především díky panu prezidentu Klausovi, se konečně o ratifikaci LS aspoň trochu začala vést debata. V některých státech si ji poslušně a horlivě schválili tak rychle, že ji ji ani nestačili přeložit do svého rodného jazyka. To snad by neměl být náš vzor.
 
Martin Faktor   20:40
Dobrý večer,fandím Vám a myslím že je dobře,když se tato smlouva "jen tak" pro klid EU neopodepíše. S pozdravem Martin Faktor
Nedělejme nic "jen tak pro klid EU." Dělejme věci tak, aby byly výhodné pro nás.
 
Jindra-Vysočina   20:41
Nechci se ptát jen prosím vyřidte penu prezidentovi ať se nenechá vydírat nikýmNechceme druhý Mnichov kdy nás prodali.Stojíme za panem prezidentem a kdo ho nutí podepsat z našich politiků je vlastizrádce.90% občanů Lisabonskou smlouvu nechce.Věříme že se nedá.nevěřte přisluhovačům Bruselu.Děkuji že nás chráníte.Půjdeme s Vámi proti všem.
Děkuji a vyřídím.
 
Karel   20:42
Ať pan prezident vydrží. EU ukazuje svou pravou tvář - vyhrožování obejitím českého prezidenta a vyloučením ČR z EU.
Teď se zjistí, jestli kromě válcování umí evropské elity také vyjednávat.
 
Ladislav K.   20:44
Drzost Evropské unie je opravdu nehorázná. Kde vůbec berou tu odvahu říkat nám, co máme udělat s prezidentem? EU se žene do záhuby jako všechny nadnárodní spolky v minulosti. Držím Vám i panu prezidentovi palce a přeji mnoho štěstí…
Máte pravdu. V minulosti i jiným mocipánům leželi někteří naši prezidenti jako kost v krku. Někteří evropští pohlaváři nedovedou pochopit, že český prezident prosazuje české zájmy a ne ty jejich.
 
Jaroslav Tvrz   20:45
Je Vám jasné, že tímto se ukazuje, jak vypadá evropská demokracie? Fandím prezidentovi v tomto. Ukazuje se jaká tato instituce EU vlastně je. Není třeba vždy všechno podepisovat. Jaký máte názor na reakce představitelů EU. Není to opakování středověkých inkvisicí?
Ano. Opravdu to vypadá, že se evropská integrace vyvíjí ve stylu: svobodně se rozhodněte, jrstli budete souhlasit, nebo jestli řeknete ano.
 
Josef7   20:47
Demokracie a nucení někoho k podpisu - to mi nějak moc nehraje. Kdyby bylo vše OK v Lisbonské smlouvě, proč by byl tak velký tlak na podepsání?Jsem proti podpisu.
Mocné síly se už těší, až budou po prosazení Lisabonské smlouvy moci prosazovat své zájmy ve jménu celé Evropy. Třesou se na to a jsou nedočkavé a nervózní.
 
Olga-Praha   20:48
Zdravím-myslíte,že by se tak moc stalo pokud by nás vyloučili z EU? Hezký večer.
Hm. Nemyslím. Pokud nám k tomu ještě neuloží nějakého bobříka..
 
unknown   20:48
Sledoval jsem Vaše argumenty v pořadu OVM. Máte spolu s panem prezidentem moji plnou podporu. Jsem pro EU za rovných podmínek pro všechny.Ať pan prezident nedopustí novodobý Mnichov(Brusel). Díky.
Děkuji, to je milé.
 
Jindra-Vysočina   20:49
Vypovězte z naší republiky Německé a Francouzké diplomaty,jakým právem zbrojí proti prezidentovi suveréního státu.
Budeme spolu doufat, že nic takového nedělají.
 
Jiří Cerman   20:50
Dobrý večer, rád bych panu prezidentovi prezentoval mezinárodní petici na podporu jeho boje proti Lisabonské smlouvě. Požádal mě o to její švédský autor. Během jednoho týdne od irského referenda se sešlo téměř 8000 podpisů. Prosím proto o Vaši radu, jak dále postupovat. Milerád Vás s podrobnostmi a odkazy kontaktuji přes oficiální email. Přeji mnoho úspěchu, fandí Vám lidé z celé Evropy!
Jasně, napište mi.
 
Jindra   20:50
Dobrý večer, nechci ani tak se ptát, spíš bych rád vyjádřil podporu panu Klausovi.Jeden z mála politiků, kteří chtějí ochránit naši státnost i v budoucnosti. Prosím vyřiďte panu prezidentovi, aby vydržel ve svém postoji a trval na svém požadavku.
I vám děkuji. Je důležité cítit vaši podporu.
 
Antonín Gondek   20:52
Pane Jakl,prezidenta Klause jsem neměl nikdy moc rád kvůli jeho arogantnímu chování,ale teď mu dávám absolutně za pravdu,já osobně bych klidně z EU vystoupil.
O to přesně jde. Vůbec nemusíte mít rád nějakého politika, i prezidenta. Ale nedejte se kvůli tomu splést lidmi, kteřým jsou naše zájmy ukradené.
 
Jiří Kratochvíl   20:54
Dobrý večer, na jednu stranu si kladu otázku zda by možnost nadřazení evropského práva nad naším nepomohlo alespoň trochu vymést augiášův chlév v našem soudnictví a policii ale protože mám názor, že EU by nejlépe prospělo ponechat odpovědnost na jednotlivých státech kde se politická reprezentace alespoň trochu zodpovídá voličům jsem pro alespoň tento požadavek který vznesl pan prazident a toto jsem připraven podpořit i na případné protestní akci proti zprávám, které se v posledních hodinách objevují viz. jak se zbavit prezidenta, vyloučení ČR z EU apod. k Tomu se vztahuje moje otázka, víte o nějaké aktivitě v tomto směru např. na 28. října. Držím palce a přeji hodně sil jak Vám taku především panu prezidentovi. Na závěr si dovolím historickou reminiscenci - toho bohdá nebude aby český král z boje utíkal :)
Nebojte, to nehrozí. Ale k té vaší otázce: problémy naší justice přímo souvisejí s nedostatkem veřejné kontroly. To nevyřešíte tím, že o našich věcech budou rozhodovat ti, které už kontrolovat nebude vůbec nikdo.
 
RB   20:54
Vážený pane Jakle, rozhodně souhlasím s Vámi i panem prezidentem Klausem! Myslím si, že jeho rozhodný postoj k lisabonské smlouvě je správný a ku prospěchu všech Čechů
Děkuji. O to přesně jde. Hajme své zájmy, jako to dělají všichni kolem nás.
 
Noname   20:57
Dobrý den, panu prezidentovi v jeho snaze velice fandím. EU vydírá, zastrašuje a ukazuje svou pravou tvář "demokracie". Zajímalo by mě však prosím, proč jako podmínku k podpisu LS uvedl pouze dodatečné ošetření Benešových dekretů a nikoliv také mnohá další důležitá témata. Sám například vím, kolik čeká na hranicích EU internovaných uprchlíků, které nám zřejmě časem EU na základě nějakých kvót přidělí. Mám z toho velké obavy. Děkuji
Jistěže na Lisabonské smlouvě panu prezidentovi vadí tisíc dalších věcí. Ale ty už nikdo nezmění. Zatímco dodatkový protokol ve stylu toho pro Polsko a Británii prostě možný je, když byl možný u nich. Tak ať se teď předvedou ti, co tvrdí, že Lisabonská smlouvě je tak strašlivě důležitá. Ať zkusí něco jiného než obvyklé vyhrožování a umožní výjimku i nám.
 
Ondra   21:02
Dobrý den, dostane Václav Klaus pochvalu od Putina, že to dotáhl tak daleko, že se začíná mluvit o vyloučení z EU? Myslíte si, že opravdu si většina lidí zde přeje, aby je Klaus odtrhl od EU a směřoval do Moskvy, což vypadá jako jeho dlouholetý plán.
Rusko má zájem, aby jeho největší spojenci: Německo a Francie, získaly v EU plnou nadvládu. Asi proto architekt Evropské ústavy, německý exkancléř Schroder, získal pěkné místo v Gazpromu. Ruskem straší ti, co už nemají jiný argument k tomu, aby nás přesvědčili, že se máme od nich poslušně jako ovečky nechat odvést do bruselské ohrádky.
 
zuzana   21:03
Dotaz nemáme,ale moc,moc,moc vám fandíme a držíme pěsti! Vydržte! Pevné nervy!
Děkuji pěkně.
 
Martin   21:04
Přečetl jsem si od Vás jeden článek k homosexualitě a musím říct, že jste dle mě opravdu homofóbní chudák.
Fakt? Jen proto, že nechci, aby stát registoval homosexuální partnery?
 
Pavel Beran   21:06
Dobrý den, Vaše poznámka "že nás ještě nebombardují" byla přinejmenším nemístní. Borbardovat bych nechal, a to za přitomnosti Vás i Klause na hradě, za to co předvádtíte. Klas měl z ústavy podepsat, ne zpochybňovat. A pokud pochybuje, co dělal celej ten čas? Kecal do ekologie a vydával knížku. At si určí nejprv priority nebo dohlíží na státní orgány, když tu záležitost delegoval na ně! A běžte se vycpat, kreténe. Žvanit a oddalovat, ale ctít demokracii a ústavu ne, hm? Klasu není samovlíádce ani expert na všechno!!!
Klaus měl z ústavy podepsat: to máte z jaké knihy? Nečetl jste to v ústavě republiky Horní Krchovy? Priority pan prezident srovnané má: svobodu zájem občanů své republiky. A jinak děkuji váš za milý slovník, člověka potěší, když vidí příklad morálního profilu stoupence Lisabonské smlouvy.
 
Jindra-Vysočina   21:08
Sudečtí Němci patří do vězení jsou to potomci fašistů a už se těší jak s požehnáním Bruselu budou opět vyhánět naše občany z domovů.Co se nepovedlo dotáhnout do konce Adolfu H.chtějí dokončit Lisabonskou smlouvou.Nechci být otrok na panství některého potomka šlechticů co se hlásí jako poslanec TOP 09 nebo německy mluvících darebáků.
Nesouhlasím. Mezi sudetskými Němci je mnoho takových, kteří žádné nároky nenastolují a své bývalé domovině pomáhají. Nesuďte všechny podle nejhlasitějších křiklounů.
 
Renda   21:09
Dobrý den, mám pana prezidenta za velmi chytrého člověka. Když jsem slyšel na BBC jeho požadavek po jeho tel. rozhovoru se švédy nevěděl jsem vůbec co si mám myslet. Proč jasně nevysvětlí lidem co má v plánu? Děkuji. P.S. taky se bojím sjednocené Evropy....
Myslím, že to v pátek na tiskové konferenci jasně vysvětlil. Ale k lidem se stejně většinou jeho slova dostávají až předžvýkaná od mediálních přežvýkavců.
 
Milan z Plzně   21:10
Dobrý večer, chtěl bych vědět jak mají ošetřenou otázku vystěhovaných Němců z Polska Poláci a jak to mají na Slovensku s Maďary. Ti všichni podepsali Lisabon a nároky si vystěhovaný národy dělají. Děkuji.
Poláci mají výimku z platnosti Listiny základních práv EU. To přesně chce pan prezident Klaus i pro nás. Slováci nemají nic.
 
Gabriela Koláčková   21:11
Dobrý večer, chtěla bych se prosím zeptat jaký máte konkrétní návrh na řešení ratifikace Lisabonské smlouvy v ČR. Předem děkuji, Koláčková Gabriela
Zatím smlouva leží u Ústavního soudu. Nevzdávám se naděje, že ji soudci zamítnou. A pokud ne, bude prezident trvat na svém požadavku výjimky, jakou mají Poláci a Britové.
 
Pepa   21:13
Dobrý den pane Jakle, mohl bych se prosím Vás zeptat proč přesně pan prezident odmítá Lisabonskou smlouvu a jaké to může mít pro ČR hospodářské a politické dopady? Děkuji za odpověď na uvedené otázky. Pepa
To snad ani nejde v tomto rozhovoru napsat. Pan prezident o tom napsal celou knihu a desítky článků a projevů. Zjednodušeně: o důležitých věcech našeho zájmu nás budou moci přehlasovat ti, kteří budou mít zájmy opačné.
 
vendula   21:15
dobry den proc nebyli lide informovani jiz drive co nam podpisem hrozi proc politici jsou pro podepsani copak nevidi to nebezpeci vzdyt spousta z nich ma chalupy take v pohranici to nechapu proc se to neresilo uz driv aby tam ta vyjimka byla diky za odpoved
Pan prezident o tom mluví a píše celá léta. A nejen on. Jenže žijeme v době skoro totální mediální blokády.
 
Michal Exner   21:16
Souhlasím s panem prezidentem, ale proč nadnesl svůj požadavek až nyní a ne již dříve?
Pořadavek tohoto typu nadnesl mockrát v minulosti. V podobě podmínky k ratifikaci to ale má smysl až nyní, po irském referendu.
 
MČ   21:17
Vážený pane tajemníku, nedomníváte se, že je na čase uvažovat o vystoupení z EU? Mizerná LS je přeci pouze produktem špatně fungujícího nedemokratického molocha. Žádné lepší příští nás při současných v EU převažujících tendencích nečeká.
Já jsem v referendu hlasoval proti vstupu ČR do EU.
 
Miroslav   21:17
Dobrý večer chci se zeptat pokud prisident Klaus nepodepíše co bude následovatděkuji za odpověd.
Lisabonská smlouva nevstoupí v platnost.
 
Jiří Barták   21:18
Vážený pane řediteli, mám pouze jednu otázku: doporučíte panu prezidentvi podepsat Lisabonskou smlouvu, pokud bude splněn požadavek ohledně výjimky z Listiny základních práv EU? Pevně doufám, že nikoliv... Počkejme na Brity!
Mně se to snadno říká, já nemám tu odpovědnost. A tak si můžu dovolit radit: neratifikujte to.
 
Jarda   21:18
Asi na té smlouvě je něco špatné. Proč takový poprask ve Francii a Německu ?
Protože tou smlouvou právě tyto dva státy zásadně posílí.
 
 
 

 

5172 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení



Podpořte nás
Čtěte také

euPortal.cz

Je Rusko odsouzeno k zániku?Porno je podporováno, protože u bílého muže v důsledku způsobuje neschopnost si založit rodinu. Co může být větším ponížením ženy než porno? A co je proti pornu zmíněný sexismus?Pomozte nám, prosím, bez Vás to nedáme. Byla by škoda, kdybychom po 15 letech existence museli skončitVystoupení z Evropské unie je výhodné. Zde máte faktaMerkelová a s tím Novým Zeleným údělem už mají výsledky: Dohnaly Německo do recese, čísla jsou katastrofická!

euServer.cz

Čeho všeho se chvilkaři budou muset ještě dopustit, než na ně padne zákon?Levice opustila pracující třídu a přeběhla k migrantům, k LGBT a posedlostí Gretou, hořekují švédští komunisté

ePortal.cz

Propaganda na výbornou: Jak to funguje u ČTV případě, že by se nepodařilo déle sehnat více peněz, činnost Eportalu bude ukončena

Eurabia.cz

Co nám Babiš neříká! Jednání vládců EU má jasný závěr, Němci chtějí oficiálně vznik IV. německé říše ...Šéf Ryanairu: Teroristy jsou obvykle muslimští muži

FreeGlobe.cz

Italská mafie vyměkla. Bere i homosexuály a syn jednoho z šéfů je...Kolik zatím stála válka proti terorismu peněz i životů?

Nezdravi.cz

Co je podstatou stárnutí? Je to cílená autodestrukce? Proč se to vyvinulo? Jak ho zpomalit, anti-aging? Tímto si můžete prodloužit životVeganka tvrdí, vejce jsou pro vaše zdraví horší než kouření. Takto to prý zjistila

eOdborar.cz

Výsledek snahy EU zničit průmysl slaví úspěch. V českých firmách začalo masové propouštěníŠvédští policisté neumí číst a psát. Výsledek inkluze a úpadku vzdělání ....

ParlamentniListy.cz

Spisovatel obětí cenzury: Mám knihy vydané v USA i Itálii. A pak mě někdo na „fejsu“ zablokuje nebo smaže?! Kdo? Jakou má kvalifikaci...„U některých hostů má člověk pocit, že je tam mají přišroubované k židli a jen je vozí před kameru.“ Vážný střet názorů Jakla a Jelínka nad objektivností ČT
Články autora
Doporučujeme
PLATFORMA PRO ZACHOVÁNÍ EVROPSKÝCH HODNOT

Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

dixienet.org

Rádio Dixie

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

RSS feed Zasílání upozornění