Poslanci vyzvali ke konci britské historie a hodnot
Autor: Redakce | Publikováno: 15.03.2007 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace
Prohlásili, že povinná občanská výuka nesmí podporovat britské hodnoty a historii a namísto toho se musí zaměřit na univerzální témata. Děti by měly být učeny, aby “vzaly na vědomí a přijaly” homosexualitu a potraty, říká zpráva školní komise, které dominují poslanci za Strany práce.Naléhá na učitele, aby se nezabývali monarchií, britskými svobodami a vojenskými úspěchy impéria.

Multikulturalismus je mrtev, ať žije multikulturalismus - v novém balení relativizace, “vrstev identity”, lidských práv a rozmanitosti:

Britská kultura a historie by měla být ve školních třídách až druhé po lidských právech a rozmanitosti, prohlásili včera poslanci.

Prohlásili, že povinná občanská výuka nesmí podporovat britské hodnoty a historii a namísto toho se musí zaměřit na univerzální témata.

Děti by měly být učeny, aby “vzaly na vědomí a přijaly” homosexualitu a potraty, říká zpráva školní komise, které dominují poslanci za Strany práce.

Naléhá na učitele, aby se nezabývali monarchií, britskými svobodami a vojenskými úspěchy impéria. …

Komise vedená poslancem z Huddersfieldu Barry Sheermanem prohlásila, že kvalita občanské nauky je nestejnorodá, obzvláště na základních školách.

“Ministři musí ukázat, že stojí pevně za tímto programem”, řekl Sheerman.

Zpráva říká, že sociální a kulturní výuka by se měla “zabývat tím, co je v dědictví a zkušenosti současné Británie charakteristické a hodnotami současné společnosti”.

To by ale “nemělo znamenat přijímání žádného jednotlivého vysvětlení britských hodnot a historie”.

Jinými slovy, nová výuka, nebo spíše indoktrinace, by měla britské hodnoty a historii zrelativizovat do té míry, že ztratí jakoukoliv hodnotu a stanou se vším a ničím zároveň. Zajímavý ja také newspeak, kterým poslanci popisují starou nefunkční doktrínu multikulturalismu, aniž by 1) slovo multikulturalismus použili a 2) aby segregaci rasových a náboženských skupin, ke kterým multikulturalismus v praxi vede, prezentovali pozitivně jako “různé vrstvy identity … které jsou ústřední součástí současné britskosti.

Zpráva dodává: “Výuka by měla zdůrazňovat způsob, jakým se tyto hodnoty vztahují k univerzálním lidským právům a rozpoznávat, že kritické a odlišné perspektivy, stejně jako pocenciál k tomu mít alternativní a různé vrstvy identity, jsou ústřední součástí toho, čím je současná britskost”.

http://info.pravdaoislamu.cz/